True Detective (HBO 2014 - )

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No jos siinä on Farrel,ni sille sit kaveriks Hugh Grant.Ne vois esittää Friscolaisia etsiviä.Niiden pomo olis kaksoiselämää elävä kaappihomo ja sadisti-sarjamurhaaja Billy Zane.

Billy vihaa Colinia ja Hughia jotka ovat avoimesti rakastavaisia.Hän murhaa homoja ja jättää mystisiä viestejä uhreisiinsa,jotka viittaavat arjalaiseen veljeskuntaan.

Suosittelen IMDb:n cast-listauksiin suhtautumaan aina vähintäänkin skeptisesti, ainakin siihen saakka kunnes elokuva / sarja on katsottu. En siis sano etteikö Farrell sarjassa tule esiintymään (olisi aika jees jos näin olisi), mutta ennen virallisempaa uutista IMDb:ssä saa puolestani lukea vaikka Jeesus Kristus cameoroolissa Rust Cohlen veljenä. Toistaiseksi yhtä uskottavaa, ellei mulla tosiaan ole mennyt joku uutinen aiheesta ihan täysin ohi.

Suosittelen IMDb:n cast-listauksiin suhtautumaan aina vähintäänkin skeptisesti, ainakin siihen saakka kunnes elokuva / sarja on katsottu. En siis sano etteikö Farrell sarjassa tule esiintymään (olisi aika jees jos näin olisi), mutta ennen virallisempaa uutista IMDb:ssä saa puolestani lukea vaikka Jeesus Kristus cameoroolissa Rust Cohlen veljenä. Toistaiseksi yhtä uskottavaa, ellei mulla tosiaan ole mennyt joku uutinen aiheesta ihan täysin ohi.

Samaa mietin, kun en tuota mistään muualta bongannut..

Ilmeisesti missään ei kuitenkaan ole mainittu tuleeko Farrellista "true detective"? Näin voisi toki olettaa, kun sen verran kova nimi, mutta saattaahan olla joku muukin rooli kyseessä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toi Vince nyt tuli aika puskista. Mahtaakohan ihan sopia kyseiseen sarjaan? No se jää nähtäväksi.

Vince Vaughn :D Oikeastaan vähintään yhtä huolestuttavaa on (samaisen Facebook tiedon mukaan), että kahden ensimmäisen jakson ohjaajaksi on valittu Justin Lin, tämä kaveri on ohjannut lähinnä jotain Fast and Furiouksia.

Mä en tajua mikä ongelma tuossa Vince Vaughnissa on monien mielestä (ihan kun muitakin forumeita lukee, niin ihmiset hänestä valittavat). Kundi on isokokoinen ja naamasta karskin ja karismaattisen näköinen. Voin hyvin kuvitella Vincen väsyneen etsivän rooliin. Colin Farrell taas on ihan huippuvalinta, yksi suosikkinäyttelijöistäni. Colin osaa ottaa roolin kuin roolin omakseen. Justin Linin ohjaajan meriitit kyllä ovat hieman karut.

Mä en tajua mikä ongelma tuossa Vince Vaughnissa on monien mielestä (ihan kun muitakin forumeita lukee, niin ihmiset hänestä valittavat). Kundi on isokokoinen ja naamasta karskin ja karismaattisen näköinen. Voin hyvin kuvitella Vincen väsyneen etsivän rooliin. Colin Farrell taas on ihan huippuvalinta, yksi suosikkinäyttelijöistäni. Colin osaa ottaa roolin kuin roolin omakseen. Justin Linin ohjaajan meriitit kyllä ovat hieman karut.

Vähän ymmärsin, että Vaughn ei näyttele tässä kyttää vaan jotain rikollista. Nyt ainakin näkee onko Vaughnilla niitä todellisia näyttelijänkykyjä, kun genre vaihtuu aika radikaalisti.

HBO:n lehdistötiedotteen mukaan Vaugn näyttelisi rikollista.
xZMCBUf.png

Ketähän nuo 2 poliisia on? Kuulemma toinen noista olisi nainen.

Nyt ainakin näkee onko Vaughnilla niitä todellisia näyttelijänkykyjä, kun genre vaihtuu aika radikaalisti.

Onko komedianäyttelijä aina automaattisesti paska tai muuten keskinkertainen näyttelijä, kunnes toisin todistaa jossain vakavassa roolissa? Yhtä lailla koomikonkin pitää osata näytellä ja Vaughn on hoitanut eri roolinsa varsin uskottavasti tähän asti. En näe miksi True Detective olisi jotenkin poikkeus, vaikka sen ensisijainen tarkoitus ei olekaan naurattaa.

Surkeat valinnat imo. Noh, toivottavasti olen väärässä :)
Ei, vaan todennäköisesti olet väärässä.

Ainakin Colinin valinta rooliin on väistämättä pelkästään hyvä asia. Enkä epäile hetkeäkään, etteikö myös Vince onnistuisi omassaan.

Back
Ylös Bottom