Treenaaminen antibioottikuurilla

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Putkista en tiedä mutta itellä oli pahemman luokan välikorva käytävän tulehdus tässä ihan hetki sitten ja kyllä salilla tuli käytyä mutta hiukan rauhallisemmin otin koko ajan. Kolme eri lääkekuuria + (kolmet eri korvatipat) tuli syötyä ennen ku toimiva lääke löyty. Siinä oli pikkusen pakki sekaisin oikeestaan reilu kuukauden.

Sellasen ohjeen lekuri mulle sanoi, että älä kaiva topsu puikoilla niitä korvia et se voi jo pelkästään aiheuttaa tulehduksen. no en oo enään kaivanu vaan toffot saa valua ihan omia aikojaan korvista.

Useasti ei ole tulehduksia ollu mutta tää oli kyl niin vittumainen ettei uso enne ku kokee. Pää oli tosi kipee monta viikkoa kun korvaa särki niin vatusti.

Lapsilta kyllä :D

Putket laitetaan nukutuksessa yleensä ja on kivuton ja lähes ongelmaton toimenpide. Ei satu :)

Ja tuo auttaa lähes poikkeuksetta, mutta putkitettuun korvaan ei passaa päästää vettä, sillä se tulehtuu silloin todennäköisesti.

Luulin, että korvatulehdukset on lastentauteja, mutta väärässä olin :D

Lääkäri sanoi, että korva puudutetaan ennen puhkomista. En vain luota tohon puudutuksen voimaan, sen verran kamalat traumat jäi kun kakarana puhkottiin ja putkitettiin. Sanoin kyllä, että ilman nukutusta on ihan turha yrittääkkään koskee mun korvaan ja kuulemma se nukutuskin onnistuu. En sitten tiedä paljon se tuo lisähintaa operaatiolle.. Olen siis ollut ongelmakorva jo vuodesta 1984.

Muistan kyllä sen punaisen imukireän uimamyssyn mikä piti aina kiskoa päähän jotta ei menisi vettä korvaan. Olen edelleen hyvin katkera äidilleni, että pakotti minut käyttämään kyseistä tuotetta :jahas:

Nö...

minulle lääkäri sanoi kun kävin torstaina hakemassa reseptin, että vaikka olosi nyt tässä paranisi nopeastikin niin älä ainakaan ennen maanantaita treenaa. Kymmenen päivän kuuri. En tiedä teidän kuureista, mutta jos olo on kipee niin ei kannata treenata kun voi tulla saatanan sydäntulehdus tai erektiokyky kadota. Ei siitä ole mitään hyötyäkään. Tosimies pystyy olemaan muutaman päivän treenamatta, mäkin olen ollut melkein kuukauden lukuunottamatta paria kertaa.

No ei todellakaan kannata mennä antibiottikuurilla urheilemaan. Koko idea antibioteissa on se kun oma kroppa ei pysty tuottamaan vasta-aineita tarpeeksi bakteereita vs niin syöt niitä pillereitä. Ties mitä keuhkokuumeita ja sydäntulehduksia tullu kun porukat jumppaa lääkekuuril

No ei todellakaan kannata mennä antibiottikuurilla urheilemaan. Koko idea antibioteissa on se kun oma kroppa ei pysty tuottamaan vasta-aineita tarpeeksi bakteereita vs niin syöt niitä pillereitä. Ties mitä keuhkokuumeita ja sydäntulehduksia tullu kun porukat jumppaa lääkekuuril

Riippuu taudista ja oireista täysin. Itse kärsin lähes kroonisesta poskiontelontulehduksesta vuoden puolitoista ja sain kuntoiluluvan, itse asiassa kehotettiin, että lähtee limat liikkeelle kunnolla ja parantuminen nopeutuu. Kyse ei ollut yhdestä yleislääkäristä vaan asiaan enempi perehtyneistä erikoislääkäreistä. Taisi olla välillä myös keuhkoputkentulehduksen kanssa sama homma. Tähän tosin liittyi allergia kissasta ja perustautina astma joten ne voi selittää sitä osaltaan. Siltikin.

Ihan hullua megarääkkijumppaa ei saanut tehdä vaan sopivaa vähän hikoiluttavaa.

En silti sano kellekään, että saa, koska en ole lääkäri :david:

hmmm.

Viimeisenä kuuripäivänä on tentti. NIin haittaakohan se jos sen tabletin otta sitten komelta iltapäivällä. Yleensä oon ottanut sen 9-10.30 aikaan aamulla. Ei viittis mennä moiseen tilaisuuteen aineissa kun jos se vaikka sotkee vatsan jos pääsen tyttöjen vireen istumaan. Sitten on ruikkua ihan joka paikassa.

Syön juuri antibiootti kuuria hampaan tulehdukseen (Eilen alotin)... Onkohan tällä mitään väliä treenailuun? Tullu mieleenkä kysyä lääkäriltä. tuntunu, että kunnon treeni vaan auttaa kun saa ajatukset pois tosta perhanan hampaasta.

Syön juuri antibiootti kuuria hampaan tulehdukseen (Eilen alotin)... Onkohan tällä mitään väliä treenailuun? Tullu mieleenkä kysyä lääkäriltä. tuntunu, että kunnon treeni vaan auttaa kun saa ajatukset pois tosta perhanan hampaasta.

Jos yhteenvetoa kuluneesta keskustelusta haluat, niin; Kysy lääkäriltäsi treenaamisesta. Vai terveydenhuollon ammattilainen on pätevä antamaan neuvoja terveyttäsi koskevissa tilanteissa. Kokeile saatko puhelinaikaa terveyskeskuksesta tjms. Sitä varten niitä veroja maksat, että voit sitä terveydenhuolta kuormittaa.

No kuinka nopeasti moiden biootin pitäisi tehota? Nyt on jo menossa kuudes päivä kymmenen päivän kuuria. Kurkkukipu katosi, mutta korvissa ja kaulassa on outoa tunnetta. Pientä lämpöilyä.

Eikö biootti pärjää sille bakteerille?

Alkuperäiseen kysymykseen.

Jalka sai tässä taannoin osuman ja haavasta jäi jonkinlainen pöpö pohkeeseen, mistä tuli tulehdus. Sitä on hoidettu antibiooteilla ja eilen kävin lääkärillä hakemassa jatkokuuria. Kysyin tästä treenaamisasiasta ja hän totesi, ettei ole mitään estettä treenata yläkroppaa ihan normaalisti kunhan jättää sen lihasryhmän (jalat) rauhaan, jossa tulehdus on. Kyseinen lekuri oli kokenut yleislääketieteen erikoislääkäri yksityispuolella ja ollut urheilutoiminnassa pitkään mukana, joten en näe mitään syytä epäillä hänen sanojaan.

Pakko kuitenkin pitää taukoa, kun ylikuntoakin pukkaa päälle... Ei vanha mies näköjään enää kestä kunnolla 2 x päivässä treeniä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä pitäisi ajatella siitä, että kuuria ollessa jäljellä kolme päivää on kurkkukipua kadonnut siirtyen korviin?
Jos niihin korviin sattuu koko ajan niin korvatulehdus on aika todennäkönen, jos vaan pari kertaa päivässä niin siellä saattaa olla paskaa jonka takia paineet vähän sekasin.

Outoa tunnetta niissä on koko ajan ja pientä lämpöä. No tarviiko siihen uuden kuurin? Tän saman lääkkeenhän pitäisi purra suun tai nielun tai korvien tai poskionteloiden tulehduksiin. Mutta ei sitä ole kuin kolme päivää jäljellä. Voi voi.

no sehän riippuu mikä tulehdus siellä on ja kuinka paha se on, tuskin on mitään yleislääkettä mikä tappaa kaiken siellä. Toi voi hyvinkin olla joku jälkitauti.

tossa lääkkeen oheessa lukee että sitä määrätään poskionteloiden, suun, nielun, korvien tai hengitysteiden bakteeriperäseen tulehdukseen. sen lääkärin mielestä se ei kyllä ollut mikään sydänpussi. ei muuta ku uudestaan lääkärille.

Okra.

Mutta jos moinen lämpöily on jatkuvaa. En voi treenata koskaan. Eihän tuollaisisista oireista kehtaa mennä lääkärille valittamaan. Eihän tuo ole edes kuumetta. Kuumeraja kainalosta on 37. No päiväkausia jatkuva korvakutina on oire. Saattaa olla alkava korvatulehdus.

Nyt mittasin vasemmasta kainalosta neljä kertaa peräkkän ja sain tuloksiksi 36,56, 36,44, 36,22 ja 36,54.

Suusta mittasin kolmesti: 36,6; 36,6 ja 36,63.

Silti korvissa on edelleen kutinaa.

Luin jostakin että korvissa tuntuva kutina voi johtua siitä, että kurkussa on bakteereita.

Miksi kurkussa olis bakteereita? Eikö penisiliini ole tappanut niitä?

Ensimmäinen pilleritön päivä.

Onko normaalia että moisen kuurin jälkeen on vielä oireita? Vai onko kuuri epäonnistunut?

Back
Ylös Bottom