TUF Brazil: W. Silva vs. Sonnen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jollyson sai pienen haavan silmäkulmaan treeneissä ja iso mies itku silmässä pienen vahingon takia. Kertokaas mulle, että johtuuko ihan roinaamisesta, että käytännössä jokaisessa jaksossa vähintään yksi tai kaksi kaveria tirauttaa vuolaat itkut? Ovatko kaikki roinaajat jotenkin erityisen tunteellista sakkia, joilla itku tirahtaa pienestäkin vastoinkäymisestä, kuten pikkutytöllä?

Vai johtuisiko se Jollysonin kohdalla siitä, että tikkejä vaativa vekki silmäkulmassa saattaa estää ottelemisen ja murskata unelmat? TUF:iin on suht vaikea päästä, niin tollanen saattaa vähän vituttaa.

Nonni. Tällasen sain duunailtua kun oli vähän tylsää.

LMAO. Hulilutteri is da man :pano:

Ps.Laita se Overeem-pätkä takas sinne tubeen :)

- - - Updated - - -

Jollyson sai pienen haavan silmäkulmaan treeneissä ja iso mies itku silmässä pienen vahingon takia. Kertokaas mulle, että johtuuko ihan roinaamisesta, että käytännössä jokaisessa jaksossa vähintään yksi tai kaksi kaveria tirauttaa vuolaat itkut? Ovatko kaikki roinaajat jotenkin erityisen tunteellista sakkia, joilla itku tirahtaa pienestäkin vastoinkäymisestä, kuten pikkutytöllä?

Ne on vaan brasilialaisia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niin, tuota kohtausta ei olisi mitenkään voitu poistaa siinä editointipöydällä jos se olisi pois haluttu.
Kun tuommoinen välikohtaus tapahtui, ei sitä olisi voitu piilotella. Huoneessa oli iso kasa väkeä, joista joku olisi laulanut. Siispä siitä kannattaa ottaa maksimihyöty irti.

Jotenkin epäilen, että tuossa kyseessä oli UFC:n järjestämä feikkitappelu.

Minä voisin ainakin näyttää yhtä idiootille, kun maksetaan hyvin. Jälkikäteen olisi hyvä kuitata rahojen kanssa, että kaikkee ne Pakkotoistolla uskookin... Kattokaapa vaan niin on sitten Wandylla ja Sonnenilla yhtä halailua matsin jälkeen.
Toki, mutta pointti on, että Wandyn ei tarvinnut näyttää täydeltä apinalta. Jos tuo olisi skriptattu, miksi Wandy olisi suostunut häviämään tuon tilanteen? Miksi Wandy suostui siihen, että toinen kaveri tulee takaapäin lyömään Sonnenia? Miksi Wandy suostui siihen, että iso osa talossa treenaavista brasseista oli Sonnenin puolella? Ei siihen löydy mitään selitystä.

Jos tuo tilanne olisi skriptattu, se olisi ehdottomasti tehty toisella tavalla.

Ei kai jengi tosissaan luule, että tuolla vapaaottelijat on alkaneet näyttelijöiksi? Siellä on joo ihan varmaan Wanderlei ja Sonnen (puhumattakaan kaikista muista paikalla olleista) istuneet yhdessä ohjaajan kanssa alas ja miettineet:

Wanderlei: Jos mä eka sit vedän avokämmenellä niin saadaan homma siitä sitten käyntiin.
Sonnen: Joo hyvä idea, mä vien sut sitten tyylilleni uskollisesti maihin ja voidaan siinä vedellä uskottavan näkösiä lyöntejä hetki ennen kuin muut tulee kameran ulkopuolelta keskeyttämään.
Wanderlei: Mausteeksi vois mun yks valmentajakin läpsästä sua pari kertaa takaapäin?
Sonnen: Lol joo, porukka salettiin flippaa siitä täysin :D.
*Kättä päälle ja kamera pyörimään* :david:

Eri asia on, että tuolle kaikelle luodaan suotuisat olosuhteet ja todennäköisesti jopa edesautetaan konfliktien syntymistä.

Ei kai jengi tosissaan luule, että tuolla vapaaottelijat on alkaneet näyttelijöiksi? .

Aikaisemmin on näytelty vapaaottelussa otteluitakin, niin miksi ei viihdeohjelmassa tehtäisi jotain tuollaista?

Hyvin harvalla on mitään henkilökohtaista kaunaa ennen ottelua, mutta markkinoinnin nimissä sitä sit puhutaan ja tehdään kaikenlaista. Tätähän tapahtuu lähes jatkuvasti.

Jos televisioon saadaan viihdettä ja kansa kiinnostumaan tuotteesta, niin katsojan "huijaaminen" on melko olematon hinta kuitenkin. Ei nuo muutenkaan millään "rehdillä meiningillä ja aitoudella" pyöri tuollaiset koneistot.
UFC-ottelijat ovat taitojen lisäksi persoonansa varassa: nyrkkeilyn kaltaista kulttuuria ei ole ehtinyt syntymään ja jos organisaatio meinaa tuosta kasvaa, niin otsikoita tarvitaan muualtakin kuin tapahtumista.
Ei pidä myöskään unohtaa, että tuf-draamahan tuon koko homman käänsi voiton puolelle.

hulilutterista tulee tulevaisuudessa "CHAEL P SONNEN" dokkarin tekijä, samallainen ku se joka tekee reem dokkareita. :rolleyes:

Vähemmän yllättäen Sonnen on kyllä vienyt tätä kautta 100-0 matsien ulkopuolella. Ei oikein enää tiedä, mitä Wanderleista pitäisi ajatella. Ihmettelen kyllä, jos Wanderlei pystyy voittamaan Sonnenin. Toivottavasti saa itsensä siihen kuntoon, että toi matsi toteutuu mahdollisimman pian.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei vittu noita brasseja. On vitun hienoja yksiloita kuten Machida ja sitten joku perkeleen Wanderlei - olin fani mutta ei jaksa enaa fanittaa. Sitten joku vitun pelkuri brassivalmentaja mattaa nyrkilla Chaelia naamaan sivusta ja kehuskelee jalkeenpain. Eipa tule urpompaa tapausta UFC:ssa mieleen ikina. Ja nyt kermana kakun paalla "loukkaantuminen" - menis helvettiin jo UFC:sta. Ei mitaan tarjottavaa enaa.

Vielä niille, jotka sanovat tämän olleen feikkitappelu, koska molemmat miehet ovat aikuisia ja ammattilaisia. Nate ja Nick Diaz ovat myös aikuisia ja ammattilaisia. Se ei estänyt Strikeforce Brawlia tapahtumasta. Paul Daley myös.

Toki tosi-tv on tosi-tv:tä ja ohjelmissa nähdyistä asioista varmasti lähes kaikki on täyttä feikkiä. En sano, etteikö tämäkään voisi olla, tottakai se voi. Mutta ei ole mahdotonta, etteikö tunteet tuollaisessa tilanteessa oikeasti voisi kuumentua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom