Tuleva Pride Bushido

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Gilbert teki kyl vuosisadan sakkasimman tempun ku löi Maunua, mutta ne ketkä ovat nähneet videon,niin tietävät miten se tapahtui. Minä olen. En vihjaile mitään, minusta se oli väärin! Mutta alan harrastuksen parissa herätti tuo myös muunlaista keskustelua.
Ja onhan noita ny sattunut maailman sivun vähän lajissa kuin lajissa. Minä kuulun kuitenkin niihin joiden mielestä se oli sairas temppu mutta en toivo Gilbertille jokaiseen matsiin pahaa vaan pakko sanoa se vanha klisee et paras voittakoon. Lahjakas ja viihdyttävä ottelija on kuitenkin.(Silloin kun hakkaa sivullisia :curs: )

Percele sanoi:
Olis pitänyt keskeyttää se matsi huomattavasti aiemmin, nyt ilmeisesti Fedor vs.CC ei nähdä ennen loppuvuotta, jos silloinkaan.
No voi vittu :curs:
Saa sitten taas kuunnella puoli vuotta Mirkon pallinhalaajien paskanjauhantaa siitä kuinka Fedor muka peloissaan välttelee Crocopia. :zzzz:
On tuota matsia kieltämättä jo saatu odottaa ihan liikaa :wall:

sivuhuomautuksena. Fedor on muuten lihonut. vaikka turvonneena TK:nkin nyt pieksi, niin kumpa ei kävis vanhanaikaisia ja jäis reenaus vähemmälle. monet suuret mestarit on tohon sortunut( esim. Lennox Lewis nyrkkeilyn puolella )

Suositut

Back
Ylös Bottom