Treenin jälkeinen syöminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja puska
  • Aloitettu Aloitettu
Sunnuntaisin ainakin kuudelta, sitä ajattelinkin että illalla ei hiilareita kauheasti kannattaisi, millä niitä pitäisi sitten korvata?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No eikö se kroppa tarvitse treenin jälkeen mahdollisimman nopeasti hiilareita ja proteiinia? Eikö nuo myös estä kataboliaa? Mä vedän palautusjuoman, jossa myös glutamiinia noin 10 min ennen reenin loppua.

Fighter1157 sanoi:
Jos tavoittelet suurinta mahdollista lihaskasvua, toi on tyhmintä mitä voit tehdä IMO

Toki kokonaiskalorit ratkaisee varmaan yhtä paljon mutta...

En kyllä voimailussakaan missään nimessä jättäis palkkari pois, ei varmaan kukaan muukaan.

Eipä oo tullu ostettua säkkiä vielä. Enkä tavoittele suurinta mahdollista lihaskasvua. Mutta huomasin että ei se palkkari niinkään mitään mulla auttanut, kun siitä tuli tosiaankin korvaaja eikä lisä. :(

Mut kyl tosa maaliskuussa taas pitää joku säkki ostaa. :)

Mä kiskaisen 70-100g ht-r jauhetta, 5g glutamiinia ja sitten syön puolen tunnin-tunnin päästä jotain muuta. tänään porsaan pihvejä ja papuja, heh:D

Meikäläinen ei saa treenin jälkeen muutamaan tuntiin muuta kuin palkkarin alas, ja senkin saa puoliväkisin kiskoa.
Iltavuorossa treeni loppuu n. klo 12, siitä palkkari ja n.13.15 väkisin jotain naamaan, yleensä ei kauheasti mene.
Töissä sitten klo 16,18 ja 20 maistuu mukavasti jo :hyper: .

Väkisinkin tulee palkkarin jälkeen se 1h väliä kun pitää salilta kävellä kotiin sen verran. Ja palkkarin jälkeen mulla on n. puol tuntia paha olo, ei todellakaan tee mieli syödä mitään.

Minun reenin (ja palkkarin) jälkeinen safka:

Kulho, johon rikotaan kananmuna. Sitten lisätään öljyä noin 25g. Tämän jälkeen vispilällä sekoitetaan aivan perkuleesti. Sitten lisätään kaksi purkkia rahkaa, vispilöidään taas. Sitten vielä kaiken päälle 0,5l rasvatonta, sokeritonta jogurttia.

prot. 75g
hiil. 35g
rasv. 29g

:D

Lisähiilareita ammennan sitten vaikka hedelmistä, vihanneksista ja leivästä.

75g prodea on kyllä aika paljon kertalaakille: imeytyykö tosta n. 50g ja loput enemmän tai vähemmän turhaa, mutta tulee sentään kaloreita

oon kyllä huomannut, että kun syön, niin aterioilla voi tulla jopa 80g prodee, mutta kalorit ne ratkasee. en oikeestaan enää katso, paljon mitäkin tulee, kunhan on kaloreita tarpeeksi + väh. 20g prodee...

Suositut

Back
Ylös Bottom