Tulevat leffat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos itse elokuva on samanlainen kuin traileri ja ei kaikkia parhaita ole laitettu, voi olla mahtava :hyper:

Samantie tulikin haaste...
IMG_20180527_111604_049.JPG
IMG_20180527_111636_785.JPG

Näyttää erittäin lupaavalta, vihdoin joku muu kuin Bay teki Transformer elokuvan.

Voi kyllä olla paljon parempi kuin muut Transformerit.
Onko tuolla mitään tekemistä niiden kanssa.......? Tyyli hyvin sama, mutta toi tyyppi täysin eri auto. Ei siis tarvitse olla, kunhan mietin.

McConaughey leffa, eli menee suoraan watchlistille:

View: https://youtu.be/paZ1togy7AY

^ Siinä olikin koko leffa.
Onneks katsoin vain osan trailerista.
Tullut melkein tavaksi nykyään, kun on lähtenyt niin lapasesta noi.

TV sarjojen tulevista kausista en katso lainkaan trailereita.
Tietää kuitenkin mistä sarjassa on kyse, niin nuo trailerit on käytännössä 100% spoilausta.
Leffoissa on melkein vähän pakko hieman katsella, että tietää kiinnostaako.

Ps. Onko kukaan käyny Star Wars Solo katsomassa?
Minusta oli hyvä, mutta ehkä ns turha. Ei antanut mitään uutta tai mielenkiintoista.

Tosta pääosan näyttelijävalinnasta, niin pakko sanoa, et ei oo Ewan McGregor koskaan kuulunut mun suosikkinäyttelijöihin.:) Ei missään nimessä huono näyttelijä, mut jostain syystä ei kuulu suosikkeihini. Ite oisin tuon Hohdon pääosaan toivonut Jake Gyllenhaalia, joka on kyllä mun top 10ssa jos puhutaan suosikkinäyttelijöistä. Tohon rooliin hän sopisi musta mielettömän hyvin, kun on jotenkin kasvoiltaan saman ikäisen näköinen kuin Ewan McGregor. Esim Joku Christian Bale taas näyttäisi liian vanhalta rooliin.

McGregor nosti osakkeita itselleni loistavasta suorituksesta Fargo sarjassa tupla roolilla, sitä ennen oli tehnyt vähän Plääh rooleja poislukien Big Fish ja Trainspotting.

https://www.episodi.fi/uutiset/kauh...san-stephen-king-mielissaan-paaosavalinnasta/ Hitsinvitsit! Oikee näyttelijäki pääroolissa. Potentiaali on suuri.

En oikein tiedä mitä tuosta hohto kakkosesta pitäisi ajatella. Mulla on se kirja ja aika meh oli omaan makuun. Muistaakseni alussa käydään niitä Overlook-hotellin jälkihöyryjä läpi ja sitten alkaa ihan toisenlainen tarina johon liittyy vampyyrimaisia olentoja, jotka imevät ihmisestä sitä hohtoa tms. Ja itsellenikin on vaikea kuvitella McGregoria päärooliin, mutta katsellaan..

Tekisivät mielummin leffan yhdestä hienoimmasta Kingin tarinasta eli pitkä marssi. Kingiltä löytyisi muitakin hyviä settejä kuten Uneton Yö, Tukikohta jne. Lisäksi Kingin novellikokoelmista löytyisi monta hyvää leffa-aihiota, saati sitten potentiaalia uudelleen filmattavaksi kuten Tulisilmä, Painajainen ja Kosketus.

Ultimaattinen fantasia itselle olisi Lovecraftin Cthulhu-mytologia isolla budjetilla ja hyvällä käsikirjoittajalla+ohjaajalla.

Ps. Onko kukaan käyny Star Wars Solo katsomassa?
Minusta oli hyvä, mutta ehkä ns turha. Ei antanut mitään uutta tai mielenkiintoista.

Vähän samat ajatukset. Ihan katsottava ja hauska seikkailu, mutta en tarvinnut välttämättä tuota elokuvaa. Aina ei ehkä tuntunut, että katsoi elokuvaa Han Solosta. Hahmo on mulla niin vahvasti henkilöitynyt Harrison Fordiin. Ei se Alden ole huono näyttelijä eikä epäonnistunut, mutta ei ehkä omissa silmissä omistanut tuota hahmoa 100%:sti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom