Treenikaveri Oulusta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tähti
  • Aloitettu Aloitettu
No ainaski Wellness 38 (eli 38) on keskustassa ja tietääkseni ihan hyvä PUNTTIsali. Sit toi KuntoYkkönen on kans keskustan tuntumas, josta mulla on kokemusta... tuollaki pystyy rautaa nostaan, mut ehkä enemmän tollanen neitityyppinen sali (ex-missin omistama).
Sit on noita muita saleja keskustas mm. Performance, PT gym. Mulla siis kokemusta keskustan saleista vaan KuntoYkkösestä.

Niin ja tohon lehtien lukemiseen... Kunnonpaikassa ei todellakaan ole näkynyt noita lehtien lukijoita(siis jotka lukee laitteissa lehtiä ja välillä jotain vemputtaa)! Hyvä niin, etteivät ole tuolla varaamassa laitteita kun itse yrittää treenata... :thumbs:

Käy siellä KuntoYkkösellä muitakin ku pelkkiä lehtien lukijoita.
Pieni sali, mutta itellä ei oo ollu valittamista. Painoja ja tankoja ihan riittävästi, tuloksia on tullu :)

No ei mullakaan ole/ei ollut valittamista juurikaan KuntoYkkösen suhteen, ihan ok sali. Kunnonpaikassa pystyy silti treenaamaan jotenkin enemmän tosissaan (isompi sali, enemmän laitteita/monipuolisemmat mahdollisuudet eri liikkeisiin)!
Enkä siis vaihtaisi salia!! :thumbs:

Originally posted by Bizz
Lisää Kunnon Paikkalaisia vai? No sepäs sattui :D Suurin osa siellä treenaavista mimmeistä näyttääkin tekevän hommaa keskimääräistä...hmm...totisemmin.

Ei kai se paikka treenin totisuutta takaa / poista. Puntit ja rautaa siihen vain tarvitsee.

Itse asiassa mä käyn nykyisin enimmäkseen työpaikkani salilla, joka on hyvä, muttei niin täydellisesti varuseltu kuin kaupalliset paikat. Se on vain niin helppoa pyörähtää töiden jälkeen sinne eikä lähteä erikseen ajamaan kaupunkiin. Muutoin (=viikonloppuisin) sit 38:lla, vaikka Wellness tökkiikin. Minusta siellä on mukavaa sakkia, on bodaavaa ja kevyemmin treenaavaa :), reilu ilmapiiri. Työpaikka tukee siellä käyntiä _huomattavasti_ (hinnaksi jää 1e per kerta!), joten en edes harkitse muita vaihtoehtoja ;).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom