treenaus ja pituuskasvu?

Aika omituinen havainto tuli tehtyä tänä aamuna olen kasvanut pituutta viimeisen vuoden sisällä lähes 3 senttiä :jahas: , omituiseksi asian tekee se että olen jo lähes 30vuotias äijän käppänä.
Onko teillä muilla ollut samantyyppisiä outoja kasvupyrähdyksiä? ja mistäköhän tälläinen yleensä voi johtua?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ohhoh. Aikamoinen juttu. Ja mittausvirheen mahdollisuutta ei ole? Olisikohan mullakin vielä toivoa kasvaa... :)

Broidi, 185+
Minä, 178 :(

Ettet vaan olis käyttänyt niitä proteiini hormooneja :rolleyes: ;)

Mulle tuli eteen aika outo tapaus kun olkapää kuvattiin n.kuukausi sitten. Tai en tiedä kuinka outoa se yleensä on, mutta röntgenit ottanut nainen huusi julmetun isolla äänellä toisesta huoneesta "Herra jumala! Minkä ikäinen shinä dyddö oled?" Kauhistuin jo että nyt siellä on jo orastava osteoporoosi tai muu vastaava..Mutta ei kuitenkaan. Olen 18, mutta kasvuvarat näkyy edelleen. Eli..miten se sanottaisiin..luuni eivät ole vieläkään täysin luutuneet vaan kasvan edelleen. IMO ei tarttis kasvaa enää pituutta, kasvas mieluummin leveyttä.. lihaksen muodossa :D

sterpuska sanoi:
Aika omituinen havainto tuli tehtyä tänä aamuna olen kasvanut pituutta viimeisen vuoden sisällä lähes 3 senttiä :jahas: , omituiseksi asian tekee se että olen jo lähes 30vuotias äijän käppänä.
Onko teillä muilla ollut samantyyppisiä outoja kasvupyrähdyksiä? ja mistäköhän tälläinen yleensä voi johtua?

No kun kerran kysyt niin annanpa sulle vastauksen...elikkä ihminen on aamulla pidempi kuin illalla.....ja jos ei joku usko niin saa vapaasti kokeilla.

Onhan tuo aika omituista, jos todella olet kolmikymppisenä yhtäkkiä kasvanut kolme senttiä. Suomen pisin mies kasvoi 40-vuotiaana noin kolkyt senttiä. Sillähän oli jotain hormoonihäiriöitä. Oisko tutkimuksen paikka?

Ihminen on kyllä aamulla pitempi kuin illalla, mutta kuinka paljon. Itse en usko kolmeen senttiin. Mulla vaihtelu on luokkaa puoli senttiä.

XairaX: Mä olen kasvanut viimiset senttini 23-vuotiaana, joten ei tuo 18-vuotiaana kasvaminen niin ihmeellistä ole.

Kime76 sanoi:
XairaX: Mä olen kasvanut viimiset senttini 23-vuotiaana, joten ei tuo 18-vuotiaana kasvaminen niin ihmeellistä ole.

Kuitenkin jos oikeen muistan niin naisilla tuo pituuskasvu loppuu yleensä aikasemmin mitä miehillä, korjatkaa toki jos olen väärässä.

Joo en oikein ainakaan usko tohon mittausvirheeseen koska Intissä mut mitattiin 173 senttiseksi ja muutama vuos myöhemmin työterveys tarkastuksessa 173 senttiseksi.
itse tässä miettinyt että olenko mä ollut aiemmin noin helvetin lysyssä ja nyt ryhti parantunut valtavasti koska olen kuluneen vuoden aikana panostanut keskivartalon voimaan.
kasvu ennuste tais olla jotain 195cm.

Edit: muija kuittailee koko ajan että mulla alkoi nyt vasta murrosikä kun aknekin tuli vasta 25 ikävuoden jälkeen.

sterpuska sanoi:
...ryhti parantunut valtavasti koska olen kuluneen vuoden aikana panostanut keskivartalon voimaan.

Olet tainnut tehdä ylätaljaa 24/7? Kyllähän se siinäkin selkä venyy :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom