Treeni nostaa testosteronia ja...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Venla
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ootteko huomannu sellasta et kova treeni ja painonpudotus nostais testosteronitasoa ja lisäis halukkuutta seksiin? Tää on ihan kumma kysymys mutta tuli tällanen esille tänään frendin kans.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hmm.. no en kyllä ainakaan oo huomannut, että mikään testohärkä musta puskisi esille. :) Ennemminkin sillon, kun kovat treeniviikot on menossa, on halut pienemmät koska pitkät ja raskaat treenit väsyttää kaikin puolin. Painonpudotus taas ainakin itselläni lisää itsevarmuutta ja kun on parempi olo niin sitä tuntee itsensä myös seksikkäämmäksi joka taas lisää halukkuutta. Varmaan aika yksilöllistä, mites muilla mimmeillä?

Mäkin arvelin että tiukka treeni ja etenkin dieetti nimenomaan vähentäis haluja. Itse kamppailulajissa joudun vetään joskus painoa ja silloinkin halukkuus lisääntyy:D Hauska juttu mun mielestä, paitti ku ei just oo tsäänsejä tota halua tyydytellä.:lol2:

Enpä oikeestaan oo huomannut korrelaatiota treenien ja halukkuuden välillä. Tosin dieetillähän tuo seksi on niitä harvoja sallittuja nautintoja, joten mielellään korvaa muut mielihalut silloin sillä ;)

Musta tuntuu, et mitä vahvemmassa kunnossa on= treenit kulkee hyvin ja ruokaa kuluu, sitä vauhdikkaammat ajatukset..elinvoimainen olo kaikin puolin. Dieetillä alkupuoliskolla vielä voi seksikkyys-olotila lisääntyäkin kun kondis kiristyy ja saattaa saada kivoja kommentteja kumppanilta, mut painonpudotuksen edetessä kisoja kohti katoaa kyllä kaikki halut, ainakin täällä! EVVK on lievä ilmaus siinä vaiheessa! Varmaan kuitenkin nk.tavallinen, terveellinen painonpudotus on eri asia, siinä saa kuitenkin syödä ihan riittävästi. Mitenkäs se Maslow'n tarvehierarkiamalli menikään; perustarpeet eli tyyliin ruoka ja uni täytyy tyydyttää ihan ensin, ennen kuin voi kiinnostua muiden, vähemmän tärkeiden tarpeiden tyydyttämisestä.. noniin, Dr.Phil täällä taas helou :thumbs:

Emmah sanoi:
Enpä oikeestaan oo huomannut korrelaatiota treenien ja halukkuuden välillä.

Minäpä taas olen aina huomannut korrelaation treenien ja halukkuuden välillä! Illalla, treenien jälkeen, oon kyllä aika vauhdissa.
Tosin enemmän aerobisen jälkeen, kuin vain normitreenin jälkeen. Mutta tosiaan oon aina ollut jo treeninjälkeisessä suihkussa että koskas saa miestä. Saisko heti. lol

:offtopic: En ole huomannut minkään muun kuin alkoholin nostavan testotasojani (en tosin ole mittauttanut silloin, joten oikeasti en voi tietää..). Silloin tekee mieli paitsi sitä itteään niin ihmeen aggressiiviiseksikin muutun kun promilleja on tarpeeksi veressä. Ei ole siis yks eikä kaks kertaa kun snagarin jonossa meikä soittaa suutaan :D

Zone-sarja -42%
Kyllä mua ainakin selkeesti panettaa aina treenien jälkeen...:lol2: jotenkin vaan on niin energinen olo!

Helga sanoi:
:offtopic: En ole huomannut minkään muun kuin alkoholin nostavan testotasojani (en tosin ole mittauttanut silloin, joten oikeasti en voi tietää..).Silloin tekee mieli paitsi sitä itteään niin ihmeen aggressiiviiseksikin muutun kun promilleja on tarpeeksi veressä. Ei ole siis yks eikä kaks kertaa kun snagarin jonossa meikä soittaa suutaan :D

Hei, kivaa että on kohtalotovereita. Musta tulee ÄLYTTÖMÄN aggressiivinen humalassa (siis ei pysyvänä olotilana, vaan just noin kun sullakin). Avaudun pokeille (en aina, vaan syystä ainoastaan), soitan suutani grillijonossa, annan turpaan jos joku kaatuu päälle tai tönii tanssilattialla, meen väliin tappeluihin (onneks avo estää tän, tai muut kaverit, huonostihan siinä kävis).
AARGH!:)

Tähtityttö sanoi:
Hei, kivaa että on kohtalotovereita. Musta tulee ÄLYTTÖMÄN aggressiivinen humalassa (siis ei pysyvänä olotilana, vaan just noin kun sullakin). Avaudun pokeille (en aina, vaan syystä ainoastaan), soitan suutani grillijonossa, annan turpaan jos joku kaatuu päälle tai tönii tanssilattialla, meen väliin tappeluihin (onneks avo estää tän, tai muut kaverit, huonostihan siinä kävis).

Mä kuulun myös samaan kastiin :D

Alkuperäiseen kysymykseen sen verran, että oon yleensä treeneistä niin poikki, ettei kyllä huvita yhtään. Tärkeintä tuntuu olevan vaan syöminen ja nukkuminen... Katsotaan muuttuuko tilanne, kun dietti alkaa :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olispa se kivaa, kun treeni nostaisikin haluja! Mulla menee kyllä just niin päin, että mitä kovemmat treenit, sitä vähemmän haluttaa...sääli miestä ;). Ja dietillä asia vaan pahenee. Mitä kireämmäksi kroppa muuttuu, sitä kitsaampi kumppani musta tulee.

Tähtityttö sanoi:

Hih, voi vitsi! ÄIJÄT!!:hyper: Ei vaan, onhan se ihan totta että viina nostaa testosteronitasoa, alkaa panettaa ja tulee aggressioita. Mulla onneksi yleensä enempi tota ensiksi mainittua. Joo tosiaan saatoin tästä jo mainitakin että oon kuullu sellasen jutun et naisilla painonveto nostais testosteronitasoa ja miehillä laskis. Tiiäpä sitä sitten. Mutta itte ainakin punttiksella joskus on tullut häpeällisen himokas olo:D

Heh, huippu tredi. Oon kyllä huomannu että mitä parempaan kuntoon kroppa tulee, sitä enemmän tekee mieli ilmaista itseään seksuaalisesti. No joo, eli panettaa siis. :D Tosin uskon että se liittyy enemmän juuri siihen että itse näkee itsensä peilistä nätimpänä ja solakampana tms.

Nyt kun viime viikot oon treenannu apinan raivolla niin oon ihan hermona koko ajan! En tiiä onko oikeesti kyse levon puutteesta vai mistä mutta olen selkeästi aggressiivisempi kuin ennen. Ei vaan jaksa hillitä itseään kun joku asia/ihminen alkaa potuttaa. En siis tarkota että vedän kuonoon, mutta ärräpäät lentää aikalailla. Mulla on roidrage ilman roinaa, lol..

Naene sanoi:
tosiaan oon aina ollut jo treeninjälkeisessä suihkussa että koskas saa miestä. Saisko heti. lol

HEH, Ihan kipeetä avautumista kaikilla, mut tässä kohtaa jo repesin :lol2: :lol2:
Mikä meitä vaivaa?
Hus, kundit, täältä lukemasta :D

Huh... Kuullostaa hiton pahalta tuollainen känniagre-käytös, voin jo sieluni silmin kuvitella todella vittumaisen ämmän rääkymässä ja riehumassa, silloin kannattais kyllä jättää dokaaminen vähemmälle jos tuollaista angstia pukkaa, ei pahalla ;):thumbs:
Pokeilla on kyllä ihan täysi syy poistaa sellaisia 'hyväkäytöksisiä ladyja' ravintoloista ketkä ovat joka matsin välissä tai muuten vain länkyttämässä tanssilattialla törmäileviin ja haastamassa riitaa, sekä nakkikioskilla IMO pitäis naisenkin saada oikein kunnolla turpaan niin loppuis sekin lässytys :D Monet ei opi kuin vasta kantapään kautta ja kaikki ei kyllä sittenkään... :)

Mitään raivostuttavampaa en tiedäkkään kuin kyseinen käytös.:lol2: :piis:

Itselläni alkoholi kyllä ainakin nuorempana on lisännyt seksuaalista kiihotustilaa yms [nykyisin absolutisti joten en tiedä mikä tilanne olisi näin aikuisempana], jonkinlaista väkivaltaista ja agressiivista käytöstä esiintyi myös mutta sellaista hallittua ja asiallista, enemmänkin seksuaalisuuteen liittyvää 'karjuva kiimainen leijonaemo'-tyyppistä settiä :whip:

Mitä liikuntaan tulee niin mielestäni ehkä tekee jopa hallaa seksuaalisuudelle. Mitä enemmän treenaa ja etenkin mitä kovempaa sen tekee, sitä vähemmän on kiinnostusta seksiin, johtuu ihan varmasti ainakin omalla kohdallani siitä että treenaminen ei todellakaan virkistä vaan imee ne viimeisetkin mehut pois. Toisaalta sohvaperunana oleminen huonontaa myös viettiä eli jokin tältä väliltä on varmasti paras...:)

fitcat sanoi:
HEH, Ihan kipeetä avautumista kaikilla, mut tässä kohtaa jo repesin :lol2: :lol2:
Mikä meitä vaivaa?
Hus, kundit, täältä lukemasta :D

Hahaa, just tota mietin, tää on ihan hauska juttu mun mielestä, vähän tällasta kevyempää välillä.

Joo täytyy mun sitäkin kommentoida että ei se aggressiivinen käytös kännissä oo kyllä mikään positiivinen juttu, mua ainaskin ahistaa sellanen. Että koettakaas ny pimut hillitä!

Aika hassua miten eri lailla toi menee muuten, toiset on ihan varmoja että mieli tekee pirusti enempi ja toiset just päin vastoin menettää halunsa. Melkein tekis mieli vinkata noille miehille et kävis lukemassa näitä kun tää on niin hauskaa... mutta enpä sitä tee, siskot!

Huomenna taidan katto mitä tekee käytökselle tällä kertaa tuo :kippis1: kun on vähä ollu noita haluja:hyper:

Ravintolan järjestyksenvalvojana ja sellaisten seurassa viihtyvänä pyytäisin vakavasti harkitsemaan sitä alkoholin unohtamista jos aggressioiden ei ole tapana pysyä kurissa. Ei nimittäin ole mitään niin ärsyttävää, rasittavaa ja huonokäytöksistä kuin känninen suunsoittajanainen. Yleensä kun toi suunsoitto tuppaa lisäksi tapahtumaan vailla minkäänlaisia perusteita. Niska-perseotteella vaan ulos, ei siinä muu auta.

Ja tämän sanottuani täytyy myöntää, että alkoholi tuntuu nostavan omallakin kohdallani niitä testotasoja. Siksi en kännää. Se ei vaan ole kivaa.

Latest posts

Back
Ylös Bottom