Tulevat leffat

Moni ei varmasti tiedä, että uusi 9.6. tuleva Tom Cruisen The Mummy leffa aloittaa Universalin monsterileffojen sarjan joka kulkee nyt sitten nimellä Dark Universe.
Kuullostaa mielenkiintoiselta, harmi että ovat varmaan kaikki pg13 sontaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moni ei varmasti tiedä, että uusi 9.6. tuleva Tom Cruisen The Mummy leffa aloittaa Universalin monsterileffojen sarjan joka kulkee nyt sitten nimellä Dark Universe. Eli rebootataan noi legendaariset hirviöt.

Crowe tulee näyttelemään Dr. Henry Jekylliä, mutta sehän on jo mukana The Mummy leffassa.
Depp tulee olemaan The Invisible Man, ja Javier Bardem Frankenstein's Monster.

Fiilistelivät leffasarjaa tämmösellä eilen julkaistulla pätkällä:

View: https://www.youtube.com/watch?v=hCm2PX5Iz00

PHfQOc7OMHFEjk_1_l.jpg

Paljon olen photoshoppeja nähnyt elämänäi aikana mutta tämä on yksi parhaista, ei paljoa pikseleistä erota että Tompalle on shopattu metri lisää pituutta.

No voe perkele ku näyttää aiva mahtavalta. Tämä uusi tyyppi, Daniel Craig kyllä oli loistava. ;)
Ja ohjaajana Steven Sodebergh.

Toivottavasti tulisi myös suomen teattereihin.

loganposter.jpg

Meikäläisestä vaikutti taas ihan hyvälle :D
Katsoin nyt uudestaan ja ihan koneella kuulokkeilla, kun katsoin aiemmin puhelimella.
Vähän paremmalta vaikutti, mutta edelleen ei ehkä ihan lämmitä. :D
Toi mun toteamus että luvassa huono leffa oli enemmän semmonen ensifiilis, eihän trailerin perusteella nyt voi paljoa päätellä.
Kyllähän toki aina, myös nyt, on luottoa MCU leffoihin.

Mä oon tässä odotellut ensimmäisiä floppeja. Ehkä tässä saattais olla potentiaalia. Pidetään sormet ristissä. Alkanu vituttamaan nämä supersankari hömpät jo sen verran.

Katsoin nyt uudestaan ja ihan koneella kuulokkeilla, kun katsoin aiemmin puhelimella.
Vähän paremmalta vaikutti, mutta edelleen ei ehkä ihan lämmitä. :D
Toi mun toteamus että luvassa huono leffa oli enemmän semmonen ensifiilis, eihän trailerin perusteella nyt voi paljoa päätellä.
Kyllähän toki aina, myös nyt, on luottoa MCU leffoihin.
Totta, hyvä esimerkki esim Suicide Squadin ensimmäinen traileri oli aivan mahtava ja odotin leffaa innolla vuoden. No leffa kun oli katsottu ja teatterista ulos kävelin niin olihan se aivan floppi.

Totta, hyvä esimerkki esim Suicide Squadin ensimmäinen traileri oli aivan mahtava ja odotin leffaa innolla vuoden. No leffa kun oli katsottu ja teatterista ulos kävelin niin olihan se aivan floppi.
Tämä on juuri se mitä ajattelin kun kirjoitin. :D Se "musatraileri" on paljon parempi kuin itse leffa.

Itse en vieläkään ymmärrä miten ne pysty munaamaan ton Suicide Squadin. Pari kertaa katsonut sen nyt Netflixistä, mutta ei, ei vaan iske
Se oli editoitu jotenkin ihan päin helvettiä kanssa, oudot leikkaukset yms sai kyllä leffan vaikuttamaan aika sekalaiselta jossain kohtaa..

Paska editointi. Todella paskaa näyttelemistä. Varsinkin Jokeri oli huonoin suoritus sitten 70-luvun. Itseasiassa se oli parempi Jokeri. Juoni oli todella kevyt. Näyttelijöitä ihan liikaa. Kliseistä läppää alusta loppuun. Viime vuoden huonoimpia elokuvia.

Ite katoin sen tänään uudestan Netflixistä. Leffan alku oli lupaava, mutta puolen välin jälkeen se lopahti. Ei oikein jaksa kiinnostaa nuo yliluonnolliset jumalhahmot loppuvastuksina.

John Cena taitaa tehdä jälleen pienen pistäytymisen, saa nähdä tuleeko hänenkin faija.

Legs for arms :D
Parhain kohtaus, muuten koko pätkä oli vähä meh.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom