TUF 20: Team Pettis vs. Team Melendez (for UFC Women's Strawweight Championship)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Felicekään ei oo hassumpi ;)

Jossain Tuf-uutisen kommenteissa sanottiin, että Felice näyttää ranskalaisen juustofirman maskotilta. Kieltämättä yhdennäköisyys on melkoinen.

Laughing Cow
FELICE_HERRIG.jpg

Felice Herrig
mq1.jpg

Vittu mitä paskaa, Felice heittämällä top 3 talosta. Naama sellainen kasipuoli, mutta kroppa ihan kymppi.

Jossain (Mmatorch) spekuloitiin, että joidenkin muun lajin päällekkäisten pleijareiden takia vedettiin TUFfi pariksi viikoksi hyllylle, ettei katsojaluvut huonone entisestään. Ei kauhean hyvä merkki, mutta realiteetti on joka tapauksessa, että tätä on katsottu helvetin huonosti ja kohta voi Foxilla usko loppua TUFfiin.

Harmittaa kun kouluviikon kiva kevennys on aina ollut katsoa muijia hakkaamassa paskat pihalle toisistaan.

- oujee Tecia is back! ;D
- kunnon koulukiusaus meininki tota Heatherii kohtaan tuolla :/
- nyt peukut pystyyn et toi imo koko seasonin ärsyttävin muija Angela Magana sais pataan ens jaksos

olipa paska jakso... plussaa RichardPerez209 ja hänen teipatuista pädeistä... itse otteusta, 1. erässä oli ihan hyvä asento, siihen olis voinut mennä felicen taakse vähän :pano: samalla kun heather olisi voinut nuolla isoja roikkuvia kassejani ja persereikää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
olipa paska jakso... plussaa RichardPerez209 ja hänen teipatuista pädeistä... itse otteusta, 1. erässä oli ihan hyvä asento, siihen olis voinut mennä felicen taakse vähän :pano: samalla kun heather olisi voinut nuolla isoja roikkuvia kassejani ja persereikää.

5417 viestiä pelkkää paskaa :D

Oli hyvä matsi, ja mun mielestä Rawlings voitti toisen erän. Ärsytti vaan kun spoilasivat sen tuloksen niin selkeästi kun heti Gil ja Pettis kuorossa ylistivät sen taistelutahtoa. Mun mielestä Tecia vaan ei todellakaan ole niin hyvä kuin sen ranking antaa olettaa, ja veikkaan Carlan lanaavan sen ihan täysin. Tyhjästä nyhjätty talodraama taas ei ihan säväyttänyt, olisin muutenkin toivonut talon tapahtumien keskittyvän enemmän muijien kuvaamiseen stringeissä.

Hyvää matsia tulossa ensi jaksossa, Carla vs. Tecia ja Felice vs. GSP, order it bitches!

Ihan hyvä päätös, Bec ei ollut läheskään tarpeeksi aktiivinen. Tuntui, että Tecia on joku hyttynen mikä vaan pörrää siinä ympärillä tekemättä oikeastaan mitään vahinkoa, mutta ei vaan löytynyt aseita. Ois ehkä Bec voittanut sen toisen erän ilman sitä täysin idioottimaista side controllista guardiin siirtymistä. Ois ottanut iisisti ja kuunnellut enemmän ohjeita. Rose on kyllä ihku ja aika kovis, ehdoton suosikki! :haart:

Hienoa Randa!
Meinas kyllä pää räjähtää taas tuohon akkojen käyttäytymiseen talossa. Ihme yläastemeininkiä. Jojo ja Aisling taitaa olla ainoat, ketkä on suuremmilta draamoilta välttyneet. Varmaan siksi, ettei muut edes ymmärrä mitä nuo kaks puhhuu.

Jep, vaikka Randan käytös antoikin aihetta kritiikkiin, niin muijat veti kuin yläasteella olisivat olleet. Felicen nyt vielä ymmärtää mutta se Carlakin on ihan samanlainen, hassua että kohta molempien naisten painoluokkien mestarit käyttäytyy kuin kakarat. Pelkäsin jo, että pääsivät Randan pään sisään. Mutta itse matsissa GSP veti hienosti, enpä ole pitkään aikaan tuollaista armbaria nähnytkään. 14 rankattu minkki on sitten välierissä, nice!

Aislyn ja Jojo saivat pisteet kotiin puolueettomilla analyyseillään, esim. "Olen räplännyt kummankin kanssa ja Felice tekee paljon enemmän perusvirheitä." Ensi viikon matsi on varmaan tosi hyvä, Aislyn vaikuttaa silti ettei paljon nyrkkiä pelkää, eikä Pennekään paskalta vaikuta.

Ärsytti että näytettiin vaan yksi matsi, montakohan jaksoa tänä vuonna tulee, jos on vielä 3 preliä ja 2 semifinaalia jäljellä?

tällä kaudella tullu taas todistettua kyllä se kuinka julmia naiset osaa olla toisiaan kohtaan! kaikki TUFfi kaudet tullu katottua enkä muista että miesten kausilla ois kertaakaan ollu tollasta jatkuvaa koulukiusaus meininkii :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom