Treenilaturit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rösta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
täs ihmettelin et kannaattako ottaa ennen thai/krav maga treenit joku treenibuusteri vai onks se vaa jos käy salilla?

crack tai no-explode on ihan hyviä ainakin

Tottakai sopii boosterit kamppailutreeneihinki, tietenki yksilöllistä miten paljon ja millälailla.
Toisilla tosiaa iskee vaa mahan tulille ja haittaa on enemmän ku hyötyä.

Vittu nää jengin "kuppi kahvia".........Kunnolla jauhetta naamaan! Kahvi ei muuta ku väsytä ja kuseta
Toi nyt on ihan paskaa, tieteellisesti todistetaan kyllä täysin päinvastaista kuin väsymys.

Lainataan nyt vaikka Wikiä.

Yksi kahvikupillinen sisältää 80–100 milligrammaa kofeiinia, joka estää välittäjäaine adenosiinia vastaanottavien reseptorien toimintaa aivoissa. Adenosiini vaikuttaa unirytmiin ja aiheuttaa väsymystä ja unipainetta etenkin pitkäaikaisen valvomisen yhteydessä.[16] Kofeiini tuottaa vireyden tunteen ja parantaa suorituskykyä, sekä tarkkaavaisuutta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse olen kokeillut ottaa reenilaturia kamppailureeneihin ja ongelmaksi tahtoo muodostua yletön pumppi. Painissa alkuväännöissä jo vetää niskasta alkaen niin pumppiin että meinaa taju lähteä. Pystyottelussa hartiat on pumpissa parin lämmittelypistarin jälkeen.. Eli tuota kannattaa varmaan vähän itse omaan kehoon mallata. Itse lataan yllä kuvatun vuoksi sitten pelkällä kofeiinilla muodossa tai toisessa; Pari kuppia kahvia, kofeiinitabu tai energiajuomatölkki ajaa asian.

Vittu nää jengin "kuppi kahvia".........Kunnolla jauhetta naamaan! Kahvi ei muuta ku väsytä ja kuseta

Kahvi on halpa ja hyvä,suosittelin sitä koska todennut toimivaksi.Kerro ihmeessä mitä jauhetta suosittelet vetämään kunnolla naamaan?Tiedän yhen toimivan jauheen kyllä..ei siitä sen enempää,nyt kahvi naamaan ja lenkille,moi!

Hypoteettisessa tilanteessa jossa laturi auttaa saamaan fyysisesti tai henkisesti enemmän irti koneesta, niin saa enemmän irti koko reenistä. Ja kun riittävästi laittaa näitä erityisen onnistuneita, yksittäisiä reenejä putkeen huomaa kehittyneensä tietyllä ajanjaksolla enemmän kuin olisi kehittynyt ilman näitä hypoteettisia latureita.

On hyvä huomata että koska kamppailulajit ovat taitolajeja, niin iso osa-alue latauksessa, varsinkin talvisin, on tuo henkisen vireystilan nostaminen. Virkeällä ja avoimella mielellä oppii ja onnistuu paljon paremmin.

Itse lähtisin siitä, että jos treeneihin meneminen vaatii erillistä kofeiinitankkausta, niin jossain muualla on vikaa. Lähinnä siis linjalta nukkuminen, syöminen ja juominen. Toki joskus voi olla normaalia väsyneempi, mutta en näkisi kovin hyvänä tilanteena sitä, että treeneihin meneminen vaatii jatkuvasti kemiallista piristymistä. Toki esim. vuorotyö saattaa tuottaa tilanteita, joissa on pakko treenata vähemmän optimaalisesti palautuneena, mutta ei sekään hyvä juttu ole.

Andy kerkeskin sanomaan tosta ruoka/lepo osiosta.Mielestäni jos haluaa kehittyä jossain kamppailulajissa,niin ei se ole mistään treenibuusterista kiinni.Vaan pättääväisyydestä,nälästä ja työstä.Jos nukkuu 8 tuntia yössä ja ruokavalio on kunnossa,niin kuinka virkeänä jossain kamppailureenissä pitää täristä?Kyllähän jostain laturista saattaa joku hyötyäkin,mutta olis eka noi perusasiat kunnossa.

Edit:Itellä ainakin kun on pieni projekti päällä ja koittanu reenata kovaa ja paljon,niin väsyttää/särkee ja on pää jäässä.Oon todennu toimivaks lopettaa kaikki TURHAT hypoottiset höpötykset/oletukset ja korvannu ne työllä,ruoalla ja levolla,TOIMII!

Olen pitkään jo naureskellut teinipoikien ES-villitykselle, mutten tiennyt että karskit aikuiset voimailijat/kamppailu-urheilijat ovat samanlaisia jonneja :D

Kai tästä jotain järkevääkin keskustelua saadaan aikaan?

Asia kiinnostaa minua, mutta haluaisin treenilaturien käytölle jotain parempaakin perustelua, kuin että joku tuntematon nimimerkki sanoo, että "Totta kai ne sopii." Käsittääkseni treenilatureita on myös olemassa erilaisia ja niillä on erilaisia vaikutuksia. Ehkä joku sopii paremmin ja joku huonommin?

Eräs ei-kilpaileva treenikaverini kokeili DMAA:ta sisältävää laturia (olikohan Jack3D vai Shock3D) potkunyrkkeilytreeneissä. Tulos oli se, että kaveri oli niin täpinöissään, että keskittyminen kärsi ja hän piti sitä enemmän haitallisena kuin hyödyllisenä. Ehkä siitä olisi johonkin fysiikkatreeniin ollutkin apua, mutta kamppailutreeni on kuitenkin pääosin oppimistapahtuma. Kuulemma ES-jonnet aiheuttavat ongelmia myös matematiikan opiskelussa. :rolleyes:

Olisi kuitenkin kiva kuulla, että mitä treenilatureita on käytetty, minkä ainesosien/vaikutusten perusteella on valittu juuri ne ja miten ne ovat toimineet. Ja missä lajissa? Esim. painitreenihän on fyysisesti ihan erilaista rasitusta kuin pystytreeni ja vaaditut henkiset ominaisuudetkin ovat erilaisia. (Siksi painissa voi mm. tehdä kovempia painonvetoja, kun herkkyyden kärsiminen ei haittaa yhtä paljon.) Mutta jos se kokemus on sitä, että joku peruskurssilainen on vetänyt Crackia ja coolilta on tuntunut, niin ei se vielä ihan saa vakuuttuneeksi että kyseessä olisi kovin vallankumouksellinen edistysaskel.

vihreää teetä, kahvia tullu käytettyä. myös massin burner on ihan kivasti piristävä sekä star nutritionin ripped vai mikälie höpöhöpö "rasvanpolttaja" olikaan.

mikään noista ei korvaa kunnon yöunia,riittävää nesteytystä saati sitä että kropassa on sitä hiiilaria ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom