Tulevat leffat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep olis ollu paljon parempi ja mahtavaa nähä terminaattori kakkosen 4k 3D versio mutta ei :( ja vielä 25 juhlavuos mutta finnkino kun ei osaa...

Jokatapauksessa matrix on hyvä ja ihan siisti nähdä teatterissa sekin

Piti sanoa ihan samaa, aika isoista leffoista napsii rooleja. James Bond, Guardians of the galaxy ja nyt Balde runner. Seuraavaksi Infinity war.

Lara croftin näyttelijä oli "parempi" :D
Jotain tälläistä mä vähän odotin. :D

Tämä leffa on muuten lähes kopio uudesta pelisarjasta, etenkin ekasta osasta. Trailerissa mm. ihan samalainen lentokoneen ruumis, ja tuo likkakin on kuin pelistä vedetty. Samoin nyt trailerin tilanteet aiheuttaa lähes flashbackeja jostain pelin tapahtumista, hyppelyistä yms.

Blade runnerin tv-mainos oli aika paska. Ihan päätöntä räiskimistä eikä mitään mikä edes haisee cyper-punkille. Toivottavasti itse leffa kunnioittaa alkuperäistä ja synkän lähitulevaisuuden henkeä. Cyper-punk on pop.

Blade runnerin tv-mainos oli aika paska. Ihan päätöntä räiskimistä eikä mitään mikä edes haisee cyper-punkille. Toivottavasti itse leffa kunnioittaa alkuperäistä ja synkän lähitulevaisuuden henkeä. Cyper-punk on pop.
Onks tää sama kuin cyberpunk?

Joo heh, pistetään moka vaikka myöhäisen ajankohdan ja jonkinlaisen hahmotushäiriön piikiin.

Miettinyt aina pitäisikö tämän ketjun nimi olla "Tulevat leffat ja sarjat".
Ei jotenkin sovellu mielestäni "parhaat tv-sarjat" ketjuun pistää tulevista pätkää.

Noh, joka tapauksessa. Joulukuussa tulossa Knights Templar sarja, History tekemä ja ainakin Suomessa näkyy HBO:lla.
Itse kyllä mielenkiinnolla odotan.

The Knights Templar were the most powerful, wealthy and mysterious military order of the Middle Ages, entrusted with protecting Christianity’s most prized relic—the Holy Grail—and harboring secrets capable of great destruction.

Knightfall goes deep into the clandestine world of this legendary brotherhood of warrior monks. From their battles in the Holy Land, to their complex relationship with the King of France, to the betrayal that would ultimately lead to their tragic dissolution, the story of the Knights Templar has never been fully told until now.​

View: https://www.youtube.com/watch?v=F9dtepkeR0I

Hmmm.
Tommonen "comedy action" musa vähän lannisti fiiliksiä alussa, mutta kun vaihtui alkoi vaikuttamaan paremmalta.

GOTTI follows infamous crime boss John Gotti’s (John Travolta) rise to become the “Teflon Don” of the Gambino Crime Family in New York City.​

View: https://www.youtube.com/watch?v=yNaLblrdflU

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom