Treeni-osion yleiset kysymykset

Mun mielestä aina vähän spedeilyä määritellä toimiiko joku liike, jos se ''tuntuu'' jossain tietyssä lihaksessa. Käyttää jonain ultimaattisena mittarina. Mä en oo melkeen ikinä tuntenu mavea alaselässä, & vielä vähemmän takareisissä. Jännä juttu, noi alueet on silti jopa ylikehittyneet mulla(jos vähän liiotellaan). Jos teette esim. ton facepullin oikeella, järkevällä, loogisella tekniikalla, ni se menee sinne mihin sen kuuluuki, halusitte tai ette. Toi kyseinen liike menee pretty much väkisin useemmalle ylä-keskiselän lihalle, takaolille, & kiertäjille. Iha mahoton estää käytännössä. Teet sil hyväl tekniikal liikkeen X, ni voit lepää rauhas.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mullakaan ei facepullit tunnu tehdessä juuri laisinkaan takaolkapäissä vaan 99,8% aina trapseissa. Mutta sitten kun en ole takaolkapäitä tai facepullia tehny hetkeen niin kas kummaa, domsit kuitenkin iskee takaolkapäihin. Itse siis ainakin uskon että se liike kyllä takaolkapäille toimii vaikkei tehdessä tuntuisikaan :)

Mullakaan ei facepullit tunnu tehdessä juuri laisinkaan takaolkapäissä vaan 99,8% aina trapseissa. Mutta sitten kun en ole takaolkapäitä tai facepullia tehny hetkeen niin kas kummaa, domsit kuitenkin iskee takaolkapäihin. Itse siis ainakin uskon että se liike kyllä takaolkapäille toimii vaikkei tehdessä tuntuisikaan :)
Johtuu varmaan ihan siitäki, et noihin taljaliikkeisiin ei välttämättä saa mitään tasasen haastavaa vastusta aina. Ja/tai porukka tekee jollain liian väkivaltasella soututyylillä noi, kohtelee jonain ihan ns. isona soutuliikkeenä(mitä nää ei kyllä mun mielestä tod ole). Ite teen videon tyylillä, eli kiertäjäliikkeenä. Tolla tyylillä tuntuu aivan 100% varmuudella, missä pitääki. Polte kiertäjissä on masokistisen kova, mut siitä huolimatta meneehän toi nyt selälle/takaolilleki.

View: https://www.youtube.com/watch?v=qCTlaGin9dQ&ab_channel=E3RehabExerciseLibrary

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom