SUPERCARB 1kg -40%

Treenikierto

En muista olenko jo tästä aiheesta tiedustellut :evil:
Miten pitkiä mimmien treenikierrot ovat? Itsellä on neljään jaettu ohjelma jonka pyrin viemään läpi 7 päivän aikana. Mitä mieltä olette etureiden ja takareiden treenaamisesta joka toinen viikko, siis lähinnä lihaskasvun kannalta? Eli treenaan siis taka- ja etureidet eri viikolla.... Ainakin sarjapainot ovat nousseet kun jalat saa palautua kunnolla, mutta juuri tuon lihaskasvun kannalta askarruttaa kun se nyt on se juttu mitä haetaan :eek:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Samanlainen mullakin ollut tähän asti eli 4-jako, kierto 7pv. Tarkoitus olisi joskus siirtyä pidempään kiertoon 9-10pv, joka mahdollistaisi vieläkin kovemman treenin ja toisaalta paremman palautumisen. Nykyisin treenaan etu- ja takareidet samalla viikolla, tosin eri treenissä (takareidet hartioiden kanssa, etureidet pohkeiden) - jatkosta en vielä tiedä miten tuo menee, siitä päättää valmentajani.

tuota 4, 7 oon koittanut pitää.. välillä menee erilaillakin, jos ei oo hyvä päivä niin
saatan esim tehdä vain habat ja sit rinnan myöhemmin viikolla yms.. ja aeroobista joka välissä
liikaakin välillä :(
mut tuo etu- ja takareisien reenaaminen eri viikoilla kuulostaakin
ihan järkevältä.. pitää koittaa! :eek:

Juu mullakin on tällä hetkellä 4 päivään jaettu ohjelma 7 päivän kierrolla. Aerobista pitäis vaan ehtiä tehä enemmän nytkun oon niinku dieetillä. (Tänään oli muuten ekka "syöntipäivä" ja oli juhlaa! Kiinalaista...:hmmm: )

Kolmeen jaettu ohjelma ja 7-8:n päivän kierto, eli periaatteessa seitsemän päivää, mutta aikataulullisista syistä venyy joskus kahdeksaan. Tosin esim. jalkatreenissä pidän mieluustikin tuon kahdeksan päivän palautuksen.

Neljään jaettu ohjelma, joka viedään läpi muun elämän kalenterisidonnaisuuden takia viikossa.

Kolmeen jaettu, viikossa käyn läpi. Välillä yritin neljään jaettua, mut mulla ei onnannut ollenkaan. Millasia teidän neljään jaetut ohjelmat on?

Ma: selkä, pohkeet
Ti: lepo
Ke: ojentajat, olkapäät
To: lepo
Pe: jalat
La: rinta. hauis
Su: lepo
Lepopäivät on siis lepoa punttitreeneistä. Aerobista teen 2-4 krt viikossa.

Mulla on tällä hetkellä kolmijako, rinta-kädet/selkä-olkapäät/reidet ja pohkeet. Sairastelu katkaisi ikävästi uuden ohjelman opettelun, joten systeemi hakee vielä hieman muotoaan, mutta viikossa käyn ohjelman läpi joka tapauksessa. Treenipäivät ovat ma-ke-pe tai ma-to-la/su (tai jotain siltä väliltä) tilanteesta ja muista aikatauluista riippuen. Aerobista vähintään kerran, mutta mieluiten kahdesti viikossa.

Aika samanlaista mullakin. 4 päiväna viikossa miten muuhun aikatauluun sopii. 1. päivänä rinta+etuolkapäät, 2. etu- ja takareidet, 3. selkä+olkapäät, 4. kädet+pohkeet. Intensiteetti vaihtelee niin, että 1. viikko menee raskailla sarjoilla 3-4 min palautuksilla, 2. 30 sekuntin palautuksilla sis. supereita, 3. kuten 1 ja 4. kevyt, 60% teholla. Tuolla jaolla on vaan tupannut tulemaan ylirasitusoireita ja on pitänyt ottaa kevyitä aina väliin.

Suositut

Back
Ylös Bottom