Treenikassi -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simpaus
  • Aloitettu Aloitettu
En muista, koska tästä laukku-aiheesta olisi kirjoiteltu - toivottavasti ei ihan äskettäin...

Tämän Niken id -sivuston (linkki alla) on varmasti jo moni huomannutkin, mutta oletteko huomanneet, että siellä voi tuunata kenkien lisäksi oman salikassin? Se on yllättävän hauskaa... Harmi vaan, että Suomessa tätä palvelua ei ole - kukaan ei kuitenkaan estä tilaamasta tuunattua laukkua Jenkeistä... :)

Sivun alareunassa on tuunattavia laukkuja:
http://nikeid.nike.com/nikeid/index.jsp

Tämän "kustomoin" pikaisesti, siihen voi halutessaan lisätä esim. tekstin Punttimimmi :)
http://nikeid.nike.com/nikeid/index.jsp?sitesrc=dl_usid&designId=243912879&size=false

Mitä laukkua käytät treenikassina? Mulla on kaksi Puman laukkua (pinkki ja musta) ja yksi Adidaksen laukku. Musta Adidas on suurimmassa käytössä, koska se on sopivimman kokoinen.

Mä sain kuntokeskuksesta jossa käyn semmosen kivan tilavan kassin niiden yhden kampanjan seurauksena.
En olis muuten tosin ko.keskuksen mainoksilla varustettua kassia ottanut, mutta se sananmukaisesti tuputettiin mulle kun oli kuulemma muutamia jäänyt varastoon. Noh, on tuo kyllä oikein kätevä- tilaa on kaikille rensseleille ja mustassa värissäkään ei valittamista.

Niken musta-harmaa treenikassi kulkee uskollisesti aina mukana :haart:

Alkaa vaan käymään vähän pieneksi kun on aina mukana parit kengät, pyyhe, shakeri,
nyrkkeilyhanskat ja kaikenmaailman polvi-/kyynerpäätuet, vetoremmit ja käsi-/rannesiteet :D

Olis kyllä aika magee tuunata oma treenikassi :hyvä:

Itellä on treenikassi vähän hakusessa. Kuukauden verran aktiivisesti hakenu kaupoista, mutta eipä ole vielä löytynyt sellasta, jossa kaikki palaset loksahtais paikalleen. Tällä hetkellä ängen kamat sellaseen kauppakassimaiseen laukkuun, joka varmaan kohta ratkeaa liitoksistaan. Edelliset treenikassit on hajonnu tavalla tai toisella ja nyt kun tarvis uuden, ni ei meinaa kirveelläkään löytyä. Eli etsintä jatkuu.. vinkkejä otetaan vastaan, mistä löytyis hyvä valikoima. :)

Mulla kans treenikassi hakusessa vielä, tällä hetkellä just ja just saa ängettyy kaiken perus dakinen reppuu. Ei vaa oo mikää kassi viel ollu just mun tyylii :D

Jep, onhan noita laukkuja kyllä kaupat täynnä, mutta sitä oikeaa odotellessa. :D Ja toivon et se ei sit ole mikään järkyttävän kallis, aika huiman hintasia kasseja on tarjolla, kun vähän katellut hintoja..

Ite tykkään tilavasta repusta enemmän kuin kassista. Kivempi kantaa mukana ja muotonsa puolesta mahtuu pukukaappiin paremmin. Jotkuthan kuljettaa noita kassejaan mukana salin puolella ja kokeilin sitä kerran itekin, mutta ennemmin ängen repun kassiin ku raahaan kamojani koko treenin ajan ympäriinsä. Tuolla salilla on myös laitteet aika lähellä toisiaan, eli kamoja olisi haasteellista asetella salin puolella siten ettei olisi kenenkään tiellä/kulkuväylällä.

Google product search beta

Itsekin olen huomannut, että laukut ovat aika kovahintaisia. Olen kovasti ihastunut Google product searc-palveluun. Googlen avulla voit siis nykyään löytää halvimmat nettimyynnissä olevat tuotteet - esim. laukut nopeasti ja yksinkertaisesti. Kirjoitat sinne vain tarkat hakusanat; esim. GYM BAG ja sitten valitset "sort by" -kohdasta: "low-to high". Google etsii silloin kaikista netin myyntipalvelimista kaikki hakusanoja vastaavat tuotteet ja luokittelee ne halvimmasta kalleimpaan. (Voit tietysti hakea myös merkeittäin: Nike gym bag jne.) Nettishoppailu on nykyään helppoa!

http://www.google.com/products

Omg! Kiitti Simpaus, vaikuttaa aika perin loistavalta välineeltä. Ois ehkä parempi, jos olis pysynyt salassa tämmösen olemassaolo. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom