Treenikaveri Oulusta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tähti
  • Aloitettu Aloitettu
Hei!
Aloitan maanantaina 1.9 opiskelemaan Oulun yliopistossa kirjallisuutta. Käyn kuntosalilla säännöllisesti, tulokset ovat olleet hyvät: penkki max. 60kg, rinnalleveto 45kg*10 ja kyykkä 75kg*10. Olisi kivaa, jos saisin treenikaverikseni samantasoisen naispuolisen kaverin! Tarvitsen varmistajaa raskaisiin sarjoihn, ja leikkimielinen kilpailu auttaisi saamaan itsestä enemmän irti. Harrastan muutenkin liikuntaa: tanssi, lenkkeily, rullaluistelu, aerobic jne.
Laittakaa viestiä! :thumbs:

kamu

Hoi hoi!
Huomasin tossa, ette ollut vielä vastauksia saanut...nooh, minäkin olen ollut treenikaverin puutteessa jo kauemminkin aikaa ja oululaine olen...mutta nyt on vain niin ikävästi (tai mukavasti ihan miten vain), että asun helmikuuhun asti Kanadassa. Olen täällä työharjoittelussa.

Mutta jos sinulla ei helmikuussakaan vielä kaveria ole, niin meilaa ihmeessä minulle. Tai no meilata voit sitä ennenkin tietty. Treenaavia kamuja kun ei KOSKAAN ole liikaa...mulla kun sellaisia ei ole lainkaan ;)

Kerro jos kiinnostaa, niin laittelen sen meiliosoitteen!!!

Milläs salilla sä käyt täällä Oulussa? Mullakaan ei varsinaisesti ole treenikaveria... joskus kun satun yhtäaikaa avokkini kanssa salille, hän varmistaa raskaissa sarjoissa. Olis ihan mukavaa saada treenikaveri, mut mä oon kyllä susta aika paljon jäljessä... eli "kilpailu" kaveria et kyllä musta saa :lol2:
Mut jos sulla ei vielä kaveria oo ja haluisit treenailla mun kaa, laitapa mailia...

Mä käyn Kunnon Paikassa. Se on kyllä pikkusen kaukana keskustasta missä asun, mutta NIIII-IN hyvä sali, että ei auta ei...

Mäkin käyn Kunnonpaikassa... oon käyny aikasemmin myös Kuntopalatsissa ja Kuntoykkösellä. Kunnonpaikka on kyllä ainakin noista saleista paras ja mukavin paikka treenailla! :)

Sorry, mut en oo... Mun tiedoissahan on toi N... ;-)
Toi on mun lemppari ja etunimi sattuu kyl oleenki niin erikoinen, et monet sen vääntää kyl miehen nimeks... :-(

HAA!!! Sinäkö KuntoYkkösellä! No niin, kerropas sitten millanen se on. Mä kävin siellä ennen kuin Päivistä ja Markosta tuli omistajia. Kävin jotain pari vuotta ja se oli NIIIIIN hyvä. Nyt käyn kumminkin Kunnon Paikassa ja siis se onkin mun mielestä kaikista paras...mutta mä oon kohta muuttamassa VIELÄ kauemmas Toppilasta ja KuntoYkkönen ois siinä hollilla... Mahtuuko siellä hyvin treenaan? Kun sehän on aika pieni...onko kaikki laitteet mitä tarviikin...ja ERITYISESTI, onko irtopainoja ja tankoja tarpeeksi??? Käyhän siellä muutkin, kuin ne mallikoulun tytöt? No, nähtävästi kun kerta joku pakkislainenkin käy.... Ja ja ja...millanen fiilis siellä on ja kerro kaikkikaikki!!!

Mähän kävin kans ennen Kuntoykkösellä, Päivin ja Markon aikoihin... Olihan se ihan ok sali varsinkin kun sinne tuli noi uudet vehkeet! Mutta hirmu pienihän se on ja tästä syystä iltasin melko täynnä... joutuu jonottamaan treenivuoroa... :down:
Ja kyllähän tuolla Kunnonpaikassa on monipuolisemmat laitevalikoimat! Kävi tuol Kuntoykkösel muutaki ku sitä malliporukkaa, lähinnä sellasii "tavallisii" ihmisii, ei mitään himobodareita (siis sellasii isoja kavereita niinku Kunnonpaikassa :D )
Mä kyl ainaki pidän tota Kunnonpaikkaa parempana paikkana treenata... Ja ku tykkään vielä tehä joskus aerobista ja tuo kuuluu samaan hintaan, niin se on jees homma!!

Lisää Kunnon Paikkalaisia vai? No sepäs sattui :D Suurin osa siellä treenaavista mimmeistä näyttääkin tekevän hommaa keskimääräistä...hmm...totisemmin. Ei siis istuksi koneissa lehtiä lukemassa jne. Noh, salin fiilis on kyllä tosi jees ja varmastikin seuloo sellaset tyhjäntoimittajat aika nopeesti pois. Mun mielestä siis... Noh, salilla nähhään :whip:

Hieman :offtopic: tähän väliin. Mie menin jo pyörälle päästäni näissä kuntosaleissa. Kuntoykkönen, KunnonPaikka, Kuntopalatsi, 38, Toppila. En tiennytkään, että Oulussa on näin paljon kuntosaleja. Olen sellainen Oulun satunnaiskävijä. Olisi kiva jollakin reissulla varata aikaa kuntosalillekin,ettei koko aika kuluisi aerobiseen, eli kaupoissa ravaamiseen:lol2: . Niin että missä päin Oulua nuo sijaitsevat? Ymmärsin,että Toppila olisi keskustasta syrjempänä. Mi(t)kä olis keskustassa tai ihan sen tuntumassa. Eikä mikään neiti- tai hilavitkutinsali, mie haluan painonnostolavan ja rrrautaa, käsipainojakin aika painavaksi asti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom