TUF 8 Spoilers

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ok, my bad! No joka tapauksessa... musta tosta vois tehdä semmosen sarjan että Näytetään ku jätkät herää, treenaa, tiputtaa painoa, käy läpi gameplania, lämmittelee, ottelee ja kertoo mielipiteensä otteluista. Ei vissiin kauheen monta tosin kiinnostais moinen... :(

Toi ois kyllä tosi hyvä, jos ohjelma keskittys pelkästään noihin mitä sanoit. Vois vaan olla, et se ois vaan sit "liian" dokumenttisarjamainen, eikä tosi-tv... Eli ei välttämättä myis niin hyvin. ::dunno::

Dana näyttää taas kaapin paikkaa ens jaksossa känniääliöille :D Nogueiran tiimi vaikuttaa kovalta, erityisesti se nyrkkeilycoachi :rock:

Joo nyrkkeilycoachi on just kova! :)

Petyin Junieen. Vaikutti aluksi oikeasti hauskalta ja mielenkiintoiselta tyypiltä, tämän jakson perusteella kyse on kuitenkin ihan perus känniääliöstä, kuten joku jo sanoikin.

Vedetään kännit ja uhotaan, jee, todellista viihdettä! Not. Odotin enemmän...

Matsi oli hyvä, paljon toimintaa ja komea lopetus! Ihan hyvä jakso, tota känniperseilyä ei vaan jaksaisi katsoa, jotenkin masentavaa katsoa kun aikuiset ihmiset käyttäytyy kun idiootit.

Joo, tosat bokraus coachista tuli heit mun suosikki! Se ja Nogi! Aivan loistavia tyyppejä. Diggan Nogin asenteesta, pistetään kunnon teamihenki päälle ja Junie itkee kuinka homoja ne on kun leikkivät jotaan perhettä... huhhuu! Nogille ja coacheille 10+ että viettävät oikeesti aikaa jätkien kanssa.

Jeespoks, mun mielestä oli ihan viihdettä tää viimesin jakso. Junie on kyl sen olonen kaveri ettei vanhaks elä. :D Ihan hyvässä määrin matsi hypetystä, reality teeveetä jne...no joo ehkä hiukan enemmän treeneistä olis voinu näyttää, mut ehkä sit myöhemmin. Oon varmaa ainoo tyytyväinen sarjan katsoja? ;)

Ihan jännitti matsia seuratessa. Onneksi suunsoittaja sai lähteä. :junie: show näköjään vaan jatkuu entistä hurjempana.

Ihan jännitti matsia seuratessa. Onneksi suunsoittaja sai lähteä. :junie: show näköjään vaan jatkuu entistä hurjempana.
onhan toi junie niin spede jätkä ku olla ja voi mutta sen sekoiluita on siisti kattoo :D
mä vaan toivoisin että se lähtis silleen talosta et joku voittais sen et loppuis toi uhoaminen :thumbs:

Kyllähän draaman kannalta on ihan hyvä olla vähän säröä mukana :) Lisäksi tuohan tuommoinen vähän lisää latausta matseihinkin.

Potkis nyt sen Junin pihalle, ei tollasia sekopäitä jaksa kukaan katella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Junie on kyllä sekasin, veikkaan että ellei joku nöyryytä sitä octagonissa, niin
Dana potkii sen pellolle ennen pitkää, käyttäytyminen on selvinpäinkin sitä luokkaa.

Ja ihme itkua tuli Junielta jostain painijoista matsin
jälkeen vaikka hienolla subilla Efrain sen vei.
Ja vielä rupes pomppimaan sinne häkkiin, mitä vittua?
Taitaa itsekontrolli puuttua kokonaan kyseisetä sälliltä.

En tiiä oonkohan ainoa, mut haluaisin itse nähdä enemmän sitä harjoittelua... Tuo draama ei oikeen innosta kovin, treeniä vaan ja taistelujan :b

Et ole ainoa. Varsinkin nyt alkaa kaipaamaan treenipätkiä, kun shown pääosan on vienyt 12vuotias ääliö jonka vanhemmat taitavat olla vähän turhan läheistä sukua toisilleen.

Enpä usko et viellä seuraavas jaksos ainakaan Dana potkii Junieta ulos. eiköhän toi Junie tuo katsojia jenkeis lisää, näin ainakin luulisin. Rauhottavia lääkkeitä Junielle tai dana voi viedä sen psykiatrille :D sillä itse haluaisin sen nähdä ottelevan viellä

Ja btw Anderson silva veti aika uskomatonta settiä seuraavan jakson trailerissa , todella mielenkiintosta nähdä sen valmentavan poikii.

Anderson silva oli ihan törkeen vakuuttava siinä lopussa. Edellisiin yhtyen Junie pihalle, menee jo niin yli et huhhu. Sitäpaitsi ei se Efrain matsi imo todellakaan tylsimpiä ollu...

Voi jumalauta mikä kusipää tuo Junie on! Ja ihme raivarit sai tuon matsin jälkeen. Mitäs se muuten huusi siinä? Jotain, että Ufc ei kaipaa tuollaisia painijoita?

Ainoa hyvä puoli asiassa on se, että meno talossa ei ainakaan tällä kaudella ole seesteistä ja tylsää. Toivottavasti Junie sais vastaansa jonkun itseänsä kovemman ja joutuisi sillä tavalla pihalle tuolta.

Seuraavassa jaksossa aika hyvännäköistä treeniä Silvan toimesta...

Onneksi wannabeJunie hävis matsinsa...:hyper:

Voi jeesus mitä settiä Andersonilta! En oikeasti malta odottaa ensi jaksoa, Silva on kyllä hurja kaveri.

Itse jaksosta? Blääh... Matsi tosin oli hyvä!

Juniella on melkoinen vihanhallintaongelma... On se nyt kumma jos ei tuosta häkkiin hyökkäämisestäkään lennä ulos. Luulis oppivan kun kerran jo mokas pahasti mutta sitten uudestaan ja selvänä vielä?

Itse matsista niin ihan ok, nätti lopetuskin. Ei siinä mitään väkisinmakaamista ollu kuten se ääliö huuteli.

Suositut

Back
Ylös Bottom