Troja Horse

Koni ei päästä mua mihinkään microsoftin sivuille. :worship:
Tulee aina takas alle parissa sekunnissa aloitussivulle.
Mites tuo trashreg.zip toimii?
Ei näin kylmiltään oikein osaa tehdä mitään.
Vittu mä haluasin antaa viruksen tekijälle :love:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ufc sanoi:
Koni ei päästä mua mihinkään microsoftin sivuille. :worship:
Tulee aina takas alle parissa sekunnissa aloitussivulle.
Mites tuo trashreg.zip toimii?
Ei näin kylmiltään oikein osaa tehdä mitään.
Vittu mä haluasin antaa viruksen tekijälle :love:

No siis se scannaa hyper ultra nopeesti sun registryn ja sit voit valita oikeenhiiren napin painalluksen avituksella toimintoja esim poista janiinedelleen...

Edelleen suosittelen, että menet tuonne aiemmin antamani linkin pojilta kysymään. En suosittele, että menet itse ronkkimaan rekistereitä jollet todella tiedä mitä teet!!

Parempi katsoa, kuin katua ;)

kariko sanoi:
Edelleen suosittelen, että menet tuonne aiemmin antamani linkin pojilta kysymään. En suosittele, että menet itse ronkkimaan rekistereitä jollet todella tiedä mitä teet!!

Parempi katsoa, kuin katua ;)
Laitoin kysymyksen sinne muttei oo kukaan vastannu.

Mr. man sanoi:
Virus ei hellitä! Se ei päästä mun konetta juuri mihinkään virus skannaus sivustolle, ei microsoftin eikä panda-onlinen. Olen sulkenut explorerin käytöstä ja käytän modzilla firefoxia mutta panda vaatiii skannaukseen että käyttää ie:tä. Joten koitin sillä mut ei pääse mihinkään virus skannaus sivustolle.
a2 käy parasta aikaa läpi konetta. Jos en saa poistettua troijalaista niin onko kone nyt jonkun rillipäisen koulukiusatun amerikkalaislukiolaisen pepsinarkkarin käyttävissä?Vai onko virus vaan haitaksi, hidastaa sun muuta. Jos jätän explorerin pois käytöstä niin kaikki ok. Heti kun avaan saastuneen ie-selaimen niin tulee sata varoituslinkkiä ja kaikki on sekaisin. Mikä hulluinta virus tarjoaa maksullisia "only 29.90 per month" virusskannereita ja luo itsestään koko ajan linkkejä sinne. Sit se näyttää sivuja jossa on search:in hakutuloksia sanalla spyware josta yllättäen on löytynyt vastaukseksi samoja maksullisia skannereita. Mutta jos en enää koskaan avaa ie:tä niin onkohan ongelma ainakin "lakaistu maton alle"...? :itku:

No nyt näyttäis olevan ohjetta sulle tuolla virustorjunta.net sivuilla. Kopioin sen tähän perään, jos et pääse sinne.
Vastaa sitten toimenpiteiden jälkeen tuonne suoraan, eikä tänne ;)
----------------

Tervehdys!

Hae DllCompare.exe http://www.downloads.subratam.org/DllCompare.exe

1. Aukaise se
2. Klikkaa Run Locate.com kohtaa
3. klikkaa Compare kohtaa ja odotat että se tutkii valmiiks.
4. klikkaa Make Log of what was found.

Tallenna logi ja lähetä tänne!

Tähän pitäisi tehota removal tool http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FxAgentB.exe

1. Lataa se!
2. Sulje kaikki ohjelmat, kytke kone irti verkosta ja aja FxAgentB.exe

käynnistä kone uudelleen ja aja FxAgentB.exe uudelleen

laita tänne sen tekemä loki, dllcomparen logi ja tuore hijackthis logi. http://www.virustorjunta.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=456

Ufc sanoi:
8 virusta, joista yks on tää pääbelsebub

C:\DOCUME~1\DEMONB~1\LOCALS~1\TEMP\SE.DLL

Mä pääsin tosta samasta siten eroon (kun spybotit ym:t eivät sitä poistaneet), että ensin tuhosin tuon SE.DLL:n. Mikäli sen poistaminen ei onnistu, sammuta task managerilla rundll32 ja kokeile uudestaan. Sen jälkeen pitää vielä poistaa "mutanttiversio" SE.DLL:stä, kuten sitä jollain foorumilla nimitettiin. Eli tuo pirulainen tekee itsestään kopion windows\system32 -hakemistoon. Se on yleensä viimeisin muokattu tiedosto, tai ihan siellä loppupäässä, kun järjestät ne tiedostot muokkausajan mukaan, sen nimi on 4 kirjainta pitkä satunnainen teksti, kuten mulla oli SIAI.DLL ja koko on reilu 30 kt. Sen kun vielä poistaa niin pitäisi alkaa taas pelittämään. Mikäli tuota ei pysty poistamaan, eli wintoosa sanoo tiedoston olevan käytössä tms. uudelleennimeäminenkin taitaa toimia. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom