Troy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J.Jake
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tykkäsin helvetisti. Luulin, että elokuva olisi puuduttava spektaakkeli, mutta väärässä olin. Leffassa kyllä vitutti se vitun Orlando Bloomin esittämä hinaajaprinssi, voi jeesus mikä ämmä. :curs:

Muuten kyllä :5:

Dragon sanoi:
Historiallisena sotakuvauksena ihan kelpo katsottavaa mutta leffana en pitänyt.
Eipä oo historiallinen sotakuvaus...Ei oo todistettu aukottomasti et toi ois oikeesti tapahtunut.

Ihan hyvä leffa. Miinukset just noista saippis kohtauksista. Ja tietenkin niistä orlandon viiksistä.
En tiiä tuliks muille sama fiilis, mut kun katto sitä Bloomin jousipyssy leikkimistä, niin tuli mieleen, etä on kaverille jäänyt Legolassin rooli päälle...
Eipä oikeen käynyt yhteen elokuva ja iliaksen tarina...
Sota iliaksen tarinan mukaan kesti 8 vuotta Troijan porteilla...ei 15 päivää...

Hyvä ja viihdyttävä leffa. Ei käynyt aika pitkäksi vaikka leffalla pituutta olikin. Varsinkin Pittin äijäilyä ja Balan roolia periaatteen miehena oli mukava seurata.

:4:

Paljon on kritisoitu Bloomin jouskariheroilua, mutta mieshän tekee vain kuten ohjaaja/käsikirjoittajat määrää. Ja oikeastaan ihan looginen valinta kyseisessä tilanteessa. Sehän vasta olisi epäuskottavaa ollut jos amisviiksikynäniska-Bloomista olisi elokuvan lopussa kuoriutunut miekkasankari, varsinkin Menelokselta saamansa nöyryytyksen jälkeen. Lisäksi Troijalaiset olivat kuuluja hyvistä jousimiehistään joten aivan hyvin Paris olisi voinut olla lahjakaskin sellainen. Elokuvan kannalta paras vaihtoehto olisi tietysti ollut Parisin pitäminen pelkuriraukkana loppuun saakka, mutta eihän niin tapahdu.

Waretin tossa just Troy leffan. Olin vaan ihan ulalla, että missä on Pitt. Aikani ihmeteltyä huomasin, että olin imuttanu väärän. Joku viime vuonna tehty tv-leffa, jota luulin täysin eka uudeksi hitiksi... Oikeen naurattaa. No oli sekin hyvä pätkä, näköjään viralliselta nimeltään helen of troy http://www.imdb.com/title/tt0340477/

Pitää nyt hakee toi uus pätkä ja vertailla onko tämä kuuluisuuteen noussut leffa kuinka paljon parempi.

edit: Joo, eihän tota uutta näköjään ees löydy vielä dc:llä...

Joo, aika jöötiä. Akilleksen koko puolijumalatausta oli hukutettu täysin, luultavasti tarkoituksella. Poseeraukset lähinnä naurattivat ja mainostettu realistinen taistelukuvaus oli surullista. Tähän menessä ainoa realistiselta vaikuttava taistelukohtaus on ollut Saving Private Ryanin Omaha Beach -kohtaus. Iso äijäsakki juoksemassa toisen äijäsakin kimppuun ei ole kovin uusi ratkaisu "eeppisissä" tarinoissa. Jotenkin ne Braveheart-tyyliset joukkojen edessä rääkymiset ja kannustushuudot saavat vain hymyn huulille nykyään.

Ja mitä helvettiä ne laamat tekivät siellä Troijassa? Minun käsitykseni mukaan laamoja ym. vikunjoja ja sen sukuisia ötököitä elelee ainoastaan Amerikoissa, mutta siellä niitä kirmasi Troijan kaduilla. Ja vielä se karvaton hinaaja Bloom... No, vaimokkeella oli hauskaa.

Leffassa kyllä vitutti se vitun Orlando Bloomin esittämä hinaajaprinssi, voi jeesus mikä ämmä.
- Vitutti vitutti. Eli hyvä rooli!
Iso äijäsakki juoksemassa toisen äijäsakin kimppuun ei ole kovin uusi ratkaisu "eeppisissä" tarinoissa.
- Niin no, tuskin ne Paseila ja Maseillakaan niitä joukkoja on tuohon maailman aikaan roudannut?

oli kyllä aika kehno leffa,
siinä näkee hyvän esimerkin että rahalla ei saa laatua.
orlando oli tosiaan ihme puppeli prinssi,
muutenkin leffan ilme oli tökerö.
eikä ne erikois efektit niin hyviä olleet kuin mitä olisi luullut sillä rahasummalla saavan,
oikeastaan tuttaa että meni rahat kaivoon.

Kävin tänään katsomassa ja hyvä elokuva oli. Mun mielestä ne taistelu kohtaukset olivat hyvin tehty, tosin sama kaavahan toistuu monessa muussa leffassa taistelujen osalta, mutta silti hienoa katsottavaa.

Katsoin ja Bitt sopi omasta mielestä vallan mainiosti Akileksen rooliin. Brad oli ihan ok kunnossa. Ihan hyvä leffa! :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
J.Jake sanoi:
- Vitutti vitutti. Eli hyvä rooli!

Niinpä. Tunteita herättämään rooli oli tietty tehtykin.

Itse asiassa tarinahan oli erittäin maanläheinen sikäli että kovin jätkä kaikista (Akilles) kohtasi voittajansa, hyvä jätkä (Hektor) joutui paskamyrskyyn siivotessaan muiden aiheuttamia sotkuja ja kaiken aikaan saanut limainen pikkunilkki (Paris) livahti kuin koira veräjästä. Ainoastaan Agamemnonin kuolema lopussa oli "epärealistinen", paha sai muka palkkansa, pah.

Just tulin kattomasta. Muuten hyvä, mutta:

Oli liian ennalta-arvattava. Siinä, kun tiesi jo, että Hektor ottaa Akillesta vastaan, ja näytettiin Parisin jousiammuntaa, niin tiesi, että Hektor kuolee ja Paris ampuu Akilleen jousella. Siinä vaiheessa sen tiesi varmaksi, kun Hektor lähti, ja sanoi jotain, että tulen olemaan ylkpeä tulevista teoistasi, tjsp. Muuten kyllä hyvä, ja Pitt oli kovassa kunnossa.

:4:

Itse pidin. Banan ja Pittin suoritukset oli todella hyviä. Nähtävästi Hektor leimattiin sankariks, koska todella moni harmitteli Hektorin kuolemaa. Eniten pisti vihaksi Bloom. Leffassa koko ajan toivoin, että homma menee tarun mukaan, mutta eipä Bloomin kohdalla mennytkään. Huonoina roolisuorituksina oli ainankin se Hektorin vaimon roolisuoritus, jotenkin epäuskottava.

Taistelukohtaukset oli hyviä, varsinkin joukkomätkinnät oli hyviä. Elokuva oli myös hyvin toteutettu, koska koko aikaa ei tiennyt, kumman puolella on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom