TUF 17: Team Jones vs. Team Sonnen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lavi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hitto miten huonot vibat tosta Jonesista tulee, jotenkin niin mulkun oloinen tyyppi. En haluis vihaa, onhan kaveri niin nuorikin, mutta vaikea miehestä on ainakaan tykätä.

Mä en yhtään ymmärrä mistä tää Jones viha kumpuaa.. mun ehdottomasti lempiottelija ja vaikuttaa todella rennolta, huumorintajuselta ja muutenki hyvältä tyypiltä.. ja kun miettii kuinka paljon noin nuorena hän saavuttanut niin hän on yllättävänki jalat maassa! mutta tässä sen kai näkee vaan taas kuinka joku ärsyttää jotain ja joku ei :D

Mä en yhtään ymmärrä mistä tää Jones viha kumpuaa.. mun ehdottomasti lempiottelija ja vaikuttaa todella rennolta, huumorintajuselta ja muutenki hyvältä tyypiltä.. ja kun miettii kuinka paljon noin nuorena hän saavuttanut niin hän on yllättävänki jalat maassa! mutta tässä sen kai näkee vaan taas kuinka joku ärsyttää jotain ja joku ei :D
Kai osan mielestä viha alkoi, kun se pääsi julkisuuteen. Ennen mestaruuden voittamista fanittelin itsekin. Nyt vaan vaikuttaa ylimielisimmältä ja urpoimmalta mestarilta koko organisaatiossa.

Mä en yhtään ymmärrä mistä tää Jones viha kumpuaa.. mun ehdottomasti lempiottelija ja vaikuttaa todella rennolta, huumorintajuselta ja muutenki hyvältä tyypiltä..

Mies on feikki kuin mika. Eka han oli hyvin vaatimaton, kun menetysta tuli mies muuttui ylimieliseksi. Nyt esitetaan ah niin lupsakkaa telkkarissa. Ei siita ota selvaa kun rooli vaihtuu kerran vuodessa.

Pieni spoileri tosa tokan jakson lopus. Puhutaan et tulee historian kovin K.O ja taustal kuuluu ääni ku jalka osuu kalloon ja kovaa (vaikee arvata kumpi sen tekee)

ärsyttää vaan se parin kaverin itkeminen siitä matsivalinnasta, kerran jos valittaa niin ok, mutta toi jatkuva nillitys aiheesta saa vaan sen käsityksen aikaan ettei luotto omiin taitoihin kovin kova ole kun olisi saatava se omasta mielestä paskin mahollinen vastustaja.

Symppis kaveri oli tää matsin hävinny osapuoli, vähän harmitti. Oli kylläkin aika aneemista se paini kavereilla, mustalla miehellä oli jerkkua muttei juurikaan tekniikkaa, hujopilla taas ehkä tekniikkaa muttei jerkkua ollenkaan, joten +/- 0 :D

Ei kyllä niinkään pieniä spoilereita oo ollut noissa kahen jakson lopussa kun on näytetty tulevia tapahtumia, ainakin 2 häviäjää oon saanut jo selville.. Ei siis kannata katsoa noita loppuja kovin tarkalla silmällä näköjään. Esimerkiksi toi ens viikon matsi on spoilattu kyllä jo ihan kunnolla.

Pieni spoileri tosa tokan jakson lopus. Puhutaan et tulee historian kovin K.O ja taustal kuuluu ääni ku jalka osuu kalloon ja kovaa (vaikee arvata kumpi sen tekee)

Jos mä nyt oikein näin, niin toi potku vielä näytetään tossa lopussa. Mun mielestä oli vielä samat ottelijat kyseessä.

Itse sain kuvan kun puhuttiiin "explosiveness" ja näytettiin toista jannua, sit siitä seuraavaksi että brutaali KO niin olisi juurikin se jannu joka oli kuvassa kun sanottiin tuo räjähtävyys. En tietty muista oliko jannu mimmonen tossa ekassa jaksossa, ehkä se onkin vice versa.

Hujopilla oli minusta miljoona paikkaa ottaa giljotiini, mutta nyhjäs vaan. Pitkällä varrella olisi saanut hyvin painetta siihen. Plus tollaset luisevat kädet niin hyvin olisi uponnut. En nähnyt yhtään yritystä... Polvilopetus oli aika odotettu, taisi pari kertaa hypellä balettimaisesti, tällä kertaa nosti polvia sentäs.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No, mä voin spoileritagiin laittaa omat huomiot tuosta ens viikon matsin lopputuloksesta, kuitenkaan suoraa paljastamatta:

Siinä kun kuvataan ambulanssia, niin näkyy tän toisen ottelijan naama, kun sitä nostetaan autoon sisään. Niin ja lisäksi siinä ambulanssin edessä seisoo tyyppi jolla on tän loukkaantuneen jätkän tiimin paita päällä.

No, mä voin spoileritagiin laittaa omat huomiot tuosta ens viikon matsin lopputuloksesta, kuitenkaan suoraa paljastamatta:

Siinä kun kuvataan ambulanssia, niin näkyy tän toisen ottelijan naama, kun sitä nostetaan autoon sisään. Niin ja lisäksi siinä ambulanssin edessä seisoo tyyppi jolla on tän loukkaantuneen jätkän tiimin paita päällä.

Niin siinä näkyi kun ambulanssiin nostettiin Kevin Casey.

Mutta eihän tuo ensi viikon jaksoa spoilaa vaan jotain myöhempää jaksoa?

Miten ensi viikon jakson voittaja on jo muka spoilattu? Itse en ainakaan huomannut mitään.

Kyllähän siinä lopussa näki Jonesin joukkueen jäsenten reaktioista oliko heidän kaverinsa tyrmäyksessä ottavana vai antavana osapuolena. Mikäli siinä ei huijattu editoinnilla sen kummemmin.

Miten musta tuntuu että tuo sama juttu näytettiin jo ensimmäisen jakson lopussa, no kenties muistan väärin taikka sitten tässä vedetään tutulla Jenkkityylillä.

Miksi aiemmin pyöri juttua että nastiest KO olisi ehkä ollut meidän naapurimaamme jannu.

Mies on feikki kuin mika. Eka han oli hyvin vaatimaton, kun menetysta tuli mies muuttui ylimieliseksi. Nyt esitetaan ah niin lupsakkaa telkkarissa. Ei siita ota selvaa kun rooli vaihtuu kerran vuodessa.

Suomalaiset karsastaa voittajia? Pakkiksen dissatuimmat ottelijat Gsp,Silva ja jones.

Suositut

Back
Ylös Bottom