Treeni DVD:t

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KonEgo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hello Pakkotoisto! Eka viesti tälle foorumille ja kysyisinkin heti alkuun teiltä että tiedättekö mitään hyviä treenaukseen liittyviä dvd:tä. Itsellä on vain tullut vastaan tuommonen kun Spartan 300 ja ihan hyvältä vaikuttaa, vaikka täysin nyt ei kotikonstein onnistukkaan nuo liikkeet mitä tuossa tehdään. Haen itse siis jotain kotitreeni-dvd:tä, jossa ei käytetä mitään välineitä että saisin jonkinlaisen käsityksen liikkeistä mitä pitää tehdä. Haaveena ois saada itsensä semmoiseen kuntoon että kehtaisi lähteä muuallekkin harrastamaan. Nyt on vielä niin huono itsetunto ettei pysty edes lenkillä käymään, kun pelkää että ihmiset katsoo kulmien alta. Naurettavaa tiedän ja hankala ymmärtää semmosilla ihmisillä joita ei ole koskaan kiusattu kun on ollut kasvavassa ja herkässä iässä. Periaatteessa ei olis väliä onko DVD:t suunnattu laihduttamiseen tai bodaamiseen mutta jotain ohjelmaa haen, että pääsen kiinni liikunnan makuun. Viimeksi hiki on virrannut varmaan noin 5 vuotta sitten armeijan aikana ja sen liikunnan puutteen huomaa jo omassa mielentilassa. Lihakset kun rappeutuu, niin mielikin rappeutuu siinä samassa ja ajatukset on päivittäin aika synkkiä ja itsetuhoisia. Jotain on tehtävä ennenku ei ole enää paluuta. Mutta oon kyllä aika peruslaiska ihminen että tämäkin voi jäädä tähän yhteen viestiin varsinkin jos vastaukset on tyyliin "mee salille". Eli listatkaa tähän niitä DvD:tä jos tiedätte että niissä on hyvää matskua.

Kaikkein suosituin taitaapi olla p90x josta löytyy järkyttäviä määriä lisää tietoa googlesta ja youtubesta. Se että ohjelmaa on myyty ostostvssä kääntää monen päät mutta tämä taitaa olla se tuota josta sanonta "poikkeus vahvistaa säännön" tulee :D Olen itse vetäny reenit läpi ja ei todellakaan ole mitään kevyitä ja suunniteltu nimenomaan kotikäyttöön eli tarvikkeet on jumppamatto, käsipainot ja leuanvetotanko. Googlailehan lisää ja kattele vaikka youtubesta käyttäjien tuloksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom