Treenipäiväkirja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tomis
  • Aloitettu Aloitettu
Sii onko jossain myytävänä tollaista kirjaa? siis missä ois sarakkeita,jne. valmiina?
oon sivu silmäl paril isolla sali äijällä nähnyt sellaisen näköisiä mutta tarkemmin en uskaltanut kurkata ettei tule turpaan:D ois paljo siistimpi vaan kun joku sinivihko:rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan miten haluat, mutta käyhän siihen ihan tavan kierrevihkokin, eikä maksa paljoa. Jos haluat jotain extremeä, niin osta vaikkapa vaaleanpunainen vihko, jossa on nallen kuvia. Tosin se ei ole enään uniikkia, sillä minä omistan jo sellaisen treenivihkon.

Olin näkevinään Helsingissä Kannelmäen Prismassa sellaisen treenipäiväkirjan tässä taannoin. Valitettavasti en muista kirjan nimeä.

Tarkoititkohan tämmöistä? :)

Liitteet

• treenipäiväkirja.JPG
    treenipäiväkirja.JPG
    86,7 KB · Katsottu: 5 086
Ite pidän harkkapäiväkirjaa tietokoneella. Hyvin helppoa ja toimivaa.

Wordillä tai Exelillä, kummallakin olen pitänyt päiväkirjaa. Exelillä voi keksiä vaikka mitä toimintoja siihen, jos haluu hifistellä.

Tietokoneella mahtuu fiiliksiä enemmän, kuin jollekkin valmiille pohjlalle. Voi kirjotella vaikka mitä romaaneja, eikä tartte pyyhekumilla suttailla.

Sitten vielä voi jälkeen päin muokata tai tehdä kopioita ja lähettää muille, esim valmentajille tai vastaaville.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom