Moikka.
Olen 23 vuotias naikkonen ja urheillut nyt melko kauan seuraavanlaisesti.
Ma: 30min spinning ja 30min pump-yhdistelmätunti
Ti: Spinning 45min
Ke: Crossing 30min
To: ns. tehomuokkaus-tunti jossa tehdään liikkeitä aina 50sekuntia ja joka kolmas liike on aerobinen.
Pe-la: Lepäilyä
Su: Reipas tunnin lenkki.
Joskus aamulla ei jaksa herätä ja illalla teen sitten töiden jälkeen kotona jotain korvaavaa, mutta yleisesti viikkoni koostuu ylläolevasta.
Mitä tahtoisin lisää? Olen nyt tiistaisin ja keskiviikkosin tehnyt myös salilla lihaskuntoa spinningin ja crossailun lisäksi, lähinnä käynyt aina lihasryhmät läpi (pakarat, reidet, selkä, hauis, ojeltajat, olkapäät, vatsat), niin, että jokaiselle on 1-2 liiketta 10x3.
Oisiko vinkkejä muunlaiseen ohjelmaan salinpuolelle? Tarkoitus olisi kiinteytyä hieman lisää vaikka suht ok kunnossa ollaankin.
Saa laittaa ihan vaikka esimerkki ohjelmia! Teen istumatyötä joten ja salilla käyn aina aamuisin.
Kiitoksia vinkeistä!

Olen 23 vuotias naikkonen ja urheillut nyt melko kauan seuraavanlaisesti.
Ma: 30min spinning ja 30min pump-yhdistelmätunti
Ti: Spinning 45min
Ke: Crossing 30min
To: ns. tehomuokkaus-tunti jossa tehdään liikkeitä aina 50sekuntia ja joka kolmas liike on aerobinen.
Pe-la: Lepäilyä
Su: Reipas tunnin lenkki.
Joskus aamulla ei jaksa herätä ja illalla teen sitten töiden jälkeen kotona jotain korvaavaa, mutta yleisesti viikkoni koostuu ylläolevasta.
Mitä tahtoisin lisää? Olen nyt tiistaisin ja keskiviikkosin tehnyt myös salilla lihaskuntoa spinningin ja crossailun lisäksi, lähinnä käynyt aina lihasryhmät läpi (pakarat, reidet, selkä, hauis, ojeltajat, olkapäät, vatsat), niin, että jokaiselle on 1-2 liiketta 10x3.
Oisiko vinkkejä muunlaiseen ohjelmaan salinpuolelle? Tarkoitus olisi kiinteytyä hieman lisää vaikka suht ok kunnossa ollaankin.
Saa laittaa ihan vaikka esimerkki ohjelmia! Teen istumatyötä joten ja salilla käyn aina aamuisin.Kiitoksia vinkeistä!