SUPERCARB 1kg -40%

Treenien jako koviin ja kevyempiin?

Onko teillä selkeä systeemi treenien suhteen esim. eka viikko kovaa suoria sarjoa, toisella viikolla erikoistekniikoita käytössä jne...
Itse olen yrittänyt jaotella treenejä vähän tuohon malliin ja se neljäs viikko olis sitten kevyempi ja kolmannella vähemmän toistoja.

Kertokaahan vähän omia systeemejänne josko saisi omiin treeneihin vinkkejä :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ei ole selkeää systeemiä, vaikka pitäis varmaan olla (?). Eli teen kevyemmän treenin silloin, kun treeni ei kulje/olen erityisen väsynyt.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Minulla on ollut kierto n.4-6 viikkoa kovaa (treenaan 3*viikossa, eli kroppa kerran viikossa läpi) ja sen jälkeen kevyempi viikko. Useimmiten se on tarkoittanut täyttä löhöilyä :rolleyes:, ja viimeksi tauko venähti melkein kahdeksi viikoksi... Tauon jälkeen kestää aina pari viikkoa ennen kuin pystyy todella täysillä treenaamaan, mutta olen silti sitä mieltä että tauko välillä tekee hyvää, ihan jo päänkin kannalta.
Erikoistekniikoita teen satunnaisesti, lähinnä silloin kun pääsen miehen kanssa salille. Kevään ja alkukesän tulosten kohoamisen jälkeen nyt on menossa suvantovaihe, ja tuntuu että junnaan vain samoilla painoilla... Olen sitten keskittynyt tekemään pitempää sarjaa vähän kevyemmillä painoilla enkä ole toistaiseksi ottanut paineita vaikkei oikein irtoa tehoja. Aloitin viikko sitten elämäni ensimmäisen kreatiinikuurin, ja odottelen olisiko sillä vaikutusta. Jotenkin tuntuu että voimia on, mutta niitä ei saa valjastettua käyttöön :confused:
Olen myös miettinyt sellaista jakoa, jossa olisi pari viikkoa lyhyempiä sarjoja raskaammilla painoilla ja pari-kolme viikkoa pitempiä sarjoja vähän kevyemmillä painoilla, ja sitten vaikka taukoa viikko (tai ekstrakevyt viikko salilla).
Saa nyt nähdä mitä tässä talven mittaan tulee kehiteltyä.

Mullakaan ei oo mitään systeemiä, treenaan kevyemmin jos väsyttää. Ja sarjojen/toistojen määrää ja painoja vaihtelen joka viikko.

Originally posted by She Devil
Onko teillä selkeä systeemi treenien suhteen esim. eka viikko kovaa suoria sarjoa, toisella viikolla erikoistekniikoita käytössä jne...
Itse olen yrittänyt jaotella treenejä vähän tuohon malliin ja se neljäs viikko olis sitten kevyempi ja kolmannella vähemmän toistoja.

Kertokaahan vähän omia systeemejänne josko saisi omiin treeneihin vinkkejä :D

Aiemmin bodausta harrastaessani tein joka toinen viikko lyhyitä sarjoja maksimipainoilla, joka toinen viikko kunnon pumppitreeni. Voimaa tuli tasaisesti lisää, samoin lihasmassaa. Esim. penkkimaksimi nousi vuodessa 25 kg.
Nyt kun olen vaihtanut lajin voimanostoon, treenaan apuliikkeet (kädet, olkapäät, yläselkä) samaan tapaan kuin aiemmin eli vuoroviikoin pumppi ja maksimipainot.

Suositut

Back
Ylös Bottom