Treenaamisen ihanuutta (hehkutus-thread)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tiinuli
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kesää kaikille mimmeille

Piiiiitkän treenitauon (sairauslomaa ja toipumista) jälkeen uskaltauduin salilla tekemään ns normaalin treenin (pohjalla parin viikon totuttelu liikeratoihin kuntopiirityyppisesti). Ja voi hyvät ihmiset että homma kulki, kroppa otti treenin vastaan innosta puhkuen ja rauta taas liikkui :hyper: Hitto että tuli hyvä fiilis, ja tajusin kuin ikävä mulla onkaan punttitreeniä ollut. Tuli ihan sellainen flow -olotila, tuntui että olisin jaksanut treenata toisenkin päivän ohjelman samaan syssyyn. Kyseessä saattaa olla pelkkä "uus-aloittelijan" tuuri tai se, että tauko todella teki hyvää, mutta viis siitä, oli ihan hemmetin siistiä :D

Muilla samanlaisia kokemuksia?

Eilinen jalkatreeni oli intensiivinen, ja loppuun asti jaksoi kyllä painaa täysillä. Hyvältä tuntui ja energiaa riitti treenin jälkeenkin, vaikka jalat oli tosi väsyneet. Portaita ei kyllä pystynyt hyppelemään, ja nyt kipu alkaa olla aika karmea, mutta mitäs väliä, kun treeni sujui!

Mulle tää on jo niin elinehto, että kevyen/aerobisen viikon lopulla alkaa olla jo ihan kauhea tuska, kun ei oo päässy puntille. Tykkään! :haart:

Mulle salilla käynnistä on tullut tervehenkinen addiktio, ilman sitä en osaa olla.
Voin hyvinkin olla salilta pois muutaman päivän, kevyillä viikoilla varsinkin, mutta aina sinne on päästävä, se endorfiinin määrä mikä treenin jälkeen on päällä on aivan uskomaton,se kaikkien hyvin tietämä fiilis joka tulee hyvin sujuneesta treenistä on mahtava.
joskus kun menee hieman huonommin, tai mikään ei tunnu sujuvan, niin seuraavan treenin tsemppi on kova, ja tulos yleensä sen mukainen.
nautin tuntiessani lihasten kivistyksen, ja jomotuksen kovan treenin jälkeisinä päivinä.
Lisää kiksejä tuo kun katsoo peiliin ja huomaa kehityksen.
Nyt dietillä extra tyydytystä treenin tuloksien näkymiseen, kirstyminen lihasten esiin piirtyminen ja vihdoin kauan odotettujen vatsalihasten näkyminen ( UPEAAAAAA MAHTAVAA )

Hmmmm... Kun luen tuon tekstin läpi huomaan olevani täysin hullu, mutta onneksi hyvällä tavalla !

tiinuli sanoi:
:hyper: Hitto että tuli hyvä fiilis, ja tajusin kuin ikävä mulla onkaan punttitreeniä ollut.
Muilla samanlaisia kokemuksia?

Toi on kyllä niin totta kun olla vaan voi. Tauon jälkeen kun saa reenit käyntiin niin olo on sen jälkeen mitä mainioin. Tuntuu, että on saanut taas jtn aikaseksi ja on pirteä ja iloinen mieli :)

[HEHKUTUSTA]

Jiiihaaaa!!! Kyllä treenaaminen ihanaa, kun rauta on kevyttä... tai siis eihän se kevyttä ole ikänään, mutta kevenee kuitenkin koko ajan pikkuhiljaa! :whip: Meikämimmi on ollut aivan pähkinöinä eilisestä lähtien, kun uskaltauduin viimeinkin kokeilemaan ykköstä penkissä, kun oli asiantunteva varmistaja mukana. Huolellinen lämmittely ja keskittyminen... ja 70 kg nousi, vieläpä suht siististi ja jopa sen verran kevyen oloisesti, että vähän enemmänkin olisi todnäk noussut. :) :hyper:

Hurraa, tästä on hyvä jatkaa! :)

[/HEHKUTUSTA]

Ja älköön kukaan nyt vain käsittäkö tuota edellistä postausta väärin, tiedän kyllä ettei tuo 70 kg nyt mikään huipputulos tod. ole, enkä kirjoittanut tätä viestiä leuhkiakseni tms. Mutta MINULLE se on paljon, ja yksi tavoite eli se oma paino penkistä on nyt saavutettu ja ylitettykin, joten on aika asettaa uusia! :whip:

Aargh, viherryn taas kateudesta... Hienoa, Gillyanne :thumbs: Oletko treenannut ihan voimahakuisesti vai miten?

Edit: itse threadin aiheeseen mulla ei valitettavasti ole mitään sanottavaa, hehkutettavaa ei siis juuri ole :(

GILLY UPEETAAAAA MAHTAVAAAA!!!! :worship: :kippis1:

Hienoa, toi on jo kova penkki!! Onneksi olkoon!! Nyt vaan lisää sitä voimareeniä peliin ni pistetään tyttö kisoihin ens vuonna :hyper:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Onnittelut Gillyannelle kunnioitusta herättävästä penkkituloksesta!!!

Eilinen selkä+olkapää-treeni kulki loistavasti, enkat rikkoutui, vaikka tauon jälkeen treeniä takana vasta 2 kuukautta, jes!

Tiistaina oli jalkapäivä, uusi prässienkka tuli, jesh !

Muutenkin oon ihan koukussa salilla vääntämiseen, varsinkin kun aina välillä huomaa kehitystäkin tulleen. Saa taas lisäpuhtia.
Moneen otteeseen olis varmasti napsunut, ellei salille olisi päässyt. Parinpäivän tauko viikonloppuisin on aivan maksimi, millään ei nappaisi olla vain. Se nääks-tunne kun tallustaa kotia kohti treenin jälkeen on mitä mahtavin ! Endorfinistikö musta on tullut ? :hyper:

Ennenvanhaan olin tosi huono liikkumaan, mutta nyt oon löytänyt oman lajini. Syömään vain kun vielä oppisi... Avokkikin käy salilla, mutta just eilen illalla marmatti mun syömisen vahtimisesta ja proteiinijauhoista. On se niin väärin, että vaikka se syö kuinka sattuu se kasvaa silti hitaasti mutta varmasti. :(

Nyt on vitutus mitä valtavin sillä maanantaisen käsipäivän takia mulla on kyynärpäät kipeät (en tiedä mitä meni pieleen) ja tämänpäiväinen olkapääpäivä taitaa jäädä käsien heilutteluksi. Ja kun vielä on kauhea tärinä, että pääsis jo taas vääntämään. Tana !

Kiitos, kiitos, ihanhan tässä punastuu :)

Tiukkis sanoi:
Oletko treenannut ihan voimahakuisesti vai miten?

Enpä juuri, vaan melko lailla body-tyylisesti olen tähän asti aina pumppaillut. Viime kesänä yritin tosin jonkinlaista voimakautta pitää, mutta aika lailla ns. reisille meni :D Nyt sitten ihan viime kuukausina on treeniin alettu ujuttaa myös voimaelementtejä - leuanvetoja, lyhyempiä penkkisarjoja, kyykkyä voimanostotyyliin yms. - osittain ihan oman vaihtelun- ja kokeilunhalun vuoksi, osittain vahvemman puoliskon "lievästä" yllytyksestä :D We'll see what happens...

PMLats sanoi:
Nyt vaan lisää sitä voimareeniä peliin ni pistetään tyttö kisoihin ens vuonna

Iiks, kääks, katsotaan nyt... Viitaten ylempään vastaukseeni Tiukkikselle, katsotaan mitä syksy tuo tullessaan treenirintamalla. On kyllä myönnettävä, että onhan se joskus ohimennen mielessä vilahtanut, että jos sitä joskus jossain pienessä kisassa kävisi nostamassa... mutta JOS ikinä skabata aion, niin se on sitten _ehdottomasti_ RAW:na, minkäänasteinen varusteiden kanssa sählääminen kun ei nappaa atominkaan vertaa. :evil:

No, tästä on hyvä jatkaa, katsotaan mihin päädytään! :whip:

Hyvä hyvä Gillyanne, jee :)

Kertokee armaat kanssasisaret, onko näin helteellä helpompi treenata kun lihakset pysyy lämpimämpinä? Treenit tuntuu vaan paranevan mitä lämpimämpää on, kuumuus ei haittaa, lihakset palautuu hiukan helpommin rankastakin treenistä... :hyper: Vai olenko poikkeus??? Jokatapuksessa hehkutus vaan jatkuu. Ehkä jossain vaiheessa on edessä se kuuluisa itku pitkästä ilosta, mutta eipä se tällä hetkellä voisi vähempää haitata/kiinnostaa. :D

Ajattelin hieman minäkin hehkuttaa... Eilen oli jalkapäivä ja kyykyssä (smith-laitteessa) oma ennätys: kasi 65 kg:lla eli hieman yli oma painoni!!! Treeniä on takana noin vuosi ja siitä noin puoli vuotta "kunnollista". Ei tuo nyt niin kauhean paljoa ole, mutta minulle paljon kun vuosi sitten hyvä kun tangon jaksoi 10 kertaa kyykätä ylös. Ja aina on mukava kun avokki :haart: kehuu kovasti ja on ylpeä..!

Vielä kun saisi muutkin tulokset tuollaiseen kasvuun... :whip:

Eikös olekin ihanaa mennä salille treenaamaan näillä helteillä, kun pääsee viileisiin sisätiloihin kuumuutta pakoon ja saa hyvällä tuurilla vielä puuhastella ihan yksinään, kun kaikki ovat aurinkoa palvomassa.On niin ihanan rauhallista ja hiljaista ...Mä ainakin nautin!

Catherina sanoi:
Eikös olekin ihanaa mennä salille treenaamaan näillä helteillä, kun pääsee viileisiin sisätiloihin kuumuutta pakoon ja saa hyvällä tuurilla vielä puuhastella ihan yksinään, kun kaikki ovat aurinkoa palvomassa.On niin ihanan rauhallista ja hiljaista ...Mä ainakin nautin!

Jaa-a...ei ole ilmastoinnista tietoakaan "meidän" salilla. Siellä hikoillaan kaikki vähintään +25 lämpötilassa. Ei oo kauheen kivaa :itku: Mutta treenit käydään silti hoitamassa, oli kuinka kuuma tahansa :evil:

Puolen vuoden treenitauon jälkeen olen treenaillut reilut 2 kuukautta. Kun oli pahimmat "graduläskit" dietattu, kehittelin hiilarijaksotuksen perusteella uuden ruokavalion, ja voi jee, että TREENI KULKEE! Tällä viikolla olen ylittänyt itseni selkä, olkapää ja penkkitreenissä, enkat tullut joka kerta :D Tänään jalkatreeni edessä, jonka jälkeen alkaa loma! Parasta kaikessa on tämä fiilis kropassa, tuntuu että treenien jälkeen oikein kylven endorfiineissä. Tavoitteeni on nyt treenata niin tiukasti kuin pystyn ja syödä vielä tiukemmin :lol2: ainakin tuonne maaliskuun alkuun, sitten katson josko olis aika tiukistella. Nyt kuitenkin tiedossa pari viikkoa järvi- ja metsäluonnosta nauttimista.
Treeni-iloa kaikille :thumbs:

Ikuinen murheenkryynini, selkätreeni, meni eilen aivan loistavasti. Sain tuntuman selkään ja lapoihin aivan eri tavalla kuin ennen ja lihakset ovat vieläkin kuin niiden yli olisi huristettu rekka-autolla. :lol2: Mahtavaa! Yates row on ehkä maailman paras selkäliike, enkä minä tarvinnut edes painoja! (no, se ei kai ole hyvä ;) ) Lihaksikas selkä siintää jo silmissä...

esni sanoi:
Yates row on ehkä maailman paras selkäliike, enkä minä tarvinnut edes painoja!

Mikä liike tämä on? Olis selkäsaunan vuoro tänään ja pohdiskelin että mitähän uutta sitä keksisi, kun tahtoo tuo selkäpuoli minullakin olla niitä hankalimmin treenattavia.

Lisään hehkutuksena, että nyt dieetin päättymisen jälkeen on mahtavaa, kun tulokset on taas nousujohteisia :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom