Elikkäs nyt on käytössä tällainen kolmijakoinen ohjelma:
Ti: Rinta, olkapää, hauis
Penkkipunnerrus 2x6
Vinopenkki kp 3x8
Ristikkäistalja/Pecdec 2x10-12
Pystypunnerrus/pystysoutu 2x8-12
Sivuolkapäät koneessa/Vipunostot sivuille 2x10-12
Hauis tangolla seisten/scottissa 2x10
Keskitetty haiuskääntö/haius kp seisten 2x10-12
Rannerullaus/haius myötäotteella taljassa 2x12
Pe: Selkä, ojentaja
Kulmasoutu tangolla 3-4x10-12
Leuanveto 2x10 + Ylätalja niskan taakse 2x10-12 / Ylätalja kapeella eteen 3-4x10-12
Alatalja 2-3 x 10
Kapea penkki 2x6
Ranskalainen kp niskantakaa 3x8
Taljassa 2x10-12
Su: Jalat, (alaselkä)
Kyykky 12, 10, 8, 6
Ojennus 3x10-12
Koukistus 3-4x10-12
Pohkeet seisten 4x15
Selän ojennus 3x12-15
Vatsat treenaan sillon kun tuntuu siltä, että riittää vielä puhtia.
(Pariton viikko/Parillinen viikko)
Eli miltäs vaikuttaa? Meneekö jossain pahasti metsään? Tarkotuksella muutin perinteistä työntävät/vetävät/jalat jakoa, koska kädet palautuu mulla nopeemmin, joten niille voi antaa yhden suoran ja epäsuoran treenin viikkoon. Lisäksi tiedän kyllä, että tuolle kolmannelle päivälle olisi hiton hyviä liikkeitä sekä sjmv että mv, mutta niiden tekniikka ei oikein ole hallussa. Ajattelin ensin vähän vahvistaa selkää noilla ojennuksilla ja takareidet saan kyllä kipeiksi pelkillä koukistuksilla.
Kannattaisiko takaolkapäät laittaa selkä vai olkapäätreenin yhteyteen? Ja mitkähän liikkeet olisivat hyviä? Olen vipareita sivuille koittanut tehdä kumarassa, mutta jotenkin se ei vain tuntunut hyvältä.
Tavoitteena lähinnä saada vähän lihasta tähän luukasaan sekä saada vähän voimaa siinä samalla. Etenkin hartioihin pitäis saada lisää leveyttä ja oikeastaan joka paikkaan lisää lihaa ja paljon. Olen käynyt salilla reilu puol vuotta ja mitat ~182/69kg. Tuona aikana painoa on tullut varmaan joku 5kg. Mitään hirveetä läskibulkkia en aio pistää päälle vaan pyrin syömään sen verran, että lihasta tulee, muttei läskiä. Hiljaa hyvä tulee...Olen kuitenkin lisännyt huomattavasti syömistä ja lisännyt ruokavaliooni mm. raejuuston ja tonnikalan.
Sitten vielä palautumisesta treenin jälkeen eli mulla ei ole nyt mitään lisäravinteita käytössä, joten mitä kannattaisi syödä treenin jälkeen? Mieluiten jotain sellaista mitä "normaalistikin" jääkaapista löytyy. Tällä hetkellä olen syönyt banaanin ja raejuustopurkin tuoremehulla alas huuhdeltuna. Rahkaa en syö.
Ti: Rinta, olkapää, hauis
Penkkipunnerrus 2x6
Vinopenkki kp 3x8
Ristikkäistalja/Pecdec 2x10-12
Pystypunnerrus/pystysoutu 2x8-12
Sivuolkapäät koneessa/Vipunostot sivuille 2x10-12
Hauis tangolla seisten/scottissa 2x10
Keskitetty haiuskääntö/haius kp seisten 2x10-12
Rannerullaus/haius myötäotteella taljassa 2x12
Pe: Selkä, ojentaja
Kulmasoutu tangolla 3-4x10-12
Leuanveto 2x10 + Ylätalja niskan taakse 2x10-12 / Ylätalja kapeella eteen 3-4x10-12
Alatalja 2-3 x 10
Kapea penkki 2x6
Ranskalainen kp niskantakaa 3x8
Taljassa 2x10-12
Su: Jalat, (alaselkä)
Kyykky 12, 10, 8, 6
Ojennus 3x10-12
Koukistus 3-4x10-12
Pohkeet seisten 4x15
Selän ojennus 3x12-15
Vatsat treenaan sillon kun tuntuu siltä, että riittää vielä puhtia.
(Pariton viikko/Parillinen viikko)
Eli miltäs vaikuttaa? Meneekö jossain pahasti metsään? Tarkotuksella muutin perinteistä työntävät/vetävät/jalat jakoa, koska kädet palautuu mulla nopeemmin, joten niille voi antaa yhden suoran ja epäsuoran treenin viikkoon. Lisäksi tiedän kyllä, että tuolle kolmannelle päivälle olisi hiton hyviä liikkeitä sekä sjmv että mv, mutta niiden tekniikka ei oikein ole hallussa. Ajattelin ensin vähän vahvistaa selkää noilla ojennuksilla ja takareidet saan kyllä kipeiksi pelkillä koukistuksilla.
Kannattaisiko takaolkapäät laittaa selkä vai olkapäätreenin yhteyteen? Ja mitkähän liikkeet olisivat hyviä? Olen vipareita sivuille koittanut tehdä kumarassa, mutta jotenkin se ei vain tuntunut hyvältä.
Tavoitteena lähinnä saada vähän lihasta tähän luukasaan sekä saada vähän voimaa siinä samalla. Etenkin hartioihin pitäis saada lisää leveyttä ja oikeastaan joka paikkaan lisää lihaa ja paljon. Olen käynyt salilla reilu puol vuotta ja mitat ~182/69kg. Tuona aikana painoa on tullut varmaan joku 5kg. Mitään hirveetä läskibulkkia en aio pistää päälle vaan pyrin syömään sen verran, että lihasta tulee, muttei läskiä. Hiljaa hyvä tulee...Olen kuitenkin lisännyt huomattavasti syömistä ja lisännyt ruokavaliooni mm. raejuuston ja tonnikalan.
Sitten vielä palautumisesta treenin jälkeen eli mulla ei ole nyt mitään lisäravinteita käytössä, joten mitä kannattaisi syödä treenin jälkeen? Mieluiten jotain sellaista mitä "normaalistikin" jääkaapista löytyy. Tällä hetkellä olen syönyt banaanin ja raejuustopurkin tuoremehulla alas huuhdeltuna. Rahkaa en syö.
Olen tuota palautusjuoman ostoa juuri miettimässä ja nuo kutoset otin vasta pari viikkoa sitten käyttöön. Aiemmin tein pidempiä sarjoja, mutta ajattelin kokeilla, miten tuo "Miken 2x6" toimii. Kiva päästä välillä vähän suurempia rautoja liikuttemaan. ;) Kyykkysysteemikin on uusi.