treenailittekos jouluna?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
:) :) Että tämmöistä tuli mieleeni kysellä...Olen itse joskus harmitellut sitä,että kaikki salit jymähtävät kiinni pyhinä kun olisi aikaa ja intoa päästä treenaamaan. Tätä joulua vietin ensi kertaa Helsingissä ja riemukseni huomasin,että täällä ei ole unohdettu meitä liikuntariippuvaisiakaan, löysin nimitäin saleja jotka olivat auki jopa jouluaatona. No, ihan aattona ei tehnyt mieli nousta kinkun äärestä, mutta joulupäivänä menin bodypump-tunnille fiilistelemään:) ja mukavaa oli. Kotona tietysti jouduin pientä vinoilua kuulemaan,mutta en antanut sen pilata iloani...joulunahan ihmisen pitää tehdä sitä mistä tykkää eikös niin...:whip:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mun joulu jatkuu loppiaiseen asti, mutta jos pyhistä puhutaan, niin tänään teen kävelylenkin, kunhan oon mättänyt vielä vähän lisää konvehteja naamaan:hyper: ja huomenna olis hinku luistelemaan ulos.
Puntille meen tiistaina.

Heh, mäkin olin elämäni ensimmäisen kerran viettämässä Joulua Helsingissä!
Vakisalini täällä oli kiinni jo 23. päivä. Tosin se on kaupungin ylläpitämällä urheilutalolla, joten...
Ärsytti aivan tajuttomasti kun matkustin sinne asti ja sitten se olikin suljettu, vaikka pari päivää sitten oli ilmoituksia siitä, että vain 24.-26. on suljettu.
Tai sitten mä luin väärin. :nolo:

Onneksi päädyin eräällä toiselle salille, joka oli todella hyvä! Taidankin tästä vaihtaa salia..

Nyt Joulupäivinä en oo käyny puntilla, vaikka toisaalta tekiskin mieli. Ei millään ehdi huomennakaan, kun pitää juosta sukuloimassa.

Aattona kävin puntilla, tänään vaan löffäilen ja tapanina onkin varmaan pakko käydä tekeen kunnon kinkunpoltto-treenit... :D

Olin jo ennen Arizonasta lähtöä järjestänyt asiat niin, että pääsen heti kotona treenaamaan. Täällä vanhempien luona pikkukaupungissa kun kaikki on kiinni joulun aikana, niin sai vähän sopia erikoisjärjestelyistä... ja enköhän tullut TAAS kipeäksi! Eli hyvin suunniteltu ei tällä kertaa toiminut kun kroppa on eri mieltä. Kuinkahan paljon huonoa tuuria voikaan yhdelle kisadieetille mahtua. :(

Kävin perjantaina salilla, on seuraavan kerran auki tiistaina ja silloin menen. ei kaadu kolmeen päivään mun ohjelma (enkä olisi varmaan mennyt vaikka olisi ollutkin auki --> bussit ei oikein kulje. Enkä muita saleja jaksa syynätä yhden kolmen päivän välin takia, joita mahtuu ohjelmaan muutenkin toisinaan).

Eilen kävin ja huomenna taas menen. Ei vuodessa sellaista pyhä/juhlapäivää minkä annetaan treeniä häiritä.:evil:

oliko jotkut yleiset salit jopa auki? Itse kävin kyllä, mutta isän työpaikan salilla. Se on harmillista, että salit on kiinni. Eikö monet halua juuri käydä salilla kun joutuu syömään paljon kaikkea.
huomenna on oma sali auki normaalisti!!

Zone-sarja -42%
Eipä ole tullut jouluna treenattua. Sähköavaimella kyllä pääsisi salille, mutta kun olen ihan väärässä kaupungissa!! Eli kolmen päivän pakkolaiskottelu. Pian kiipeilen seinille :hyper: .

Onneksi sentään on hyvää ruokaa ja riittävästi. Kalaa montaa sorttia :kuola:

Huomenna kyllä palailen jo kotinurkille, mutta kun pitää sitä ns. työtäkin tehdä ja sitten vielä purkaa kamat, niin kai se treeni sitten ylihuomiseen jää. Ohjelmassa onkin sellainen kriisitreeni, penkki, mave, jalat ja muuta miten sitten energiaa on.

UUtenavuotena tämä ei kyllä toistu. Aatto menee muissa treeneissä, mutta heti salille kun ekapäivänä herään :whip: .

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Akikonomu sanoi:
Eipä ole tullut jouluna treenattua. Sähköavaimella kyllä pääsisi salille, mutta kun olen ihan väärässä kaupungissa!! Eli kolmen päivän pakkolaiskottelu.
Juuri samoin mullakin, eli sali, jolle olis avain, on työpaikkakunnalla, jonne en lähde vapaalla ollessani. Kotipaikkakunnalla käy kaupungin salilla, joka on joulunpyhät kiinni. Pitäis varmaan hankkia kolmannellekin salille kortti, niin ei pääsis näin käymään. Tosin tämä tauko tekee varmaan ihan hyvää, koska koko viime viikon flunssa yritti päästä kimppuun.
Nyt olen sitten käynyt koiran kans lenkillä, tehnyt vähän lumitöitä ja ottanut rennosti.

Aatonaatosta lähtien olen ollut treenailematta. Ei ole yksinkertaisesti ollut aikaa sellaiseen. Mutta tänään sit taas homma jatkuu. :)

Mulla oli suunnitelmissa, että joululomalla treenaan kunnolla, kun on kerrankin aikaa ja energiaa. Kuitenkin, yllätys, yllätys, tulin jo montaa päivää ennen aatonaattoa sairaaksi ja nyt ottanut rennosti jo viikko tolkulla. Harmittaa kyllä vietävästi :wall: !!!

Aattona kävely, sitten lepo. Tänään voisi ehkä mennä puntille pikkusen. Konvehteja oon mäkin syönyt luvattoman paljon:D

Puntille olis tarkotus mennä tänään. Viimeksi kävin perjantaina. Aatto aamuna tein kyllä lenkin samoin joulupäivänä ja tänään. En pysty vaan löhömään tän syömisen jälkeen:)

Ei oo tullu nyt ihan joulun aikaan salilla käytyä, koska vietän lomaa porukoiden luona sellasessa käpykylässä, missä salit ja kaikki on kiinni. Lenkille ja hiihtään yms pääsee kyl onneks. Ei sillä, ei ois varmaan salitreenistä mitään tullukaan noiden syömisten jälkeen :rock:

Reeneistä on ollut jo viikko taukoa ja taidanpa pitää vielä toisen putkeen. Edellisestä totaalitauosta olikin jo aikaa. Aamulenkillä tuli kuitenkin käytyä sekä joulu- että tapaninpäivänä, tuolla maalla kun on niin mukavaa tutkailla uusia maastoja. Olo on ihan normaali, en ainakaan ite noilla jouluruoilla itseäni ähkyyn saa, vaikka niistä kovasti tykkäänkin.

Latest posts

Back
Ylös Bottom