Treeneissä sattunutta....

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Judotreeneissä tulee silloin tällöin otettua se 10 minuutin pakollinen lepotauko kun kaveri päättää harjotella uchi-mataa ja kajauttaa antaumuksella jalkansa suoraan kasseille... :kuola:

Kerran kake treeneissä toinen potkas mua kiertopotkulla nenään. Ei se pahemmin sattunut, mutta oli aika härskin näköistä kun puku oli sen jälkeen ihan veressä :)

Shooto reeneissä tapahtunutta: Käytännössä jokainen isompi nivel on venähtänyt jollain tavalla...polvi tähän mennessä pahiten. Seurasi useamman viikon tauko ja vieläkin vihoittelee ajoittain (tapahtui useampi kk sitten).

Tänään tuli peukalosta silmään ja huomenna tiedossa aavistuksen mustempi pigmentti :D

ranteesta repesi jotain eilen. murtumaa ei ole, tämä päivä meni lääkäriltä toiseen ravatessa, diagnoosi tulee myöhemmin. ekassa "erässä" napsui, eikä kehdannut vääntöjä siihen jättää..

Juu... kiva aihe. Heräsi vanhat muistot kraw maga ajoilta kun eräällä veitsi leirillä valkku käski mun näyttä ala potkun. Siis yht äkkiä käski, tiesi että minä ja kaikki muutkin osasivat. No olin juuri potkasemassa kun mies huusi (valkku) että täysiä sit. Muistelin sääriluuli olevan sen verran rustottunu lajista jos toisesta että monotan täböä kaveria ala kertaan. NO kaveripas sit muisti kohdatessamme että ne rautaiset alasuojukset möllötti naulakossa. Voi sitä molempi puolista tuskaa. Mua sattu pelkästä sympatiasta ku kaveri oksenti ja kannettiin 25 minsan kuluttua paareilla pois. Ei harrastanut enää ainakaan mun aikani. (viel ki nousee karvat pystyyn moisesta) huh huh

Piti tehä alakoukku ja suora lyönti (ei pitäny osua) ni se "vastustaja" lisautti alakoukul mahaa minuu sen jälkee suoraa turpaa, se vitutti vähä. Sitten seisoskeltii rivis ja piti potkia mahaa (1 meni siis aina siit ohi ja potki) ni 1 muija lämäs joka kerta munille.
Oli sit kerran alkulämmittelyis pientä matsaust, piti rennost ottaa ni sain jonkuu hullun vastustajan joka mättäs ihan täysii potkui (ja viel kengät jalas)
Itte onnistunu vetäsee vastustajaa munille ku piti potkasta kylkee (se käänty samal ku potkasin) Lajina TKD

Reenattiin kerran takakiertopotkua vyön korkeudelle. Sain vyötä ylemmän päätä lyhemmän tytön pariksi. Tarkoitus oli että toinen potkaisee ja toinen sitte näyttää mihin osu. Samalla toinen saa harjotella tällin ottamista vastaan. No se tyttö on älyttömän hyvä ja nopea. Heti kumarruksesta se pyörähti ja monotti tajuttoman lujaa oman vyönsä korkeudelle. Samalla korkeudella mulla siijaitsee hilpperit ja suojia ei ollu. Tyttö kysyi mihin osui kun en heti näyttäny. En jostain ihme syystä kehdannu sanoa, näytin vain että mahaan. Tytsi sano että no hyvä ja kiepsahti ympäri ja heitti toisen samaan kohtaan...

Lajina jujutsu

Syöksy suoraan etujalan kiertopotkuun naama edellä -en suosittele. Onneksi osui suuhun (suu oli kiinni ja tuhdit hammassuojat, niin pelkällä säikähdyksellä siitä selvisi). Toisen kerran sain kunnon etujalan koukkupotkun nenän sivuun. Taas hyväksi onneksi se osui pasksuimpaan kohtaan ja jätti muistoksi vain kipeän nenän muutamaksi päiväksi. Munille sitten tulee osamaa AINA kun en muista pistää munasuojia päälle -tai ainakin siltä se tuntuu.

Kerran sparratessa kumarruin väistämään mielestäni kömpelöä päähän potku yritystä, virhe! Se olikin kömpelö mutta vahva kirvespotku joka laskeutui nätisti minun kumartuneen päänuppini taakse tai päälle. Tarkaa osuma kohtaa en muista kun suorituksesta tuli KO :jahas:
Nyt hiljattain heitin kaveria se pyörähti komeasti, mutta jossain vaiheessa mun kyynerpää ja sen uken polvi kohtasi toisensa siellä ilmassa... Mä pelästyin että sattu jo pahasti. Mutta se olikin tahaton todistus siitä että joskus hermopiste tekniikat toimii!!
Ikävä kyllä parteneri joutui istumaan loppu treenin. Mutta se oli puhdas taidottoman vahinko :nolo:

Viime treeneissä otti taas hieman kipeää...
Alkulämmittelyssä oli yhtenä osiona sellainen etäisesti pystypainia muistuttava systeemi, jossa oli tarkoituksena päästä kaverin selkäpuolella ja napata kunnon syliote. Lähdettiin treenikaverin kanssa tekemään "ratkaisevaa liikettä" samaan aikaan, molemmat tietysti hieman kumartuneena, jonka tuloksena kaverin päälaki kolahti meikäläisen ylähuuleen. Se oli huuli komian näköinen, kun jäi hampaan ja kallon väliin :) Tekihän se aavistuksen kipeääkin... Ihme kyllä ei enää ole kuin aavistuksen turvoksissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aina joskus tullu potkua palleille ja sen jälkeen puuskutettu kippurassa ku kepekset on huutanu hoosiannaa :D.. Treenien lopuksi meillä oli joskus potkurinki, siis mentiin ymmyrkäiseen ja kiertopotku viereisen vatsaan tehoa lisättiin aina joka kierroksella ja lopuksi meni ilmat pihalle :) Tämä oli siis vapaaehtoista ja hauskaa :evil: :D

Lajina oli HMD.

Onhan sitä kaikkee kerinny tapahtuu, tässä jotain mitä tuli näin äkkii ajateltuna mieleen :

Hapkido treeneissä joskus kolisteltiin alapotkuja ilman syndejä. No tottakai sitte jossain vaiheessa kun sääret pamahti tarpeeks kovaa yhteen irtos joku luukalvo yms./pieni halkeema sääressä, sattu perkeleesti eikä pystyny kävelee kunnolla pariin viikkoon. En tiedä sen kummemmin mitä jalalle tapahtu ku lääkäri tapansa mukaan väitti ettei siinä oo mitään vikaa.

Melko harmittomia mutta myös tuskallisia tilanteita on samoissa treeneissä ollu ku potkassu vahingossa varpaat esim. jonku kyynärpäähän -> 2 varvasta nyt vissiinki poikki

Välillä painiessa on kivaa jos sattuu unohtuu/jättää munasyndit pois, väännät tohkeissas jujia(armbar) kiinni vauhilla ja vähän miten sattuu ni se kyynärpää saattaa painaa aroista paikoista. Myös polvia välillä kolissu haaroväliin.

BJJ:ssä lähettiin kaverin kanssa painimaan pystyssä. Toinen hyppäs syliin ja meinas viedä alas... no tietenki mun jalka jotenki jäi sinne ukon alle siinä samalla ja polvi taittu 90 astetta juuri päinvastaseen suuntaan ku pitäs. Nivelkierukka repes siinä hässäkässä. Muutama kuukausi tuli treenitaukoa. Lääkärit muuten taas väitti ettei jalassa oo mitään vikaa, vasta yksityisellä sitten tutkivat ja totesivat heti että on hajalla.

Sitten on niitä perusjuttuja, isompii kolhuja, sormia vääntyy, pientä aivotärähdystä jne. Rapatessa roiskuu :kippis1:

Chd sanoi:
samalla ja polvi taittu 90 astetta juuri päinvastaseen suuntaan ku pitäs. Nivelkierukka repes siinä hässäkässä. Muutama kuukausi tuli

Jos polvi vääntyy 90 astetta väärään suuntaan niin luulisi käyvän vähän muutakin kuin nivelkierukan repeäminen.
:jahas:

-ASTR- sanoi:
Jos polvi vääntyy 90 astetta väärään suuntaan niin luulisi käyvän vähän muutakin kuin nivelkierukan repeäminen.
:jahas:

Jaa no pitää kai sitte ens kerralla hajota enemmän että kelpaa. Oli siinä noi reisi ja sääriluun päät ihan ruhjeilla ku kolahtivat kuulemma siinä rytäkässä yhteen. Jos se on nyt niin tärkeetä :david:

Tässä pari viikkoa sitten matsattiin kaverin kans. (Suojina hanskat)
Kaveri heittää takajalan kiertopotkun, mä saan jalasta kiinni ja pyyhkäsen tukijalan alta -> kaveri kaatuu selälleen ja jotenkin vetää mut päälleen.
Kaveri vetää toisen jalkansa koukkuun vatsan päälle suojaksi, ja mä sitten siihen polveen silmä edellä. Hiukan :david: -olo sen jälkeen.

Loppujen lopuks vaan hiukan turvotusta ja pieni mustelma.

Aloittelijaa saattaapi helposti kohdata nyrkkeilysparrauksessa tämmönen Kari Peitsamon biisistä "Ei ole Hectorillakaan helppoa" tuttu tilanne, että
"Ja mä hullu kyttäsin vain tyttöjen rintoja
enkä huomannut kun mua mätkäistiin.
Silloin tuli nyrkki silmään ja olin pissata housuihin.
Tunsin olevani jotenkin sekaisin."

No tietenkään näin ei voi sattua enää kun on vähän aikaa jaksanut käydä salilla ja tottua siihen, että reeneissä käy muutakin kuin rumia äijiä. Ja hyvä niin!

JTr sanoi:
Aloittelijaa saattaapi helposti kohdata nyrkkeilysparrauksessa tämmönen Kari Peitsamon biisistä "Ei ole Hectorillakaan helppoa" tuttu tilanne, että
"Ja mä hullu kyttäsin vain tyttöjen rintoja
enkä huomannut kun mua mätkäistiin.
Silloin tuli nyrkki silmään ja olin pissata housuihin.
Tunsin olevani jotenkin sekaisin."

No tietenkään näin ei voi sattua enää kun on vähän aikaa jaksanut käydä salilla ja tottua siihen, että reeneissä käy muutakin kuin rumia äijiä. Ja hyvä niin!

No voi jumankeidumi! Renattiin jujutsussa takakäden koukun torjuntaa. Ihan helppo liike, vaan oli kuntonyrkkeilyssä niiiin mageita misuja että jäi pitkät päälle. Kumarsin kyllä parille merkiksi, mutta siihen se jäikin. Kattelin vaan sen olan yli niitä AH niin mahtavia varsia että turpaanhan siinä tuli monta kertaa. Minkäs sille voi kun kun luonto vetää! Voi jummijammi, ei sellaisia vartaloita ole olemassakaan, mitä näin!!! Miten naiset voikin olla niin kauniita!!!

Suositut

Back
Ylös Bottom