TUF 9 ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan oli hyvä matsi. Pearson anto pikkasen polvea väärässä paikassa, muttei mielestäni vaikuttanu Shaun Whiten otteisiin. Tällä kertaa olin jenkin puolella, mutta britti vie ansaitusti.

Bisping otti pataan tenniksessä (hohhoijaa). Alkuun se fiilisteli et tennishän on ihan kivaa, mut sit oli vähä toinen ilme matsin jälkeen. Tais olla melkosen vittuununut. :D:D

Heh tää sledgehammer episodi oli jokseenki huvittava. Yks lataa mattoon reijän, toinen suoraan lattiaan ja kolmas vati lyö omaan kinttuunsa. Mahtavaa. :D

Kovasti oon yrittäny miettiä että kuinka pystyy lyömähän lekalla sääreen jos semmoosta traktorinrengasta on tarkootus hakata, mutten oo vielä keksiny :) Toivottavasti se kaveri kuitenki pystyy otella. Vaikuttaa melko kovalta jannulta!

Voihan se kimmota siitä renkaasta. Kyllä ihminen voi loukata itsensä vaikka millä tavoin, itse löin itseäni kirveellä päähän lapsena.

Onkohan tuo itkeminen joku jenkkirealityn pakollinen juttu, kun joka hemmetin sarjassa isot ukot tihrustaa, oli sitten metsuri, kokki tai vapaaottelija.

Onkohan tuo itkeminen joku jenkkirealityn pakollinen juttu, kun joka hemmetin sarjassa isot ukot tihrustaa, oli sitten metsuri, kokki tai vapaaottelija.
Joo mä mietin tätä samaa. Yhessä vaiheessa oli muodissa kaikenmaailman kiintiöhomot (taitaa olla vieläki) ni onko tämä seuraava ilmiö? Ei kai kuitenkaan. Taitaa olla vaan periamerikkalainen tapa luoda "telkkariaikaa" ja draamaa kun kerran televisioon ollaan päästy.

Olis lähteny vaikka siihen armbariin siitä mountista kun sitä hehkutettiin. Britillä ei ollu paljoakaan annettavaa enää toisessa erässä.

Mitää DeMarques ja Bisping ottaa yhteen. Hmmhmm, veikkaan et eii oo ees big deal, kunhan kuumottelevat taas...

Matsi oli oikeestaan aika paska. Jouduin vähän kelaamaanki kun ei oikeen napostellu. :D Toivottavasti ei enään nähdä Pierceä näin isossa roolissa ku mitä se on ollu parissa jaksossa. Se sen murjottaminen tarttuu. ;P

niinku se itsekin sanoi, se ei oo "fighterin" näköinen. ehkä se ei siks saa niin paljoo näkyvyyttä

mun mielestä se oli teknisesti parempi ku tää dent, mut vähä piiputti

Tai sit se on pirun kova tiputtaa painoa :D Ei se nyt suoranaisesti lihavalta näyttäny... Varmaan painaa 190 paunaa normaalisti tjms, kattelin jo alussa et mies on kyllä ihan perkeleen kookas välisarjalaiseks!!

Sääli et ginger hävis, vaikuttaa tosi hyvältä tyypiltä ja osas otella hyvin. Jos oli joku keuhkotulehdus 10 ekaa päivää kun oli talossa, ni ei yhtään ihme jos ei oikeen kaasutankki kestäny... Toivottavasti nähdään mies taas jatkossa.

Jenkkien Frank Lester oli ottanu pikku painonnousun jos tosiaan paino 201lbs (=91kg) kun kumminkin otteli 6-jaksossa 170lbs(=77kg). Nyt vois tulla pikku hätä jos pääsis jollain ihme arvalla takas ottelemaan..

Sitähän ne varmaan tuolla kohtauksella petasivat, toisaalta ehkä 15 paunan droppi ei ole sille homma eikä mikään.

Samaa mietin jo kauden karsinnoissa. Hankala kuvitella kenestäkään näistä hepuista esim. Evans/Griffin/Bisping-tyylistä tulevaisuuden kovaa nimeä.
UK-joukkueesta saattaa joku tai jotkut ehkä selviytyäkin jatkossa mutta jenkeistä vaikea kuvitella ketään,ellei sitten se ärsyttävä Demarques,toivon tosin et äijä tippuu semifinaaleissa ja vaipuu johonkin unholaan...
Muutenkin kyllä tällä kaudella jääneet jotenkin aika etäisiksi noi ottelijat,tota viime jakson brittiäkään en muista aikaisemmin edes nähneeni vaikka kaikki jaksot tullu tarkkaan katsottua.
Aiemmilla kausilla on joka matsissa yleensä toinen ollut aina suosikki jonka on toivonut voittavan,tällä kaudella ollut oikeestaan aika sama kuka voittaa,eikä kovin jännittäviä matseja ole tullut...

Back
Ylös Bottom