Treenaamisaiheinen lehti haussa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fundo
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkäs pukinkotissa odottaa vapaavalintaisen lehden kestotilaus äitikullan laskuun. Treenaus aiheisen lehden ajattelin ehdottomasti tilata joten olisko kellään ehdotuksia/kokemuksia mikä lehti olisi ylitse muiden, tai muuten vaan tilaamisen arvoinen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Probody ainakin on omasta mielestä hyvä lehti. Bodyn oon tilannu kanssa ja on siinäkin ihan hyviä juttuja, mutta ei kuitenkaan ehkä niin hyvä kun Probody.

Lisäksi noissa suomalaisissa lehdissä on se "ongelma", että ne eivät ilmesty kuukausittain, vaan tyyliin 8 numeroa vuodessa ja lehdessä on silti suhteellisen vähän luettavaa, vaikkakin ProBodyssa lähinnä täyttä asiaa.
MD:ssa on 300-400 sivua kuukausittain, ja kun siitä karsii mainokset pois, jää silti about suomalaisen keholehden vuosikerran verran luettavaa per numero. Eikä nyt halvan taalan aikana maksa juuri mitään (vajaat 80 dollaria/vuosi eli reilut 50 euroa).

Itselleni tulee MD ja ProBody, Body on parantanut sekin kyllä alkuajoista, jolloin se oli suoraan sanoen surkea.

Itselleni tulee MD ja ProBody, Body on parantanut sekin kyllä alkuajoista, jolloin se oli suoraan sanoen surkea.

Jos Body on parantanut alkuajoista tähän päivään niin voin vain kuvitella minkälainen tekele se on aikaisemmin ollut.

Elikkäs pukinkotissa odottaa vapaavalintaisen lehden kestotilaus äitikullan laskuun. Treenaus aiheisen lehden ajattelin ehdottomasti tilata joten olisko kellään ehdotuksia/kokemuksia mikä lehti olisi ylitse muiden, tai muuten vaan tilaamisen arvoinen?

Jos kysyt bodylehteä "yli muiden",niin suosittelen ehdottomasti Muscular Developmentia.Sen voi tilata suoraan MD:ltä tai myös Akateemisen Kirjakaupan kautta.Stockkan asiakaspalvelija tosin sanoi,että välillä on jäänyt numeroita väliin tai saanut odotella.

Seuraavana sitten Flex...ja sitten Body-lehti...jokunen liikuntalehti taitaa vielä ilmestyä:rolleyes:

Mistä MDn sais tilattua kivuttomasti, yritin MDn sivuilta kattoa muttei osu silmään.

EDIT: jaa tossahan se tuliki jo!

Flex on täynnä mainoksia, itse pidin eniten Musclemag Internationalista (kun se oli kätevästi saatavilla). Itse tilaisin joko MIn tai Bodyn...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom