Tukiverkosto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panaani
  • Aloitettu Aloitettu
Olen yrittänyt elämäntaparemonttia jo muutaman vuoden ajan huonolla menestyksellä. Olen entinen kilpaurheilija ja uran loputtua päätin tähdätä lähelle bodyfitness-kuntoa. Kaikki ystäväni, perheeni, poikaystävä ja työkaverit ym. eivät ole kiinnostuneita treenaamisesta tai terveellisestä ruuasta. Juttuni menevät aina toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.. :( En tunne ketään, jonka kanssa voisin höpötellä treenijuttuja. Epäonnistumiseni syy on TIETENKIN minussa, mutta olen tullut siihen tulokseen, että kaverit, joilla olisi samanlaisia tavotteita, voisi auttaa tässä projektissani :) Löytyykö siis pk-seudulta 26-vuotiaalle kovasta treenistä kiinnostuneelle (todella aloittelijalle ja pullukalle) treeniseuraa tai vaikka vaan mailikaveria? :)

Täältäkin löytyy :) Treenikaveriks musta tuskin on ainakaan tässä kevään aikana, kun käyn koulun tai työpaikan salilla (ja oon tässä elämäntilanteessa vähän huono joustamaan toisten aikataulujen mukaan, kun omissakin on niin paljon sumplittavaa). Mutta mailikaverin musta saa, jos haluaa jakaa ajatuksia elämäntapamuutoksista ja kaikesta siihen liittyvästä :) Itselläni on jonkin verran treenihistoriaa eli tietoa ja kokemusta on päässyt karttumaan jo pikkasen ja uskon että jaettavaa löytyy! Olen siis 22-vuotias nainen ja opiskelen fysioterapiaa täällä pk-seudulla. En uskalla laittaa sähköpostiosoitetta tänne (pitäis olla joku ei_tunnistettavissa oleva osoite, jonka vois antaa huoletta :rolleyes:), mutta jos sulla on heittää joku osoite niin voin lähettää sulle pikaviestin niin saat mun osoitteen :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom