Tsekatkaas tää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Danyon
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
50
Menin katsomaan niin kovasti parjattua Jippiin voimailufoorumia ja löysin sieltä aika HELMEN! Oli kyllä naurussa pitelemistä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Testo- ja Raudo -ilmoitukset tai edes vihjailut niihin ovat ehdottomasti kiellettyjä. Tästä on seuraamuksena AINA bannaus, varoituksia ei tämän säännön suhteen jaella!"

Minä taidan olla niin vähä-älyinen, että kyseinen juttu naurattaa vaikka loppuunpäin huononikin.

Voisit pistää Mike ne sun sääntös kaikessa kokonaisuudessaan esille niin, että me vähemmän kirjoittelevat ja vähempiälyiset tajutaan mitä tänne saa kirjoittaa ja mitä ei. Aika kommarimeininkiä joskus etten sanois..

Originally posted by Danyon
Minä taidan olla niin vähä-älyinen, että kyseinen juttu naurattaa vaikka loppuunpäin huononikin.

Voisit pistää Mike ne sun sääntös kaikessa kokonaisuudessaan esille niin, että me vähemmän kirjoittelevat ja vähempiälyiset tajutaan mitä tänne saa kirjoittaa ja mitä ei. Aika kommarimeininkiä joskus etten sanois..

Kun noita testo ja raudo -juttuja on nähty täälläkin aivan kyllästymiseen saakka, niin ei niille enää kukaan jaksa nauraa.

Vähä-älyisyyden lisäksi taidat olla salibandyn :david: pelaaja:D

Mitä sääntöihin tulee, niin tuollahan ne etusivulla on. Kyse oli siitä, lisätäänkö sinne Testo ja Raudo-ban. Kommarimeininkiä that is sitten, ihan sama ylläpidolle, mutta noi Testo ja Raudo kommentit on niin typeriä, ettei niitä Pakkotoistolla postitella. Jos kommarimeininki ei kiinnosta, niin jippii go go, siellä saat lukea paskaa 24/7.

Suositut

Back
Ylös Bottom