Treenilaturit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rösta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä oon testannut Fight Linen Fight Rushia enkä oo siitä huomannut ainakaan mitään haittaa olevan. Normaalisti mulla menee latureisa pakki ihan sekaisin, joten niitä ei voi vaparireeneissä käyttää. Toi ei tee sitä, mutta enpä kyllä oo varma onko siitä niin hyötyäkään ku en mä kesken reenin huomaa jaksamisia vertailla. Hyvän makuista on, jopa epäilyttävän hyvän makuista ollakseen toimivaa :D

Jack3D:stä en huomannut olevan mitään muuta hyötyä, kun psykologisen. Eli jos väsytti todella paljon ennen treenejä, eikä meinannut saada itsestä irti sitä lähtemistä, niin Jack3D:t naamaan ja sitten oli tavallaan "pakko" lähteä, koska olihan boosteritkin jo otettu. En kokenut saavani ko. aineesta fysiologista hyötyä, mutta kyllä se selkeästi jotain teki, koska niissä treeneissä, mihin joutui Jack3D:t ottamaan, lensi hiki oikein olan takaa.

e: ja tosiaan, jos Suomessa olisi vaparissa toimiva antidoping-organisaatio, olisi Jack3D kiellettyjen aineiden listalla.

Se, miksi tämmöistä ei ole, johtuu siitä, ettei muiden maiden ottelioita koskisi samat säännöt. Tämän takia tarvittaisiin joku vähintään EU-laajuinen kattojärjestö, joka hoitaisi antidoping testaukset. Tarvetta tälle todellakin olisi.

Kyllähän vapaaottelu on ADT:n alainen. Ainakin yksi kaveri on testattu SM-kisojen jälkeen ja itsekin piti allekirjoittaa se antidoping sopimus joskus ennen kisoja.

Mistä olet keksinyt, ettei vapaaottelussa olisi doping-kontrollia? Olen omin silmin nähnyt vapaaottelun SM-kisoissa, kun porukkaa haettiin doping-testiin.

Amatöörimatsissa? Kyllä. Ja huomaatko taas pointtini, SM-kisat vs muualta maailmasta oleva ammattilaisottelija.

e: kirjoitin kieltämättä epäselvästi. Suomen sisällä ADT toimii ja sitä käytetään. Muutoin ei.

ja antidoping-sopparin kirjoittaa kaikki ottelijat, se ei mielestäni ole kuitenkaan mikään kontrolli.

Jack3D:stä en huomannut olevan mitään muuta hyötyä, kun psykologisen. Eli jos väsytti todella paljon ennen treenejä, eikä meinannut saada itsestä irti sitä lähtemistä, niin Jack3D:t naamaan ja sitten oli tavallaan "pakko" lähteä, koska olihan boosteritkin jo otettu. En kokenut saavani ko. aineesta fysiologista hyötyä, mutta kyllä se selkeästi jotain teki, koska niissä treeneissä, mihin joutui Jack3D:t ottamaan, lensi hiki oikein olan takaa.

Itsellä viime keväänä noin 2kk dieetin aikana käytin noin 3/4 treenikerrasta viikossa jack3d salitreenissä, ruokavalio oli noin -1500kcal joka päivä, salilla varmaan 70% salikerroista kun oli ottanu purkin kyljen mukaisen annoksen ainetta, oli selkeä euforin fiilis, keskittynyt ja uskomus että tänään menee taas vähän paremmin ku viimeks + vähän väliä tuli sellasia et oho meni viel yks toisto enempi ku oisin ees ajatellutkaan, vaikka oli hiilarittomalla, jolloin etenki huomaa ettei oo mehui pitkiin sarjoihin, mulla nousi about kaikissa lihasryhmissä voimat ja kestävyys selkeästi ekan kuukauden ajan, tyyliin 3vkossa esim vipareissa nostin painoja 7,5kg jostain 12 sinne 20:n tuntumille penkissä maksimi nous kahdes kuukaudes 120:stä 150. ja oma elopaino tippui 120:stä - 100.siis 2kk (oon siis 197cm pitkä, eli en mikää ihan läski ennen pudotustakaan)aikana. joten kyllä sanoisin että mielelläni samaista ainetta käyttäisin kohdistetusti pari treeni jaksoa vuodessa jos sitä markkinoilta saisi. oikeastaan ainut haittavaikutus oli aineessa, että tuntui että valppaus kesti suhteellisen pitkään ja joskus nukkumaan meneminen tuntui hankalammalta kun oli jotenki erityisen pirteä.

En ole ainetta kokeillut koskaan normiruokavalion yhteydessä, tekisi kyllä mieli kokeilla massakaudella. ei mulla muuta.

Suositut

Back
Ylös Bottom