Treenikoulu

Lauantai 26.3 päivän ohjelma on tarkentunut ja täydentynyt! Treenikoulun lisäksi mahdollisuus seurata klo 14.00 alkavia SM, EM ja PM-kisoihin tähtäävien naiskisaajien poseharkkoja JA saada henk. koht. poseopastusta klo 15.00. Vetäjinä posekoulussa Fitnessliiton päävalmentaja Maija Elovaara ja tuomari Mika Korhonen. Mukana myös Suomen paras korkkarikävelynopettaja, joka antaa vinkkejä miten kävellä viehkeästi.

Eli klo 14.00 vain katsomista (Maija ja Mika keskittyy SM/PM/EM-kisaajiin) ja sitten henk. koht. opastusta klo 15.00 alkaen niille jotka haluavat.

Hinnat:
Treenikoulu 8€ Juha Ryödi
Posekoulu 8€ Maija Elovaara
Koska kyse on kahdesta erillisestä tapahtumasta, maksetaan osallistujamaksu kahteen paikkaan jos haluaa osallistua molempiin. Mayors Gym tarjoaa osallistujille vapaan pääsyn salille (sali ei ota sisäänpääsymaksua). Eli maksut vetäjille. SM/PM/EM kisaajien poseharkkojen seuraaminen on ilmaista. Vain henk. koht. opastus klo 15.00 on maksullista. Tapahtuman/tapahtumien jälkeen on mahdollista jäädä treenaamaan & saunomaan.

12.00 PunttiMimmien Treenikoulu. Liikkeinä Kyykky, Mave ja Penkki. Vetäjänä Juha Ryödi.
14.00 SM/PM/EM-kisaajien poseharkat (tai mahd. treenata, pitää lunch-tauko jne.)
15.00 PunttiMimmien posekoulu ilmoittautuneille

Ilmoittautumiset:
Ilmoittaudu treenikouluun JA erikseen posekouluun tähän threadiin. Voit tulla vain toiseen tai molempiin. Huom: voit siis tulla myös vain posekouluun jos treenikoulu ei kiinnosta!
Päivitän ilmoittautuneet jne. tiedot tämän threadin ekaan viestiin.

No voi harmin paikka, että aina nää hyvät jutut on sillon kun mulla on muuta tärkeää :( Tarkoitus olisi juuri tuona viikonloppuna (26-27.3.) lähteä katsomaan veljenpoikaa, jonka la on 20.3., oletuksella ettei mene kovasti yli. On vielä hotellikin etukäteen maksettu.

Onko näitä tulossa lisää? Harmittaa niin pahuksen paljon, mutta en kehtaa hautajaisista jäädä pois...

Lauantain 26.3 treenikouluun on tulossa kivasti porukkaa! Buukkasin meille 2 ohjaajaa kun ryhmäkoko on sen verran iso - jaetaan porukka kahtia ja opiskellaan kyykky, mave ja penkkitekniikat vuorotellen parin opastajan voimin. Alkuperäisestä suunnitelmasta poiketen meillä on vetäjinä Classic BodyBuilding kisaajat & Personal Trainerit Teemu Isoaho ja Matti Hallamaa. Juhalle tuli ulkomaanreissu.

Pikkasen OT, mutta onko kenelläkään Mayorsille lauantaina tulevalla jäänyt kaappiin ylimääräinen pullo bikini bitea. Olisin kiinnostunut ostamaan.

Lauantain 26.3 treenikouluun on tulossa kivasti porukkaa! Buukkasin meille 2 ohjaajaa kun ryhmäkoko on sen verran iso - jaetaan porukka kahtia ja opiskellaan kyykky, mave ja penkkitekniikat vuorotellen parin opastajan voimin. Alkuperäisestä suunnitelmasta poiketen meillä on vetäjinä Classic BodyBuilding kisaajat & Personal Trainerit Teemu Isoaho ja Matti Hallamaa. Juhalle tuli ulkomaanreissu.

Hyvältä kuulostaa!

Mitenkäs, treffaammeko jossakin tietyssä paikassa tuolloin kahdeltatoista (tai sitä ennen)?

Tulkaa paikalle jo hitusen ennen esim. 15 min että ehditte vaihtamaan vaatteet. Mä olen mayorsilla jo 10.00 aikaan valmistelemassa tuota Avointen ovien -päivää. Siellä on vaikka mitä kivaa juttua tiedossa. Salin puolella voi vetää härkätreenit ja respassa on sitten tarjolla ilmaista mansikkakakkua (Mayors ry:n synttärit) ja vaikka mitä kivaa. ACKD-tuotteita on esittelemässä 12-15 ihqu Markus Pöyhönen jne.

Ruiskurusketuksia tehdään IFBB-kisajille 13.00 alkaen ja sillon pääsee katsomaan miten tuo tehdään + jos joku kiinnostuu niin ip aikana voi myös ottaa itselle pikarusketuksen.

Ai niin! Tuota posekoulua varten tuli just mieleen että kannattaa varata messiin jotkut korkkarit niin asennot menee enemmän oikein ja sitä kävelyäkin pääsee harkkaamaan kun on oikea korkkarikävelyopettaja paikalla. Mä otan varoiksi parit korkkarit jos joku ei muista ottaa, mutta mun jalka on niin iso että voip vähä lonksua :)

Oikein iso kiitos Ironbuttille treenikoulun järjestämisestä. Ja ihan yhtä isot kiitokset trainereille, tuli kyllä hyvät ohjeet ja yllättävältä suunnalta. Eipä sitä itse osannut ajatellakaan että ongelma olisi ollut jossain muussa kuin tekniikassa, vaikka tietty siitäkin löytyi hiottavaa. Sen verran kova saarna tuli kuunneltua venyttelyn tärkeydestä, että taidanpa pistää tän asian vihdoinkin kuntoon :)

Kiitos Ironbuttille treeni- ja poseerauskoulun järjestämisestä! Koko päivä oli paljon kivaa ohjelmaa tarjolla, kyllä kelpasi. Kiitos myös asiantunteville ohjaajille :)

Minäkin kiittelen niin järjestävää tahoa kuin ohjaajiakin kivasta tapahtumasta. Toivottavasti tällaisia happeningeja saadaan järkättyä tulevaisuudessakin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom