treenitauolta takaisin ohjelmaan

jees.. kaikille tulee pakosti muutaman viikon taukoja kesken ohjelman vaikka sairastelusta. miten palaatte takaisin treeneihin?

itse tein vain nopeusvoimaharjoitukset ko. viikolla ja palaan sitten viikkoon johon jäin. teenkö oikein vai mihin nuo prosenttipainotukset perustuvat? miten tuo pitäisi huomioida palattaessa takaisin ohjelmaan?

Robby.R sanoi:
Yksi viikko ns. jumppailua ja viikko taaksepäin treeniohjelmassa.
Tietenkin riippuu sairastelun laadusta ja kestosta...

itse palasin edellisen viikon nopeusvoimapäivään ja sen jälkeen ohjelmaa eteenpäin. viikon tauko siis oli. mietin vaan että miten tieteellisesti nuo prosenttipainotukset on tehty tai ohjelmat suunniteltu.

mitenhän wsb:llä treenatessa.. kannattaisiko palata menossa olevan kolmen viikon periodin alkuun aina pidemmältä tauolta? minulle tulee helposti tämmöisiä noin viikon taukoja eikä haluaisi sillä koko treeniä sössiä vaan pitäisi päästä kehittymäänkin.

nevahood sanoi:
mitenhän wsb:llä treenatessa.. kannattaisiko palata menossa olevan kolmen viikon periodin alkuun aina pidemmältä tauolta? minulle tulee helposti tämmöisiä noin viikon taukoja eikä haluaisi sillä koko treeniä sössiä vaan pitäisi päästä kehittymäänkin.

Jos on ollut kauan kipeänä/toipilaana, kannattaa mennä sen "mini-periodin alkuun" ja lähteä rauhallisesti etenemään.
Näkeehän tolla keinolla kuinka paljon on sairastelu vaikuttanut, kun pääsee vertaamaan edellisiin tuloksiin lyhyeltä ajalta samoissa liikkeissä ja prosenteissa. :thumbs:

Back
Ylös Bottom