TUF Brazil: W. Silva vs. Sonnen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Erinomainen valinta valmentajiksi. Hieman naiivi ja helposti provosoituva brasilialainen vastaan laskelmoiva verbaalin provokaation ammattilainen. Wandy vetää puhtaasti tunteella kun taas Kaheli laskelmoi pilkulleen jokaisen eleen ja käänteen. Tästähän voi tulla ensimmäinen katsomisen arvoinen TUF Brazil!

Ja matsia ei käydä ku terttukaheli ei pääse kehään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Go Wandy Go!!:D Kyl mä oon wandy sedän puolella tässä näytöksessä, toivon itseasiassa että voittaa Cahelin se olis huikeeta!

Viimeksi muokattu:
taitaa vaan kahelin paini olla liikaa. :/ kaheli vie wandyn maihin ja maulaa voiton sielä. :/ ärsyttää wandy fanina mutta se on vaa hyväksyttävä tosiasia. :/

taitaa vaan kahelin paini olla liikaa. :/ kaheli vie wandyn maihin ja maulaa voiton sielä. :/ ärsyttää wandy fanina mutta se on vaa hyväksyttävä tosiasia. :/

Nii, mut Wandy saattaa vetää turpaan, samaan tapaan kun Stannia vastaan :puntti: Onhan se epätodennäköistä mutta toivotaan!

Wandy fani olen henkeen ja vereen, mutta nyt wandylle tulee pataan on sonnen sen verta lahjakas painimaan.

Molemmat tähdet jo hiipumaan päin, varsinkin ilman korvaushoitoja.

TOIVE: Wandy näyttää hyvät ragensa pystyssä ja voittaa toisessa erässä kun hakkaa ensin kilppari-moodissa suojaavaa Gahelia 2 min.

e. hienoa suomea tämäkin postaus

Molemmat tähdet jo hiipumaan päin, varsinkin ilman korvaushoitoja.

TOIVE: Wandy näyttää hyvät ragensa pystyssä ja voittaa toisessa erässä kun hakkaa ensin kilppari-moodissa suojaavaa Gahelia 2 min.

e. hienoa suomea tämäkin postaus

Molemmat on kyllä hiipumaan päin tosissaan. Toivottavasti käy noin. Olisihan se kyllä mahtavaa nähdä wandy vielä tyrmäävän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom