tuhlaajatytön paluu, eli miten pää treenikuntoon?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Sitten siitä omaa kroppaa kuunnellen siirtyä ??-jakoisiin ohjelmiin (kuka treenaa milläkin ohjelmalla). Mutta oisko tähän "normaaliin treenirytmiin"-siirtymisestä heittää jotain neuvoa? Jotain ohjenauraa kuinka kauan kannattais "totella" ja treenata vaikkapa pari kertaa viikossa ennenkun hyppää tohon totaalirääkkiin jossa pistetään lihakset kasvamaan ja jalkaa nousemaan?
Mä aloittaisin (ja suosittelisin muutenkin kokeilemaan) lyhyempijakoisella ohjelmalla eli
1-2-jakoista ainakin alkuun ja perusliikkeitä.
Varovasti aloitus ja muutama kevyt treenikerta viikkoon..vaikka 2-4x ensimmäiset pari kk.
Tsemppiä,tsemppiä:) ! Pian keho tottuu taas punttitreeniin ja kasvavaan intensiteettiin!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Väliaikatiedote: olen viimeisen kahden kuukauden aika päässyt käymään ehkä neljä-viisi kertaa salilla. Olen koko ajan flunssassa, perkele. eivätkä nämä ole sellaisia tavallisia neljän päivän flunssia mitä olen potenut, vaan kestävät vähintään kaksi viikkoa ja sitten syödään antibiootteja poskiontelon tulehdukseen (kaksi kuuria kahden kuukauden sisään.)

Vaihdoin töissä osastolle, jossa olen enemmän ihmisten kanssa tekemisissä, joten tiedä sitten, tuleeko nyt vain niin paljon pöpöpommitusta, kun tapaa ihmisiä eri puolelta suomea, ettei vastustuskyky ole vielä "kalibroitunut". oli syy mikä hyvänsä niin vituttaa, eikä tämä sää auta asiaa yhtään. alan olla siinä tilassa että voisin repiä pään irti joltakulta. paitsi että olen niin huonossa kunnossa etten pysty siihen.

Siis ei vaan jaksa.

Zone-sarja -42%
Meikäläiseltä meinas oikeasti lähtä pää irti pari päivää sitten:D

Mutta kuules, ei parit flunssat maailmaa kaada, vaikka vit.. viheliäisiä onkin! Kohta tulee uus vuos ja sit on taas helppo alkaa puhtaalta pöydältä. Ehkä jo ennen sitä.. Kunhan nyt pääsis tosta joulusta hengissä ylitte itse kukin, tuntuu et tää alkutalvi on monelle kompastuksia tulvillaan..

Tsemppiä! Laita vitutuspuolelle viestiä aina kun siltä tuntuu, se helpottaa;)

Kolme (3) onnistunut punttitreeniä takana. Pimpelipompeli trallallei... :rock: :rock: :rock: :kippis1: :hyper:

Alkaa tuntua siltä, että the bitch is back (=tunnen taas olevani oma itseni). kyllä tämä tästä. Voimatasotkaan eivät olleet niin hirveästi laskeneet kuin olin pelännyt, ja tuntuu, että palaudun ihan siedettävästi.

Hellurei ja terve taas rakkaat punttimimmit! Täällä yksi hairahtanut lisää rautojen pariin. Tässä on puolisen vuotta mennyt melkolailla omaa päätä ja elämää kuntoon laittaessa ja erittäin hyvin seurauksin :rock:

Otin tänään loparit, alan opiskelemaan todella hyvältä tuntuvaa alaa, ja jos vielä jostain saisi iltaduunia, niin :hyper:

Paluu salille tapahtuu ensi maanantaina ja ajattelin alkuun 1 tai 2 -jakoista ohjelmaa, että kroppa tottuu. Sinne salille on ollut ikävä, mutta koska se alkoi menemään liian hifistelyksi ja koko elämä tuntui pyörivän vain liikunnan ympärillä, niin otin aikalisän.

Kuinkas muilla on lähtenyt treeni rullaamaan?

Täällä myös yksi puolen vuoden tauon jälkeen salille palannut. Viisi treeniä takana ja tänään sai jo tehtyä suorastaan hyvän treenin.

Niinhän sitä kai neuvotaan (viisaammat korjatkoon jos olen ymmärtänyt väärin), että pitkien taukojen jälkeen pitäisi taas tehdä aluksi hiukkasen pidempää sarjaa lyhyillä palautuksilla ja totutella uudelleen liikkeisiin, jotta hermotus jälleen aktivoituu (tuskin hermotus kuitenkaan taukojen aikana vähenee?). Eli pitäisi siis lähteä liikkeelle kuten aloittelija.

Itse aloitin yksijakoisella, mutta tänään jo kyllästyin ja päätin jatkaa kaksijakoisella. Ja tänään uskaltauduin jo lisäämään painojakin (aikaisemmin se tuskin olisi ollut mahdollistakaan, kun voimat olivat täysin kadonneet). Mutta kuten sanottu, tänään oli jo voimaa ihan uudella tavalla :)

Kyllä se tästä lähtee! Ja ruokavaliota alan rukkaamaan sitten, kun saan treenin ensin jotenkin rullaamaan (tuntuu, että tulee liian nopea muutos jos yritän muuttaa kaiken kerralla).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Back
Ylös Bottom