Tre Atleticon jäsenedut?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fluider
  • Aloitettu Aloitettu
kuullut juttua et ku liittyy jäseneks atleticolle ni saa kaikkee krääsää messiin... mitään perää? siis sykemittaria tms.
mitähän sinne maksaa kk-maksu?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä threadi näyttää ovelasti naamioidulta mainostus-kampanjalta.. Ensin threadin aloittaja kysyy kuukausimaksua ja sitten tuntia myöhemmin kertoo sen itse. Ja samalla mainostaen ja herättäen kiinnostusta.. Tai sitten oon vaan väärässä ja :david:

Originally posted by Kraftwerk n
Tämä threadi näyttää ovelasti naamioidulta mainostus-kampanjalta.. Ensin threadin aloittaja kysyy kuukausimaksua ja sitten tuntia myöhemmin kertoo sen itse. Ja samalla mainostaen ja herättäen kiinnostusta.. Tai sitten oon vaan väärässä ja :david:

oot sie väärässä... :) siis tiedän et about viiskybää mut ku oon kuullu kaikkea 40-60 välistä. ja sitte vielä liittymismaksu. olis vaa kiva tietää faktoja. sori jos vaikutan mainostajalta :itku:

Joskus vuonna 2000 sain Atleticolta juomapullon, t-paidan ja taisi siinä mukana olla kuulokkeetkin. Se oli kuitenkin siinä CMS-siirtymävaiheessa, tai vähän ennen sitä, että en tiedä saako nykyään jotain enemmän.

kk-maksu 55 EUR, n. pari vuotta sitten sain ison Davidin sateenvarjon kun liityin. Kamppanjan aikana kun liittyy niin säästää liittymismaksussa (en muista tarviko itse sitä maksaa).

Sisältää:
- kuntosali
- jumpat
- spinningit
- kaikenmaailman bodycombatit/pumpit jne.
- normi sauna & höyrysauna
- treeniohjelman suunnittelut

Ei sisällä:
- solkku (toimii kolikoilla)

Liittymisehdot kannattaa lukea tarkkaan. Vuodeksi kun voi sitoutua niin on hyvä juttu, koska vuoden jälkeen erota voi mielestäni yhden kuukauden varoajalla. Mikäli alle vuoden on ollut jäsenenä on eroaminen hankalaa ja veemäistä.

Jos joku meni väärin niin korjatkaa.

Atletico

Itse ainakin lähdin ko. salilta kun alkoi puheet CMS:tä.
Hetkeäkään en ole katunut.T:reelta kun löytyy oikein
kuntosalejakin missä ei makseta turhasta.

Re: Atletico

Originally posted by nysse
Itse ainakin lähdin ko. salilta kun alkoi puheet CMS:tä.
Ite oon ajatellu et toi CMS o ihan hyvä juttu, mikäli oon sen oikein ymmärtäny. Tulee kuitenki reissattua jonkun verran... :D

Suositut

Back
Ylös Bottom