TUF 14 - Team Bisping vs. Team Miller

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sokka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaupunki
Vantaa
Sarja jatkuu taas ensi viikolla tietysti uudella kaudella Team Bisping vs. Team Miller vastakkain. Aloituspäivä on 21.9. ja heti lähdetään liikkeelle kahden tunnin aloitusjaksolla. Eli jyvät erotellaan akanoista.

Sneak Peek: Ultimate Fighter - Team Bisping vs. Team Miller

edit. painoluokat on seuraavat: Bantamweights & Featherweights

Hell yeah! TUF on yleensä paskimmillaankin viihdyttävää. Valmentajista varmasti saadaan tällä kertaa jotain irti, verrattuna Lesnar vs JDS komboon. Matsit myös alemmissa painoluokissa lähes poikkeuksetta parempia, kuka haluaa nähdä läskejä halailemassa toisiaan?

Tässä toinen, koko kauden kattava sneak peek:

rhvk9s.gif

Kuulin Bispingin haastattelun tuossa jokunen aika sitten ja ei nuo miehet kuulemma hirveemmin kulisseissa nähneet. Ehkä suukopu tulee sitten otteluviikolla vasta.

Okei. Bensaa tuli pikkasen liekkeihin:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hell yeah! TUF on yleensä paskimmillaankin viihdyttävää. Valmentajista varmasti saadaan tällä kertaa jotain irti, verrattuna Lesnar vs JDS komboon. Matsit myös alemmissa painoluokissa lähes poikkeuksetta parempia, kuka haluaa nähdä läskejä halailemassa toisiaan?
Mä taas fanitin tuota Lesnarin ja JDS:n linjaa. Kaksi aikuista miestä hoitaa hommat asiallisesti ilman sen kummempaa keskinäistä urpoilua. En halua missään, ikinä, koskaan nähdä samanlaista idiotismia mitä tapahtui esimerkiksi GSP vs Koschek -kaudella (vaikkakin oli hyvin yksipuolista).

No joo, se show on paskaa jos se on pakotettua. Lesnarin ja JDS:n kausi oli yksi parhaista, monen heikomman kauden jälkeen. Hyviä matseja, enemmän treenaamista ja talossa ei juuri ollut mitään turhaa draamaa.

Mutta kyllä mä uskon, että Miller ja Bisping kombosta voi tulla ihan viihdyttävä, jotenkin mä diggaan siitä kun Bisping menettää hermonsa. :D

Silloin ku Bisping itse oli TUF:ssa diggasin aivan älyttömästi kaverista, mutta viime aikaisten tempausten takia niin alkaa kuulua tohon Kosakki kategoriaan. Millerillä on vähän samanlaisia metkuja, joten voi tulla todella viihdyttävä kausi jos pojat päätyvät törmäyskurssille. Sitä odotellessa. Toivottavasti uudet kaverit ja matsit nousevat valmentajia isompaan rooliin tulevalla kaudella.

WAR MILLER

Ei, kyllä se alkaa vasta 21.9.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tervetuloa kerhoon!

TUF on kyllä ongelmineenkin onnistunut formaatti. Miesten saippuaooppera.

Ihan jäätävän kovia matseja. 135- ja 145-paunaisista olisi saanut parikin kautta. Vähän erilaista menoa, kun vertaa esim. surullisen kuuluisaan kymppikauteen.

Suositut

Back
Ylös Bottom