Treenit lepoviikon jälkeen

Miten treenaatte lepo-/kevyen viikon jälkeen ja mitä lepo-/kevyt viikko tekee tuloksillenne?
Itse tässä aloin pohtimaan kun tuntuu, että rauta on taas pirun raskasta. Uusia ennätyksiä on ainakin minulla turha yrittää rikkoa lepoviikon jälkeisissä treeneissä. Parasta olisi kai ottaa jonkinlainen pumppitreeni alkuun ja palata kunnon treeneihin vasta seuraavalla viikolla.

Itellä käy justiinsa toisin päin... ku pitää lepoviikon niin alkaa rauta maistumaan entistä enemmän ja himo tulee kovemmaks saada sitä painoo ylös. Ja yleensä lähtee rauta paljon kevyemin... Ite alotan ihan normilla rytmillä tauon jälkee.

En tiijä sitte miten on mut jos ei meinaa tuntuä vielä hyvältä niin tekiskö viel pari päivää hyvää pitää lepoa... riippuu iha mite o tullu vedettyä.

:worship: :worship: :worship:

Kyllä minullakin, ja varmaan useimmilla, rauta tuntuu kevyeltä lepoviikon jälkeen.

Mites sinulla tuo ruokapuoli lepoviikon aikana, oletko unohtanut syödä riittävästi (ja oikein), ja kenties muutenkin lyönyt lekkeriksi (ryyppäys, jne.)?

Ei menny lekkeriksi hommat. Ruokaa söin enemmän kuin normaalisti (maksimoidakseni anabolian hihi) ja ryyppäyshommia en juurikaan harrastele.
Täytyy kyllä myöntää, että vähän on tautinen olo nyt treenin jälkeen, eli lieneekö flunssaa nenässä. Se ei tosin selitä miksi viimeiset kaksi vuotta lepojen jälkeen treenit eivät meinaa käynnistyä niinkuin itse haluaisi. Ehkä se on jokin psykologinen juttu.

o_virta sanoi:
Se ei tosin selitä miksi viimeiset kaksi vuotta lepojen jälkeen treenit eivät meinaa käynnistyä niinkuin itse haluaisi. Ehkä se on jokin psykologinen juttu.

Itsellä on lepoviikkojen jäljiltä samanlaisia kokemuksia. Lähinnä keskittyminen on jotenkin kateissa ja tuntuu että treenit ei kulje samalla intensiteetillä kuin ennen lepoa. Viimeisin lepo oli viime viikolla ja sorruin erinäisten pikkujoulujen vuoksi useammankin kerran juopottelemaan/valvomaan/syömään mitä sattuu. Tämä viikko on sitten ollu salilla tervanjuontia kun sarjapainot ei olekkaan samalla tasolla kuin ennen lepoa. :wall:

Katellaan ens viikkoon, jospa treenit taas lähtis kuljaileen kunhan jättää nuo yöjuoksut vähemmälle.

Back
Ylös Bottom