Treenin suunnitteluun apua!

Re: Pohkeista puheenollen...

Originally posted by Tiukkis
Tehtiin miehen kanssa tätä liikettä toissapäivänä. Oli tehokasta ja jopa hauskaa :D

Harmi, etten mä voi tehdä tota, ku mies painaa kaksi kertaa enemän kuin minä.. Olisi kyllä ollut hauska kantaa omaa miestä ;)

Nyt vaan otat Hippa tavoitteeksi tuon liikkeen tekemisen miestä kyyditen :thumbs: Itse olin etukäteen vakaasti sitä mieltä, että siitä ei tule yhtään mitään, mutta yllättävän hyvin se sujui kun vaan löydettiin tukeva asento :D Eli kyllä sieltä pohkeista voimaa löytyy usein enemmän kuin uskoisikaan. Ja tarkoitushan on, että kyydittävä on aika takana lantion päällä, ei siis selän päällä.

Oli muuten hauska löytää tuollainen uusi pohjeliike, pohjetreeni kun ei ole ihan suosikkejani...

Re: Pohkeista puheenollen...

Tehtiin miehen kanssa tätä liikettä toissapäivänä. Oli tehokasta ja jopa hauskaa :D

Tonhan voi tehdä myös laitteella. Ainakin mm.Perälän olen nähnyt pohkeita tuollaisella koneella vääntävän. Siis niinku jos vertaa tohon pari-selässä-juttuun niin parin tilalla on vaa sellanen hauska tyyny tossa perse-lantion tienoilla ja sitten vaa nostellaan itteä pohkeilla... :D ekaks kyl katoin että mitä helv... mutta kyllä kai tuota voisi kokeilla...

Juu, voi tosiaan tehdä laitteella, taisi olla tuolla sivuillakin kuva liikkeestä laitteella tehtynä. Postasin tuon vaan tähän kun tässä kyseltiin vapailla painoilla tehtäviä liikkeitä - vapaan painon virkaa tässä vaan toimittaa treenikaveri :)

Edit: liike laitteella tehtynä

Originally posted by Hippa
Meikkis kävi tänään ostamassa sen Hgin keskustan Suomalaisesta ja olipa siellä ihan omakätinen nimmarikin sisällä :)

Hintaa oli n. 27,5e (tarkkoja pennejä en muista).

Joo, mulle lähettivät viime viikolla sen hintatiedot viestillä puhelimeen... Lupasivat ilmoitta, kun kirjatilaus saapuu itse liikkeeseen.... Ei ole vielä kuulunut... Pitää varmaan taas kysyä! :D Kiva, jos niisä on ne nimmaritkin kirjoitettu... Ajattelin, et niissä kirjakaupan painoksissa ei olisi...

edit: Mulla muuten on pohkeet aika makeessa kunnossa juoksemisen ansiosta! Ei tarvitse paljoa salilla enään pohkeille vääntää mitään. :whip:

Originally posted by MissFlightattendant

edit: Mulla muuten on pohkeet aika makeessa kunnossa juoksemisen ansiosta! Ei tarvitse paljoa salilla enään pohkeille vääntää mitään. :whip:

:zzzz:

Originally posted by Sakael
Yksi vaihtoehto jalkaliikkeeksi olisi tietenkin askaelkyykky. Ja sitten sellainen "persekyykky", jossa jalat on toooodella levessä haarassa jalkaterät osoittaen lähes olkapäihin. En osaa kovin hyvin selittää, mutta kuva löytyy ainakin Taluksen kirjasta. :)

Olisko kysymyksessä ns. Box-kyykky, jossa käytetään penkkiä tai jotain laatikkoa, jonka päälle sitten peräsuoli pitkällään istahdetaan. Jalat on juuri mainitsemassasi asennossa, erittäin levällään ja erittäin ulospäin kääntyneinä :)

Re: Re: Pohkeista puheenollen...

Originally posted by Hippa
Harmi, etten mä voi tehdä tota, ku mies painaa kaksi kertaa enemän kuin minä.. Olisi kyllä ollut hauska kantaa omaa miestä ;)
oli pakko koittaa tota liikettä äsken. ukko painaa 108 kg
otti vaan selkään aika pahasti, kolme toistoo meni kuitenki:worship:

Nyt vaan otat Hippa tavoitteeksi tuon liikkeen tekemisen miestä kyyditen :thumbs: Itse olin etukäteen vakaasti sitä mieltä, että siitä ei tule yhtään mitään, mutta yllättävän hyvin se sujui kun vaan löydettiin tukeva asento :D Eli kyllä sieltä pohkeista voimaa löytyy usein enemmän kuin uskoisikaan. Ja tarkoitushan on, että kyydittävä on aika takana lantion päällä, ei siis selän päällä.

Oli muuten hauska löytää tuollainen uusi pohjeliike, pohjetreeni kun ei ole ihan suosikkejani...
ei täälläkään selän päällä oltu, mut oltiin kuitenki kai päin p...ä
ku mulla otti aikalailla selkään..
mut jaksoin kannatella, kokeillaan seuraavaksi mavea äijällä:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom