TREENIKAVERIA, tampere

BCAA-valmisjuoma -40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
43
TAHTOISIN treenikaverin potkimaan perseelle ja päin vastoin ja jelppimään toistoissa. eli:
1. Käyn Tampereella wolffilla, salia en tahdo nyt vaihtaa
2.En tahdo kaveriksi meikit päässä hihittelevää anorektikkoa tai silikoni rinnoin varustettua keimailijaa.
3. Tavoitteen treenikaverillani tahdon olevan saman, eli muutaman vuoden kuluessa/päästä bodyfitness kisat.
4. Hetero kiitos!

meiliinki saa laittaa : valkotakkinen@luukku.com

Itse olen aikalailla aloittelija, treeniä (kunnollista) takana 2 v.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
:offtopic: Mitä rinnoilla -tai niiden aitoudella- on tekemistä sen kanssa onko niiden "kantaja" tosissaan treenaava vai ei? :rolleyes: Kuten Mike sanoi, kyllä ne vaan silarit ovat aika yleisiä fitness-&kehohommissa.

Ymmärrän kuitenkin luultavasti mitä tarkoitat, et halua "meikkipelleä" treenikamuksi mutta ehkä vähän kevyemmilläkin kriteereillä saattaisi saada oivan treenikamun.

hihiih, no tiesinpä tuon aiheuttavan suuren haloon, hei leidit, vähän alhasempaa ärsyyntymis kynnystä...Kukin kantaa etumuksensa miten tahtoo...Ehkäpä itsekkin sinne silikooniin soskus kallistun :)

Mike sanoi:
Kuitataan nyt näihin sun juttuihin, että useimmilla maailman kovimmista naiskehonrakentajista on silikonirinnat, eli se siitä keimailusta.
AARGH! KEHONRAKENTAJAT erikseen ja joo onhan niitä, mutta perustan vastarintaliikken :rock:

Miksi muuten ihmiset ärsyyntyvät jos jokin kommentti tai toteamus osuu liian lähelle omaa napaa? Jos toisen ihmisen mielipiteestä vetää norsunkokoisen herneen nenukkaan, voi yhtähyvin olla lukematta tekstejäni. Musta on tullut tällänen naivi pessimistisika liiallisten elämänkolhujen vuoksi. Antekee armoa, mä parannan tapojani ja kileikuviani, kiidods!

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Eli siis suurisuinen aloittelija ei saa tampereelta treenikaveria...iiikgh, tukkii suunsa ja painuu takavasemmalle uikuttaen. :wall:

tuolla asenteella ei varmasti saa, suosittelisin hieman miettimään uudestaan niitä kriteerejä ja ajatus/arvomaailmaa muutenkin.

Jos arvostaa luomua myös rintojen osalta, niin ei se minusta paha synti ole. Jos haluaa treenikaverin joka jakaa arvomaailman, niin musta ihan ookoo. Itse en osaa ajatella laittavani silikoneja, mutta enpä ole fitnes-touhuihin lähdössäkään.

Toinen juttu on kyllä se, että viesti, jossa silikonirintaiset ja meikkiä treenatessa käyttävät määrittyvät vähän bimboiksi, voi loukata. Asian olisi voinut ilmaista toisella tavalla. Ennemmin kertomalla millainen itse on kuin millaisiin ihmisiin ei halua tutustua.

Go-Diva sanoi:
Toinen juttu on kyllä se, että viesti, jossa silikonirintaiset ja meikkiä treenatessa käyttävät määrittyvät vähän bimboiksi, voi loukata. Asian olisi voinut ilmaista toisella tavalla. Ennemmin kertomalla millainen itse on kuin millaisiin ihmisiin ei halua tutustua.

Juuri näin, ja veikkaan Viivinkin tätä tarkoittaneen.

Ja pakko on myös kysyä, mitä ihmeen tekemistä ihmisen seksuaalisella suuntautumisella on sen kanssa, sopiiko hän treenikaveriksi? Eivät lesbot tai bi-naiset suinkaan jokaisen p*rseen perään kuolaa, yhtään sen enempää kuin heterotkaan :rolleyes:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Gillyanne sanoi:
Juuri näin, ja veikkaan Viivinkin tätä tarkoittaneen.

Ja pakko on myös kysyä, mitä ihmeen tekemistä ihmisen seksuaalisella suuntautumisella on sen kanssa, sopiiko hän treenikaveriksi? Eivät lesbot tai bi-naiset suinkaan jokaisen p*rseen perään kuolaa, yhtään sen enempää kuin heterotkaan :rolleyes:
ööh.homofobia? :) Jooh, oisin voinut textini toisin laittaa, mutta sitten se ei olisi mun textiä. Kavereinani on muutama "silikonirinta" , joten en oikeasti pidä heitä yhtään sen ääliöimpinä kuin itseänikään. Hakukriteerini on mitä on...ehkäpä laitan uuden haun, jos se estää ihmisiä vittuuntumasta :wall:

Lukitaan tämä ja annetaan hömpälle uusi mahdollisuus :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom