TREENIKAVERIA, tampere

BCAA-valmisjuoma -40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
43
TAHTOISIN treenikaverin potkimaan perseelle ja päin vastoin ja jelppimään toistoissa. eli:
1. Käyn Tampereella wolffilla, salia en tahdo nyt vaihtaa
2.En tahdo kaveriksi meikit päässä hihittelevää anorektikkoa tai silikoni rinnoin varustettua keimailijaa.
3. Tavoitteen treenikaverillani tahdon olevan saman, eli muutaman vuoden kuluessa/päästä bodyfitness kisat.
4. Hetero kiitos!

meiliinki saa laittaa : valkotakkinen@luukku.com

Itse olen aikalailla aloittelija, treeniä (kunnollista) takana 2 v.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
:offtopic: Mitä rinnoilla -tai niiden aitoudella- on tekemistä sen kanssa onko niiden "kantaja" tosissaan treenaava vai ei? :rolleyes: Kuten Mike sanoi, kyllä ne vaan silarit ovat aika yleisiä fitness-&kehohommissa.

Ymmärrän kuitenkin luultavasti mitä tarkoitat, et halua "meikkipelleä" treenikamuksi mutta ehkä vähän kevyemmilläkin kriteereillä saattaisi saada oivan treenikamun.

hihiih, no tiesinpä tuon aiheuttavan suuren haloon, hei leidit, vähän alhasempaa ärsyyntymis kynnystä...Kukin kantaa etumuksensa miten tahtoo...Ehkäpä itsekkin sinne silikooniin soskus kallistun :)

Mike sanoi:
Kuitataan nyt näihin sun juttuihin, että useimmilla maailman kovimmista naiskehonrakentajista on silikonirinnat, eli se siitä keimailusta.
AARGH! KEHONRAKENTAJAT erikseen ja joo onhan niitä, mutta perustan vastarintaliikken :rock:

Miksi muuten ihmiset ärsyyntyvät jos jokin kommentti tai toteamus osuu liian lähelle omaa napaa? Jos toisen ihmisen mielipiteestä vetää norsunkokoisen herneen nenukkaan, voi yhtähyvin olla lukematta tekstejäni. Musta on tullut tällänen naivi pessimistisika liiallisten elämänkolhujen vuoksi. Antekee armoa, mä parannan tapojani ja kileikuviani, kiidods!

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Eli siis suurisuinen aloittelija ei saa tampereelta treenikaveria...iiikgh, tukkii suunsa ja painuu takavasemmalle uikuttaen. :wall: