Täällä on varmasti käytykkin tästä keskustelua, mutta en jaksanut penkoa. Onko kellään teistä kokemusta esim thaimaan treeni reissuista?
Lähinnä, että minkä hintaista eläminen siellä on ja kannattaako sinne lähteä vielä, jos on vielä vasta vähän aikaan harjoitellut vaparia.
Minulta loppuu työt parin kuukauden päästä ja olen säästellyt rahaa, niin tekisi mieli tehdä jotain uutta.
Lähinnä, että minkä hintaista eläminen siellä on ja kannattaako sinne lähteä vielä, jos on vielä vasta vähän aikaan harjoitellut vaparia.
Minulta loppuu työt parin kuukauden päästä ja olen säästellyt rahaa, niin tekisi mieli tehdä jotain uutta.
Toki noilla MMA -saleilla suurin osa porukasta on jostain muualta.. kuin myös BJJ ja Lukkopainipuolella. Oon ollu kavereiden kanssa pari kertaa ja nyt viimevuotisen 3,5kk pätkän yksin. Yksin pärjää kivasti kun tutustuu reenejen kautta porukkaan ja saa aika nopeasti uusia kavereita.. Hmmm välillä oon roudaillu nyrkkeilyhanskat messiin ja välillä en.. (esim twinssit ja fairtexit siellä aika edullisia). Jalkasyndejä en oo roudaillu, tosin Phuketissa ne arvostaa jos ne ois messissä. Vaparihanskat, BJJ Gi+
Polvet temppuilee niin en taida painia ollenkaan vaan ottaa pelkkää pystyä..