Treeniohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sara86
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Lisää massaa:D
Tahtoo lisää Lihaa:hyper:

Mut enivei, tervetuloa Punttien maailmaan ja toivottavasti salitreenit alkaa sujumaan, kunhan vain löydät oman tyylisi:)

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
EBBA (ja muutkin), mä luulen, että tässä on nyt kyse siitä, että mimmeilläkin alkaa pikku hiljaa tulla mitta täyteen näiden "antakaa mulle elämä" -tyyppisten ketjunaloitusten/kyselyjen suhteen. Tuolla yleisellä puolellahan tällaiset on jo pitkään teilattu vielä TODELLA paljon tylymmin, mutta mimmit ovat jaksaneet olla erittäinkin höveleitä.

Ja koska olen ikävä wanha tylyttäjä-täti, niin olen kyllä täysin sitä mieltä, että ei olisi pahitteeksi pieni linjankovennus tälläkään puolella. Ei tarkoita mitään pystyyn haukkumista, mutta kyllä jonkinasteista oma-aloitteisuutta mielestäni on lupa olettaa uusiltakin tulokkailta, edes sen verran, että sitä ohjelmaa pyydettäessä kerrottaisiin edes jotain taustatietoja ja tavoitteita jne.

Sama vertauskuvan keinoin: Ei kannata kantaa nälkäisen eteen kalaa, vaan opettaa hänet kalastamaan itse.

EBBA (ja muutkin), Ei tarkoita mitään pystyyn haukkumista, mutta kyllä jonkinasteista oma-aloitteisuutta mielestäni on lupa olettaa uusiltakin tulokkailta, edes sen verran, että sitä ohjelmaa pyydettäessä kerrottaisiin edes jotain taustatietoja ja tavoitteita jne.

Sama vertauskuvan keinoin: Ei kannata kantaa nälkäisen eteen kalaa, vaan opettaa hänet kalastamaan itse.

Sanoissasi piilee suuri viisaus Gillyanne :D :thumbs: kuten jo aikaisemmin sanoinkin et on hyvä JA parempi jos vähän hakis tausta tietoa...Mutta mun mielestä kuitenkin jää ikävä maku jos porukka teilataan asenteella : hei :david: katso vähän ympärillesi...

Mut tää nyt on vaan mun mielipide ja kiinnitti vaan huomiota se "mun mielestä tyly viesti " aloittelijalle...mut eipä tätä tän enempää varmaan kannata puida kun kaikilla on kaikkeen oma mielipiteensä ;) ...ehkä mä oon vaan niin vanha pehmo ja lällykkä :lol2: etten osaa kovistella tarpeen tullen :piis:
Eikse oo vähän niin et ikä pehmentää "linjoja" :)

Latest posts

Back
Ylös Bottom