treenaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rocket
  • Aloitettu Aloitettu
Täällä noudattelen aika tarkkaan ohjaajan tekemää ohjelmaa..
Se on kyllä yhteistyön tulos, mitä liikevariaatioita teen.

Pakko joskus ottaa rauhallisemmin, jos olo on :kuola: .

taikka puolukkaviikot vaivaa..

Ravintopuoli kohtalaisessa kondiksessa, lisäravinteita voisi ehkä harkita.. ja lisää protskua.

Kova himo rakentaa itse ohjelmaa, kyllä se tästä kun hommaan Lihaskuntoharjoittelun anatomia :n ja kerään vielä tietopuolta.. :thumbs:

Aina oon menny ite tekemällä ohjelmalla,yleensä ollut ihan vain sellaisia perusohjelmia 6-8 toistolla jne..nyt mennään vähän uudenlaisella,tuttavan suosittelemalla meinigillä,isot romut (hah..) kehillä ja vähäiset toistot, testiksi kokeilen ja nyt ainakin näyttää hyvin potkivan :D

Ruoan kanssa ei muuta ongelmaa kuin että sitä pitäisi aina muistaa syödä tarpeeksi..En hirveästi laskeskele mutta vähärasvaiset tuotteet jätän ostamatta, katselen vähän ravintoarvojen eroja jne. Sellaista maalaisjärjen käyttöä,ei mitään gramman päälle laskeskeluja kun tarkoitus nyt on vain kerätä mahd. hyvä massa.

Reeni on mulle iso osa elämää. Se on ottanut ajan riehumiselta ja bilettämiseltä,toisin sanoen olen rauhoittunut (asiaan on toki voinut vaikuttaa eräs tärkeä henkilökin.. ;) ) Olen nyt lähdössä ensimmäisen kerran puoleen vuoteen vähän viihteelle. Reeni menee sillä lailla monen hömpän edelle,myöhästelen tapaamisista ja valtuuston kokouksista salin takia...mutta se nyt vaan on miulle paljon tärkeämpää kuin paskan puhuminen valtuustossa johon jouduin osittain vasten tahtoani.

Reenaan samalla kaavalla,vähän vaihdellen liikkeitä sen mukaan mikä tuntuu hyvältä ja sopivalta,ottaen huomioon jos jokis liike joskus sattui potkimaan erinomaisesti jne. Jotenkin ajan saatossa tullut tällainen oma luovuus mukaan,aikaisemmin tarvitsi olla kiinni ohjelmassa että kaikki tuli oikein tehtyä ja noin mutta nyt kun tietää vähän mihin pystyy ja mitä pitää tehdä niin kaikki menee vähän vapaammin - muttei suinkaan löysemmin! :)

Kaiken kaikkiaan.Reeni on mulle henkireikä arjen karmeudesta. Saa olla hikinen ja punainen eikä tarvitse välittää mistään tuon taivaallista. On se vaan niin ihanaa! :lol2:

Valmiiksi tehty ohjelma, liikkeet "suurinpiirtein" samat aina

Ohjelman on kundikaveri kähveltänyt jostain salilta...

Toistot ja sarjat menee tasaisen tappavasti 3*8. No ei aina tietenkään....

Kaikkia lihasryhmiä treenaan tasaisesti

Kokeilen ohjelman rajoissa uusia juttuja

Syön fiilispohjalta grammoja laskeskellen :)

Urheilu on mulle harrastus ja ajan tappo keino. Jos tulee fiilis tehdä jotain niin sen teen, palautumisriskin uhallakin

Elämäni ohjaa salia

Så ja(g)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom