Treeniseuraa Turussa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sarkkuh
  • Aloitettu Aloitettu
Millä salilla treenailet? Ite tulee lähinnä hyödynnettyä tota oman opinahjon ilmasta punttia, muuten ilolla lähtisin treeniseuraksi

Käytte väärällä salilla :D

muoks. niin siis yleensä mun vakiosali on Gym2000, mut nyt ainakin pari kuukautta veivannen Uittamolla.

Hei missäs Elixialla väki käy? Ite asun Jokivarren naapurissa ja jo pitkään oon meinannu sinne hankkia korttia

Ite käyn jokivarren Elixiassa, länsikeskus on sen verran hankalan matkan päässä. Käyttekös te enemmän ohjatuil tunneilla vai vaan salin puolella vai sekalaisesti?
Itse käyny ehkä liiankin tunti painotteisesti ja yritän pikkuhiljaa totutella salilla käymiseen. Huomen aamul mut voi pongata xyclingistäkin :)

Minä käyn Jokivarressa, siirryn luultavasti Centrumiin kun se aukeaa. Ja käyn pelkästään salin puolella yrittäen kerätä rohkeutta ja motivaatiota jumppiin. Pitäisi liikkua monipuolisemmin mutta kun uudet asiat ovat niin vaikeita, ääh.

Dimi, itsekkin aattelin siirtyä Centrumiin heti kun aukeaa, vaikka oonkin aika kiintyny toho spa puoleen :D Ja jos mä rohkasen sua jumppiin ja sä mua salil:D?

Dimi, joku poweri ois aika easy lasku salilta jumppaan :D Kun eihän se oo ku painojen kans leikkimistä. Mut toki sä voit tulla kans nauraa pääs irti fitball tunnil eli hyppii kuntopallon pääl kunnes ei enää naurat.

Täällä kanssa yksi elixialainen ilmoittautuu, jolle treeniseura olis aika jees. Mä käyn kanssa enimmäkseen jumpissa, mut salille pitäs kans ruveta itteensä kiskomaan :D

Itse käyn jokivarressa, mut siirtyminen centrumiin sitten kun se aukeaa :)

Suositut

Back
Ylös Bottom