TUF 23 Finale: Jędrzejczyk vs. Gadelha 2 (08.07.2016, Las Vegas)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
vittu too dana kuulosti ihan lesnarinlta kuuntelin tota matsii sitku loppu ja dana tuo pokaalia nii luulin et brock lesnari siel mikissä :D

Sana peitota,saa ihan uuden merkityksen tässä matsissa..

Jäätävän paska matsi, ei Khalilikaan näyttänyt osaavan mitään mutta ei varmaan Danakaan tosta Sanchezin tyylistä niin hirveästi innostunut. Tää kun olis ollut TUF1 päämatsi niin voipi olla että koko homma olis kosahtanut tähän.

Todella hämmentävää pisteytystä mestaruusmatsissa. Eka erä Claudialle 10-9 vaikka knockdown, 3(?) takedownia sekä yleisesti dominointia. Viimeiset kaksi Joannalle 10-8, vaikkei ollut lähelläkään lopettaa Claudiaa, vaan lähinnä pistenyrkkeili uupunutta vastustajaa. Ennen on pitänyt lähestulkoon tappaa vastustaja saadakseen useamman pisteen voiton.

Ilmeisesti siellä on jonkinlainen uusi linjaus jolla yritetään eliminoida turhat (lol) painit ja clinchaukset, ja kannustetaan katsojaystävällisempään pystyotteluun.

Post fight interview Claudialle 10-8.

Helvetti että tuntu hyvältä, kun Joanna pommitti Roinasikaa oikeen kunnolla:D

Matsi lähti Joannan kannalta aika hyvin liikkeelle, kun ensimmäisellä erätauolla Claudia puuskutti enemmän mitä Joanna matsin jälkeen. Fysiikasta päätellen Claudia pakannut hieman lisää roinalihaa ja kardio huonontunut entisestään.

Joanna voitti matsin ikävä kyllä.
Eka erä olisi voinnut olla helposti 10-8 erä Claudialle koska pudotti puolalaisen lyönnillä perseelleen ja siihen päälle dominoi loppua, mutta matsista on pakko hakea voittajaa joten 47-47 ja tasuri ei käy päinsä.

Joanna voitti matsin ikävä kyllä.
Eka erä olisi voinnut olla helposti 10-8 erä Claudialle koska pudotti puolalaisen lyönnillä perseelleen ja siihen päälle dominoi loppua, mutta matsista on pakko hakea voittajaa joten 47-47 ja tasuri ei käy päinsä.

Jos en nyt väärin muista niin Joanna nous sielt matosta joka kerta ylös? Ainakin useampaan otteeseen joten ei tommonen nyt ole mitenkään 10-8 imo. Eipä kyl ollu nekään mitkä Joannalle annettiin

Naisten mestaruus matsi oli paljon tiukempi matsi mitä ajattelin. Joanna oli kehittynyt suhteessa enemmän mitä Claudia. Pystyssä Claudia sai annettua muutaman osuman, mutta hyvin vähän. Alasvienneissä Claudia loisti ja saikin minta hienoa tehtyä. Claudialla ei sitten ollut kuitenkaan matossa mitään annettavaa, muuta kuin yrittää maata päällä. Joanna nousi aina ylös ilman mitään kummempaa damagea. 3. erässä Claudia alkoi olla jo aina piipussa ja selkeesti Joanna alkoi olla mukavuus alueellaan napsia mukavasti pisteitä pysty otelussa. 4. ja 5. erässä Claudia oli lähinnä nyrkkeilly säkki. Jos olisi ollut 6. erä oltaisiin nähdy tko/ko lopetus Joannan toimesta, mestari oli huippu kunnossa. Mielenkiintoinen ja jännä matsi, MMA:ta parhaimmillaan.

Mun mielestä tuo olisi ihan hyvin ollut se perus 48-47, ekan erän nopea knockdown ja painialistaminen oli hyvää settiä Claudialta, mutta vikat 1,5 min mentiin pystyssä, jossa Joanna oli lievästi parempi. Ei mitenkään voi pisteyttää 10-8. Samalla en kyllä ymmärrä miksi ne kaksi vikaakaan erää olisivat olleet 10-8, ei siinä nyt kauheaa damagea tullut. 48-47 ihan ok, hieman tosin kylmäsi, että laittaako joku tuomari mielenhäiriössä Claudialle sen kolmannenkin erän, jossa Joannan polvet notkahtivat siitä kyynerpäästä. Ei onneksi laittanut, olisihan se nyt ollut aika absurdia kun muuten iskutilasto oli joku 50-10 jo siinäkin erässä.

Olen varmaan yksin mielipiteeni kanssa, mutta mua nyt vähän huvitti nuo Claudian jutut kunnioituksesta ja nöyryydestä. Se itse on soittanut tasaisesti suutaan sen ekan matsin jälkeen eikä ole osoittanut muutenkaan mitään kovin ylevää. Sen lisäksi muistan kyllä hyvin sen cheap shotin ekan matsin lopuksi, Claudia on itse ihan vitun huono häviäjä.

Edit: Tatjana on muuten itse varmaan saman tien parin matsin päässä titteliottelusta, väkevää painia.

Suositut

Back
Ylös Bottom