TUF 16 - Team Carwin vs. Team Nelson

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
"Julian Lane (born July 24, 1987) is an American mixed martial artist who currently competes as a lightweight. He is well known from the season 16 of The Ultimate Fighter which features his drunken temper tantrums of tearful rage that are used to mask deeper feelings of inadequacy and self loathing."

Riccin pysty oli kyllä aika jäätävää. Montakohan osumaa Dom sai ekassa erässä edes perille? Tuntui että Ricci oli pystyn puolella parikin askelta edellä jatkuvasti.

Täällä ketjussa kyseltiin aiemmin pariinkiin otteeseen mistä TUFfia voi seurata mikäli ei halua omalle koneelleen ladata, joten tässä linkki:

http://www.free-tv-video-online.me/internet/the_ultimate_fighter/

Tuolta löytyy kaikki 15 aiempaa kautta, sekä meneillään oleva 16 kausi. Itse katson yleensäkin lähes kaikki tv-sarjat ja leffat tuolta. Mainoksia ja parit pop-upit yleensä tulee, mutta kahdella klikkauksella lähtee leffat ja sarjat pyörimään. Toimii siis kuin youtubevideot, saa koko näytön kokoisiksi suurennettua.

Mä aloin juuri katselemaan kausia uudelleen, parissa päivässä on vedetty ekat kolme kautta läpi :hyvä:

Ken Shamrock oli kyl TUF historian paskin valmentaja. Se tyhjäpäähän raahas sinne jotain kehonrakentajia luennoimaan ravitsemuksesta (roinaamisesta) ja vetämään punttireeniä. Muutenkin sen reenit oli vähän alkeelliset ja auktoriteetti hävöksissä. Eikös sillä kaudella osa sen tiimiläisistäkin vittuunut siihen ja loikkas Titon tiimin kanssa reenailemaan ;)

Komp komp.

Ite oon aina digannut Shamrockista sellaisena kovana patuna ja asenteikkaana, mutta ne sen kunnioitusjauhannat alkoi ärsyttää ja ei kyllä ainakaan TUFfissa ollut järin esimerkillinen valmentaja. Jengi veteli jotain golffia siellä ja katseli aamutreenien aikana telkusta matseja kun Titon tiimi sparrasi yrjöt kurkussa. Alkoi jo jätkillä itelläänkin tulemaan olo että ei vittu, löystyy ja katoaa ote jos ei ole semmoista tekemisen meininkiä.

Hyvä linkki, tuota itsekin käytän.

Mä tsekkailin just TUF comeback-kauden. Se on kyllä mun suosikkikausi. Hyviä matseja, hiton hauskoja tyyppejä, eikä mitään keesiurpoja.

Kyllähän näitä TUF kausia tulee niin sarjatulella, että aina välillä taso on pakostakin huonompi. On siellä silti helmiä seassa. Toinen suosikeistani on Forrest vs Rampage kausi jonka Amir voitti. Oli siisti katsoa kun Amir jolla ei ollut yhtään ammattilaisottelua alla tulee joka otteluun altavastaajana, mutta jotenkin vaan kaivaa voiton.

Onko cesarin poikien treeneistä näytetty yhtään vai onko irokeesiapinan pelleily ollu etusijalla? Pari jaksoa katoin alussa ja ei kyllä pystyny enempää.

ujo, ei sekuntiakaan.

Katselin muuten tuosta historiaa, niin ysikauden ja Hendon kuuluisan tyrmäyksen jälkeen ovat koutseista vain Mayhem vs. Bisping ja Yrjö vs. Jooseppi toteutuneet.

Onko cesarin poikien treeneistä näytetty yhtään vai onko irokeesiapinan pelleily ollu etusijalla? Pari jaksoa katoin alussa ja ei kyllä pystyny enempää.

Eipa ole nakynyt. :/ Tata itse kovasti odottelin.

Kyllahan taa taitaa olla surkein kausi TUF historiassa. En tieda miksi ma tata edes katson? :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
zZzzzzzzZZZzzzzzzZz, jumalauta mikä seasoni... Carwin kehän ulkopuolella on about yhtä kiinnostava ku rantakivi. Roy jutut lähinnä taas laittaa vituttamaan, mut nouseepahan ainaki joku fiilis pintaan. Bones vs Caheli seasonia odotellessa Smashes on kyllä pyyhkiny lattialla tätä TUFfia mennentullen.

sMZMT.jpg

Tuo Michael Hill on kyllä unelma-ammatissaan. Noilla älynlahjoilla ei tuon ylevämpään hommaan pysty.

Niin varmaan, kai se kuitenkin joku dippainssi on :D

zZzzzzzzZZZzzzzzzZz, jumalauta mikä seasoni... Carwin kehän ulkopuolella on about yhtä kiinnostava ku rantakivi. Roy jutut lähinnä taas laittaa vituttamaan, mut nouseepahan ainaki joku fiilis pintaan. Bones vs Caheli seasonia odotellessa Smashes on kyllä pyyhkiny lattialla tätä TUFfia mennentullen.

Vaaditaan kyllä aika paljon että voitetaan kaks helvetin hauskan kuulosta aksenttia, britti ja aussi. Noi kai tekstitetään englanniks?

TUF Smashes kaverit lunastavat ne puheensa, jos nyt suutaan edes soittavat. Jenkkituffin tatuoidut "im a warrior bro" aijat kylla soittaa suuta mutta sitten hakissa vaan kyttaillaan ja valilla lyodaan takakadella ilmaan. Poikkeuksia tietty on, mutta onhan tama nyt ihan surullisen heikkotasoinen kausi.

Smashes sen sijaan parasta tuffia pitkaan aikaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom