Treeniohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sara86
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Olisin tarvinnut jonkinlaisen treeniohjelma, olen aloittelija ikä on 20v, paino on 45kg. Käyn pari kertaa viikossa salilla.
kiitti etukäteen

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aiemminkin täällä todettua: sun kannattaa rauhassa itse selailla näitä sivuja esim. tuota mimmien treeniohjelmat- osiota ja koota sieltä omalle kohdalle sopiva ohjelma. Voit sitten kysellä täällä mielipiteitä siitä jne. Kukaan tuskin alkaa ihan ajankulukseen niitä ohjelmia täällä ehdottelemaan...;)

Yleisellä puolella on hyvää luettavaa FAQ:it, löytyy paljon tietoa ja erilaisia treeniohjelmia aloittelijoille. Tsemppiä!

Jos haluat treeniohjelman, menet salille ja joku tekee sinulle sellaisen kun maksat siitä. Et kai tosissasi kuvittele, että joku täällä alkaisi väsätä sinulle ohjelmaa? Ei tämä mikään hyväntekeväisyyslaitos ole.

Edelleen, KUKAAN ei voi tehdä sinulle ohjelmaa ellei tiedä tavoitteitasi. Ikä ja paino ovat irrelevantteja asioita, jos molemmat ovat "normaalin rajoissa" (ikä vaikuttaa vain silloin, jos on kasvuiässä tai vanhus).

hyväntekeväisyys....

Jos haluat treeniohjelman, menet salille ja joku tekee sinulle sellaisen kun maksat siitä. Et kai tosissasi kuvittele, että joku täällä alkaisi väsätä sinulle ohjelmaa? Ei tämä mikään hyväntekeväisyyslaitos ole.

Edelleen, KUKAAN ei voi tehdä sinulle ohjelmaa ellei tiedä tavoitteitasi. Ikä ja paino ovat irrelevantteja asioita, jos molemmat ovat "normaalin rajoissa" (ikä vaikuttaa vain silloin, jos on kasvuiässä tai vanhus).

Luulen, että itse olet aikamoinen haisuli ja et tee muuta kuin solvaat ihmisiä netissä kohentaaksesi liian alhaisen omatuntosi. Ei kukaan ole tässä mitään hyväntekeväisyystyötä ole pyytänytkään ja olisin sellaisen tarpeessa niin osaan kyllä etsiä oikeasta paikasta.

Yleensä salille mentäessä jokaisella naisella on samat tavoitteet eli kiinteyttää lihaksia!!