Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos haluat treeniohjelman, menet salille ja joku tekee sinulle sellaisen kun maksat siitä. Et kai tosissasi kuvittele, että joku täällä alkaisi väsätä sinulle ohjelmaa? Ei tämä mikään hyväntekeväisyyslaitos ole.
Edelleen, KUKAAN ei voi tehdä sinulle ohjelmaa ellei tiedä tavoitteitasi. Ikä ja paino ovat irrelevantteja asioita, jos molemmat ovat "normaalin rajoissa" (ikä vaikuttaa vain silloin, jos on kasvuiässä tai vanhus).
Yleensä salille mentäessä jokaisella naisella on samat tavoitteet eli kiinteyttää lihaksia!!
Yleensä salille mentäessä jokaisella naisella on samat tavoitteet eli kiinteyttää lihaksia!!
Luulen, että itse olet aikamoinen haisuli ja et tee muuta kuin solvaat ihmisiä netissä kohentaaksesi liian alhaisen omatuntosi. Ei kukaan ole tässä mitään hyväntekeväisyystyötä ole pyytänytkään ja olisin sellaisen tarpeessa niin osaan kyllä etsiä oikeasta paikasta.
viuviu ja väyväy
Että sellattis. Joka tapauksessa, usko tai älä, punttimimmit ovat ihan mukavaa porukkaa.
Vai että jokaisen naisen tavoitteena on kiinteyttää lihaksia? Ollaanpa sitä nyt niin varmaa, että. En kuitenkaan itse tyydy mokoman mahdottomuuden tavoitteluun, kun voin hakea salilta massaa ja voimaakin :evil: .
Luulen, että itse olet aikamoinen haisuli :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: pikkusenku repesin tolle lauseelle eihän tollasta voi sanoa...haisuli :lol2: :lol2: ..anteeksi
mikäs ihmeen kiukku päivä tääl on meneillään...en nyt tiedä että eikö mulla näy kaikki alkuperäisen postaajan postaukset mut mun mielestä oli aika kovasti "sanottu/tokaistu/kommentoitu" ihan tavallista kysymystä jonka aloittelija voi kysyä...heti suorilta käsin sitä kritiikkiäkin voi toki antaa rakentavasti..eikä vedellä herneitä nokkaan vaikka joku nyt vahingossa ei osaa "sanastoa" ja haluaa "kiinteyttää lihaksiaan" Ei nyt pelotella uusia tyttöjä pois :lol2:
Jos haluat treeniohjelman, menet salille ja joku tekee sinulle sellaisen kun maksat siitä. Et kai tosissasi kuvittele, että joku täällä alkaisi väsätä sinulle ohjelmaa? Ei tämä mikään hyväntekeväisyyslaitos ole.
Lähinnä tätä vastausta tarkoitin... joka oli 2. vastaus aloittelijalle..ja aika töykeä mun mielestä...